V. Švedui tėvynėje nepasisekė labiausiai. Važiuodamas išmaurotame Margionių greičio ruože, jis smarkiai apgadino galinę pakabą. Apmaudžiausia, kad tai atsitiko ne dėl lenktynininkų klaidų, o dėl prastos kelio dangos. Giliose provežose nebuvo įmanoma pastebėti tykančių pavojų ir automobilis kažką kliudė.

Nors po šio greičio ruožo buvo serviso zona, bet joje lenktynininkas galėjo praleisti tik 15 minučių. Per tą laiką mechanikai galėjo pakeisti padangas ir tik „apibintuoti“ žaizdas.

V. Švedui laukiant įvažiavimo į servisą paaiškėjo, kad organizatoriai atšaukė 7-ą ir 8-ą greičio ruožus. Iš viso, vietoje prieš čempionatą planuotų 90 kilometrų greičio ruožais, WRC lenktynininkai Lietuvoje įveikė tik trečdalį. Žiūrovams didžiulis praradimas, mūsų šaliai gėda, tačiau V. Švedui Fortūna, prieš tai davusi per skruostą, šyptelėjo.

Sulaužyta mašina V. Švedas nebūtų galėjęs tęsti varžybų, o už kiekviename praleistame greičio ruože jam būtų įskaitytas vidutinis greitis klasėje ir 5-ios papildomos baudos minutės. Atšaukus greičio ruožus, jis to išvengė.

Kelyje dar atlikęs papildomus remonto darbus V. Švedas su savo šturmanu Žilvinu Sakalausku įveikė 150 kilometrų pervažiavimų ir dar 15 kilometrų greičio ruožais. Lenktynininkai patyrė nemažai išbandymų, gavo gerą dozę streso, bet ne ką mažesnis nuotykis laukė ir komandos mechanikų.

Per 45 minutes keturi mechanikai neturėjo sekundės atsikvėpti, jiems talkino ir abu pilotai. Vienas mechanikas atliko privalomos priežiūros darbus, du, pagrinde, dirbo prie galinės pakabos, o Dariui Biesevičiui, ne kartą perėjusiam ir Dakaro pragarą, teko vienam keisti centrinį mašinos diferencialą.

Vidury pasaulio ralio čempionato lenktynininkai nenoromis turėjo pakeisti savo klasę. Netekus pusašio, jo keturių varomųjų ratų „Mitsubishi Lancer EVO X“ virto tik priekiniais ratais varoma mašina ir tai sukėlė nemažai problemų.

„Sidabrinis tepalas reiškia, kad dilo diferencialas. Jie važiavo be pusašio, sunkiai dirbo centrinis diferencialas ir dilo. Pakeitėme tepalą, dabar važiuosime“, – sakė mechanikas.

Bėdos su diferencialu nebuvo vienintelės. Kaip vijurkas apie automobilį sukęsis mechanikas Mykolas papasakojo daugiau nei D. Biesevičius.

„Pakeitėme galinį kairįjį amortizatorių, įdėjome pusašį, kurio nebuvo, pakeitėme centrinio diferencialo vieną detalių. Nežinojome jos būklės, todėl apsidrausdami pakeitėme ją, nes būtų galėjusi sugadinti visą diferencialą. Dabar čia mėtosi daug ABS laidų, žarnelių“, – sunkiai skaičiavo padarytus darbus mechanikas.

Iki paskutinės sekundės dirbusi komanda nespėjo atlikti visų darbų, tačiau kai kuriems pabaigti šeštadienį turės dar 15 papildomų minučių.

„Nespėjome pakeisti A formos viršutinės šakės. Jos ir nesiruošiame keisti, nebent paremontuoti plaktuku. Čia yra didžiausias šios važiuoklės minusas – labai sunkiai keičiasi detalės. Rytą dar reikės padaryti ratų suvedimą“, – sakė jis.

Nepaisant dviejų lėtų greičio ruožų, V. Švedas išliko 29-oje pozicijoje bendroje įskaitoje, o savo R4 klasėje vis dar yra lyderis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)