aA
Didžiausios 2016-ųjų ralio fiestos Žemaitijoje išvakarėse, šio tarptautinio renginio spaudos centras surengė nedidelę sportininkų apklausą, kas kaip leido laiką nuo 2015-ųjų čempionato finišo iki pirmųjų testų šiais metais.
Ignas Taletavičius
© Organizatorių nuotr.

Štai kaip naujam lenktynių serialui ruošėsi „N40-Egzotika“ ekipos pilotas Ignas Taletavičius su šturmanu Darium Augūnu:

- 2016-ųjų profesionalaus ralio sezonas Lietuvoje prasideda neįprastai vėlai – „Žemaitijos ralis“ bus pirmoji proga palenktyniauti savų žiūrovų akivaizdoje. Ar tokia ilga pertrauka pakoregavo jūsų ekipažo planus? Kaip dirbote siekdami optimalios sportinės formos?

- Šis čempionato posūkis pakoregavo mūsų planus į gerąją pusę, nes žiemą startavome „Arctic Lapland rally“ Suomijoje ir nemanėme, kad galėsime lygiaverčiai konkuruoti taškais su kolegomis, bet žiemą įnešė savo korekcijas ir visa tai mums išėjo į gera, po tokio „kortų sukritimo“ nusprendėme sudalyvauti Lietuvos ralio čempionate, o formos palaikymui Suomija pats tas.

- Ar skiriasi pasiruošimo varžyboms algoritmas priklausomai nuo to, kur vyksta čempionato etapas: Aukštaitijoje, Žemaitijoje, Dzūkijoje, Latvijoje? Kokius specifinius „Žemaitijos ralio“ bruožus išsiskirtumėte?

- Pasiruošimas iš esmės nesiskiria, tik dienų, praleistų tame regione, kiekis skirtingas, Latvijoje tik pagal poreikį, Dzūkija — su atostogom, Aukštaitija — su žvejyba.
Žemaitija turi puikią kelio dangą ir reljefą, gaila, kad pastaraisiais metais nebuvo galimybių būti tose trasose, pralėkti „vartaliotu“ (kai kelias susideda iš eilės posūkių, o kiekviename posūkyje kelio danga yra pasvirusi į posūkio pusę) ir kitais puikiais Žemaitijos greičio ruožais.

Ignas Taletavičius
Ignas Taletavičius
© N40 vyrų autoklubas

- Kuriais metais „Žemaitijos ralyje“ pasiektais rezultatais ar įgyta patirtimi džiaugiatės labiausiai? Kas labiausiai džiugina ir kas labiausiai neramina šiųmetinio ralio išvakarėse? Kokius tikslus sau keliate?

- Dideliais laimėjimais negalime pasigirti, kaip ir minėjau, keletą pastarųjų metų net nestartavome jame, prieš keletą metų su Ž. Žeromsku turėjom puikias varžybas, kurių paskutiniame greičio ruože padarėm „stogą“ ir likome antri, bet tai praeitis, dabar tikslai maksimalūs, su minimaliai pasiruošimo ir resursų — aukščiausia pozicija „2WD“ įskaitoje.

- „Žemaitijos ralis 2016“ bus bendras Lietuvos – Latvijos čempionatų etapas. Ar sekate, kas vyksta Latvijos ralio meistrų stovykloje? Kurį „braliuką“ laikote savo konkurentu?

- Kažkaip kaimynų ralio pajėgumais nelabai domėjomės, sakoma, kad priešą reikia pažinti, bet mes nelaikome ralio trasos konkurentų savo priešais, todėl neretai jų nepažįstame. Bet prie mūsų komandos prisijungus Latvijos sportininkams. manau, kaip tik bus proga per Žemaitijos ralį susipažinti su visais „braliukais ralistais“.

- Latvijos čempiono titulo šiais metais siekia Suomijos ralio vunderkindas Kale Rovanpera. Kas iš Lietuvos jaunųjų ralio talentų galėtų mesti jam iššūkį?

- Mes, visi Lietuvos atstovai, esame jauni ir perspektyvūs ir amžius nėra rodiklis, todėl manau, kad daugelis geriausių Lietuvos pilotų drąsiai mes pirštinę jaunajam suomiui. Kol kas nemačiau startinio sąrašo, bet manau kad Žala, Švedas, Samsonas tikrai ne taip lengvai pasiduos skandinavui. Žinoma, bus konkurencija ir iš latviškų ekipažų. O jei rimtai, tai pas mus nėra ralio skatinimo programos, nėra ralio mokyklos, todėl nėra ir tokių jaunų pilotų. Bet mūsų komandoje, manau, mezgasi naujas ralio vunderkindas. Tai Rokas Misiūnas, kuriam 16 metų, bet ralis, deja, nėra pats pigiausias užsiėmimas, todėl net ir su komandos kolegų pagalba ir paskatinimais, Rokas šiemet Žemaitijos ralyje nestartuos.

- Už kurio „Žemaitijos ralyje“ startuosiančio ekipažo pergalę statytumėte didžiausią sumą jei būtų surengtas totalizatorius? T. y. turi daugiausia galimybių laimėti bendroje įskaitoje, automobilių visais keturiais varančiais ratais ir varomų viena ašimi?

- Ralio varžybų baigtį labai sunku prognozuoti, o Žemaitijos ralio — praktiškai neįmanoma. Viską parodys paskutinis greičio ruožas, nors tikime ir tikimės, kad pergalę švęs mūsų „N40-Egzotika“ komandos atstovas Janis Vorobjovs.

Vieną greičiausių Lietuvoje dviem ratais vedamų automobilių bolidų, pilotuojamą Igno Taletavičiaus, turėsite galimybę savo akimis pamatyti greičio ruožuose jau birželio 17 – 18 dienomis bendrame Lietuvos ir Latvijos ralio čempionato etape „Žemaitijos ralis 2016“. Bilietus į varžybas galite įsigyti jau šiandien „Tiketa“ kasose.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Antano Juknevičiaus tikslas – dar vienas Dakaras, tik neaišku, ar su tuo pačiu šturmanu (22)

Iki šiol stabiliausiu Dakaro ekipažu laikytas ir šiemet netikėtų staigmenų pažėręs „Craft...

Vanagas apie praėjusį Dakaro ralį: kokią taisyklę išmoko ir ko paprašė už varžtą (76)

Iš Dakaro ralio, Pietų Amerikos, savaitgalį sugrįžęs Benediktas Vanagas , „ General Financing...

„Winter rally“ palepino žiūrovus – įrengė naujovę, leisiančią pamatyti įspūdingų šuolių

Ko labiausiai žiūrovai nori iš ralio? Tikėtina, profesionalių sportininkų, nenuobodžių...

Dakaro pabaiga: ar galėjome būti aukščiau? (2)

Baigėsi Dakaras — ar galėjome būti aukščiau? Šį klausimą kelsime su Auto skyriaus...

Juknevičius po finišo podiumo: pagal visus dėsnius turėjome nefinišuoti (44)

Dakaro ralio dievai 2018-ais saugoję „Craft bearings“ komandą nuo didesnių techninių...

Top naujienos

Nori keisti vaikų paėmimą iš šeimų: kartu pas globėjus tektų išsikraustyti ir vienam iš tėvų (33)

Jei būtų įteisintos valstiečių ir žaliųjų lyderio Ramūno Karbauskio pateiktos Vaiko teisių...

Giminaitį laidoję plungiškiai sukrėsti pareigūnų elgesio: vietoje užuojautos sulaukė piniginių baudų (571)

Policijos pareigūnų elgesys mums visiems turėtų būti sektinas pavyzdys. Gaila, bet kartais...

Incidentas Rusijoje: kryptį pakeitęs orlaivis jau nusileido, sulaikytas vyras (181)

Lėktuvo, skridusio maršrutu Surgutas-Maskva, keleivis pareikalavo apsukti orlaivį ir skristi į...

Murmansko srityje į aerodromo taką rėžėsi Rusijos viršgarsinis bombonešis, žuvo du įgulos nariai (29)

Vienas Rusijos strateginis bombonešis „Tu-22M3“ antradienį sudužo šiaurinėje Murmansko...

Ekspertai: atėjo palankiausias metas parduoti turtą (140)

Po rekordinių 2018-ųjų, kuomet komercinio nekilnojamojo turto investicinių sandorių apimtys...

Kurtinaitis į Chimkus grįžo lyg į namus: sutikau iš karto, netgi finansinių sąlygų neaptarėme interviu (9)

Rimas Kurtinaitis antradienio rytą jau darbavosi Maskvoje – 58-erių krepšinio specialistas iš...

Trylikametę 88 dienas laikė po lova, mergina pasakoja siaubą keliančias detales (24)

Pagrobimo auka tapusi Jayme Closs detektyvams pateikė siaubą keliančių detalių apie 88...

Pensijas pristatančios bendrovės vadovas tvirtai žada: iki kada visi pensininkai sulauks savo pinigų (196)

Šiuo metu senatvės pensijas jau gavo daugiau nei 70 proc. žmonių, kurioms jos priklauso, visoje...

Po tragedijos Lenkijoje populiarią pramogą įvertino ir pas mus: dirba be instrukcijų, yra degių dalių (2)

Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento ( PAGD ) pareigūnai baigė prevencinę Lietuvoje...

Nuo gripo neapsaugos nei česnakas, nei vitaminai: specialistai pabrėžia tik kelias priemones, kurios dabar gali išgelbėti (88)

Penkiose Lietuvos – Alytaus, Vilniaus, Panevėžio, Kauno ir Klaipėdos – apskrityse sergamumas...