Rinkos tyrimų bendrovės "SIC Gallup Media" duomenimis, reklamos rinka per pirmąjį šių metų pusmetį sumažėjo apie 7 proc. ir buvo 245,5 mln. litų.
"Baltijos reklamos registro" vadovų teigimu, duomenys skiriasi dėl agentūrose taikomų skirtingų tyrimo metodikų ir tiriamų skirtingų žiniasklaidos šaltinių sąrašų.
Bendrovės "VIA Media" direktorius Giedrius Butvilas sakė, kad daug pajamų netenkama dėl tabako reklamos uždraudimo.
Pagal reklamuotų produktų grupes alus šiais metais atsidūrė pirmoje vietoje, nors pernai net nepateko į dešimtuką. Šiemet jo reklamai skirta 8,48 mln. litų.
Farmacijos priemonių reklamai išleista 6,23 mln. litų, skalbimo priemonių - 4,98 mln. litų.
Dėl išaugusios konkurencijos daugiau lėšų reklamai skiria telekomunikacijų bendrovės. Mobiliojo ryšio bendrovė "Bitė GSM" reklamai spaudoje išleido 1,43 mln. litų.
Anot reklamos rinkos specialistų, artėjantys Seimo rinkimai turėtų pagyvinti reklamos rinką antrąjį pusmetį.