aA
Didžiausios 2016-ųjų ralio fiestos Žemaitijoje išvakarėse, šio tarptautinio renginio spaudos centras surengė nedidelę sportininkų apklausą, kas kaip leido laiką nuo 2015-ųjų čempionato finišo iki pirmųjų testų šiais metais.
Ignas Taletavičius
Ignas Taletavičius
© Organizatorių nuotr.

Štai kaip naujam lenktynių serialui ruošėsi „N40-Egzotika“ ekipos pilotas Ignas Taletavičius su šturmanu Darium Augūnu:

- 2016-ųjų profesionalaus ralio sezonas Lietuvoje prasideda neįprastai vėlai – „Žemaitijos ralis“ bus pirmoji proga palenktyniauti savų žiūrovų akivaizdoje. Ar tokia ilga pertrauka pakoregavo jūsų ekipažo planus? Kaip dirbote siekdami optimalios sportinės formos?

- Šis čempionato posūkis pakoregavo mūsų planus į gerąją pusę, nes žiemą startavome „Arctic Lapland rally“ Suomijoje ir nemanėme, kad galėsime lygiaverčiai konkuruoti taškais su kolegomis, bet žiemą įnešė savo korekcijas ir visa tai mums išėjo į gera, po tokio „kortų sukritimo“ nusprendėme sudalyvauti Lietuvos ralio čempionate, o formos palaikymui Suomija pats tas.

- Ar skiriasi pasiruošimo varžyboms algoritmas priklausomai nuo to, kur vyksta čempionato etapas: Aukštaitijoje, Žemaitijoje, Dzūkijoje, Latvijoje? Kokius specifinius „Žemaitijos ralio“ bruožus išsiskirtumėte?

- Pasiruošimas iš esmės nesiskiria, tik dienų, praleistų tame regione, kiekis skirtingas, Latvijoje tik pagal poreikį, Dzūkija — su atostogom, Aukštaitija — su žvejyba.
Žemaitija turi puikią kelio dangą ir reljefą, gaila, kad pastaraisiais metais nebuvo galimybių būti tose trasose, pralėkti „vartaliotu“ (kai kelias susideda iš eilės posūkių, o kiekviename posūkyje kelio danga yra pasvirusi į posūkio pusę) ir kitais puikiais Žemaitijos greičio ruožais.

Ignas Taletavičius
Ignas Taletavičius
© N40 vyrų autoklubas

- Kuriais metais „Žemaitijos ralyje“ pasiektais rezultatais ar įgyta patirtimi džiaugiatės labiausiai? Kas labiausiai džiugina ir kas labiausiai neramina šiųmetinio ralio išvakarėse? Kokius tikslus sau keliate?

- Dideliais laimėjimais negalime pasigirti, kaip ir minėjau, keletą pastarųjų metų net nestartavome jame, prieš keletą metų su Ž. Žeromsku turėjom puikias varžybas, kurių paskutiniame greičio ruože padarėm „stogą“ ir likome antri, bet tai praeitis, dabar tikslai maksimalūs, su minimaliai pasiruošimo ir resursų — aukščiausia pozicija „2WD“ įskaitoje.

- „Žemaitijos ralis 2016“ bus bendras Lietuvos – Latvijos čempionatų etapas. Ar sekate, kas vyksta Latvijos ralio meistrų stovykloje? Kurį „braliuką“ laikote savo konkurentu?

- Kažkaip kaimynų ralio pajėgumais nelabai domėjomės, sakoma, kad priešą reikia pažinti, bet mes nelaikome ralio trasos konkurentų savo priešais, todėl neretai jų nepažįstame. Bet prie mūsų komandos prisijungus Latvijos sportininkams. manau, kaip tik bus proga per Žemaitijos ralį susipažinti su visais „braliukais ralistais“.

- Latvijos čempiono titulo šiais metais siekia Suomijos ralio vunderkindas Kale Rovanpera. Kas iš Lietuvos jaunųjų ralio talentų galėtų mesti jam iššūkį?

- Mes, visi Lietuvos atstovai, esame jauni ir perspektyvūs ir amžius nėra rodiklis, todėl manau, kad daugelis geriausių Lietuvos pilotų drąsiai mes pirštinę jaunajam suomiui. Kol kas nemačiau startinio sąrašo, bet manau kad Žala, Švedas, Samsonas tikrai ne taip lengvai pasiduos skandinavui. Žinoma, bus konkurencija ir iš latviškų ekipažų. O jei rimtai, tai pas mus nėra ralio skatinimo programos, nėra ralio mokyklos, todėl nėra ir tokių jaunų pilotų. Bet mūsų komandoje, manau, mezgasi naujas ralio vunderkindas. Tai Rokas Misiūnas, kuriam 16 metų, bet ralis, deja, nėra pats pigiausias užsiėmimas, todėl net ir su komandos kolegų pagalba ir paskatinimais, Rokas šiemet Žemaitijos ralyje nestartuos.

- Už kurio „Žemaitijos ralyje“ startuosiančio ekipažo pergalę statytumėte didžiausią sumą jei būtų surengtas totalizatorius? T. y. turi daugiausia galimybių laimėti bendroje įskaitoje, automobilių visais keturiais varančiais ratais ir varomų viena ašimi?

- Ralio varžybų baigtį labai sunku prognozuoti, o Žemaitijos ralio — praktiškai neįmanoma. Viską parodys paskutinis greičio ruožas, nors tikime ir tikimės, kad pergalę švęs mūsų „N40-Egzotika“ komandos atstovas Janis Vorobjovs.

Vieną greičiausių Lietuvoje dviem ratais vedamų automobilių bolidų, pilotuojamą Igno Taletavičiaus, turėsite galimybę savo akimis pamatyti greičio ruožuose jau birželio 17 – 18 dienomis bendrame Lietuvos ir Latvijos ralio čempionato etape „Žemaitijos ralis 2016“. Bilietus į varžybas galite įsigyti jau šiandien „Tiketa“ kasose.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Testiniame „Samsonas Rally Utena“ greičio ruože sužibėjo suomis Sami Pajari

Penktadienio popietę Utenoje prasidės paskutinis Lietuvos automobilių ralio ir ralio sprinto...

Trečia Balkanų ralio diena: trūksta greičio ir kyla klausimų

Rumunijoje vykstančiame Balkanų ralyje trečiadienis sportininkams buvo kol kas ilgiausia diena....

Realybės šou „Aš ralistas“ vėl skelbia talentų paieškas

Realybės šou „Aš ralistas“ paskelbė atranką į naują, jau trečiąjį sezoną, skelbiama...

Antra Balkanų ralio diena: slidžios trasos ir itin didelis greitis

Antradienis Balkanų ralyje lenktyniaujančius sportininkus pasitiko tirštu rūku ir šlapiomis bei...

„Drago“ čempionato pabaigoje – Lietuvos rekordas: šiemet sportininkui jau trečias

Kazlų Rūdos aerodrome nugriaudėjo paskutinis Lietuvos drago čempionato finalas. Sezoną...

Top naujienos

Kodėl mūsų pensijos tokios mažos: kuo daugiau uždirbi – tuo mažesnę dalį gauni kliūna išankstinių pensijų gausa (3)

Lietuvos socialinio draudimo sistema labiau naudinga tiems, kurie iki pensijos gauna mažesnes...

Verslas PliusEdgaras Savickas

Jūsų atlyginimas „Delfi“ skaičiuoklėje: pasitikrinkite, kiek po valdžios sprendimų gautumėte kitais metais

Lietuvoje 850 tūkst. arba maždaug trys ketvirtadaliai dirbančiųjų „popieriuje“ per mėnesį...

Karas Ukrainoje. Rusų pajėgos vėl užpuolė Zaporižią

Pirmadienio, spalio 3 d., rytą rusų įsibrovėliai sudavė dar vieną smūgį Zaporižei.

Kas antrą moterį kankinanti liga nepraleidžia ir vyrų: norint pasveikti, teks kai ko atsisakyti

Šlapimo pūslės uždegimas – liga, kuria bent kartą gyvenime perserga kas antra moteris....

Verslas PliusYvonne Yue Li

Didžiųjų aukso kasyklų vadovai: pramonės krizė greitai nesibaigs

Didžiausių pasaulio aukso kasyklų vadovai prognozuoja, kad kaštų spaudimas išliks ir kitais...

Daumantė Hinz

Teisininkas atsako: ar galima paduoti gydytoją į teismą dėl atsainaus poelgio su pacientu? (1)

Kiekvienas, kreipdamasis į gydymo įstaigą bei medikus medicininės pagalbos, tikisi, jog jam bus...

Kardiologė išvardijo maisto produktus, darančius didžiausią žalą širdžiai ir patarė, ko valgyti daugiau

Retas apie tai susimąstome, tačiau už galimybę kasdien kibti į darbus, keliauti, bendrauti,...

Švedijos „Tele2“ technologijų vadovas pasakė, ką leis pasiekti 5G ir kas laukia po to: ne tik spartesnis naršymas

Diegiant 5G visi kalba apie spartą ar delsą vartotojams, tačiau turėtume galvoti ne apie tai, o...

Ar Užkalnis moka už maistą ir kiek palieka arbatpinigių? Įrodymai negailestingi

Jūs jau žinote, kad kai kuriais atvejais palieku restoraną nemokėjęs – kai už mane sumoka...

Delfi Mokslas

Naujausias didžiulės apimties tyrimas parodė, kas gyvena ilgiau – geriantys kavą ar jos atsisakantys

Žmonės, kurie per dieną išgeria 2-3 vidutinius puodelius kavos, reiškmingai padidina tikimybę...