Pasaulinės tendencijos mažinat anglies dvideginio išmetimą tampa aktualios ir klientams, todėl puiki aerodinamika automobilių gamintojams yra vienas iš pagrindinių iššūkių. Nedidelis pasipriešinimo koeficientas lemia mažesnes „Corsa“ degalų sąnaudas ir taršą.

Naujasis „Corsa“ turi oro aptaką gale ant stogo, kuris efektyviai mažina turbulenciją automobilio gale. Aktyvi oro sklendė priekyje, kuri automatiškai atsidaro ar užsidaro atsižvelgiant į važiavimą, sumažina automobilio pasipriešinimą.

Anksčiau ši technologija buvo taikoma tik prabangesnės klasės automobiliuose. Uždaryta oro sklendė nukreipia vėjo srautą į automobilio šonus ir automatiškai atsidaro, kai reikia vėsinti variklį, priklausomai nuo variklio aušinimo skysčio temperatūros ir darbo. Pavyzdžiui, važiuojant į kalną ar miesto kamščiuose, oro sklendė bus atidaryta, o keliaujant greitkeliu, automatiškai užsidarys ir efektyviai nukreips vėjo srautą į šonus.

Šeštos kartos „Opel Corsa“ debiutuos tarptautinėje automobilių parodoje, Frankfurte, 2019 rugsėjo 1-22 dienomis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)