Vienas dalykas, kad vairas yra kitoje pusėje ir matomumas bus prastesnis, kitas dalykas – patys instrumentai bus šiek tiek kitaip išdėlioti. Atlikti kažkokį staigų manevrą ar lenkimą bus sudėtingiau. Tą tikrą saugumo spektrą atspindės draudimo įmoka, nes, mano manymu, ji tikrai bus gerokai didesnė nei paprastų automobilių“, - laidoje „Aktualioji valanda“ sakė L. Draginas.

Pasak jo, labiausiai saugumui kenks automobiliu, kurio vairas yra dešinėje pusėje, atliekant lenkimo manevrą.

„Priešpriešiniame eisme atlikti lenkimą su vairu dešinėje pusėje, reikės iškišti į priešpriešį eismą gerokai didesnę dalį automobilio, kad mes matytume, kas vyksta priekyje ir ar galime atlikti lenkimą, ar ne“, - kalbėjo L. Draginas.

Laida „Aktualioji valanda“ transliuojama darbo dienomis 17.05 val.

Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujausių modelių pristatymų ir žinių iš autosporto trasų iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!