Rinkos tyrimų bendrovės "Baltijos reklamos registras" duomenimis, per šių metų pirmąjį pusmetį televizija iš reklamos surinko 106,4 mln. litų - 10 proc. mažiau nei per tą patį 1999 metų laikotarpį, spauda iš reklamos gavo 59,2 mln. litų - 19 proc. mažiau, radijo pajamos iš reklamos sumažėjo 11 proc. ir buvo 8,2 mln. litų.

Rinkos tyrimų bendrovės "SIC Gallup Media" duomenimis, reklamos rinka per pirmąjį šių metų pusmetį sumažėjo apie 7 proc. ir buvo 245,5 mln. litų.

"Baltijos reklamos registro" vadovų teigimu, duomenys skiriasi dėl agentūrose taikomų skirtingų tyrimo metodikų ir tiriamų skirtingų žiniasklaidos šaltinių sąrašų.

Bendrovės "VIA Media" direktorius Giedrius Butvilas sakė, kad daug pajamų netenkama dėl tabako reklamos uždraudimo.

Pagal reklamuotų produktų grupes alus šiais metais atsidūrė pirmoje vietoje, nors pernai net nepateko į dešimtuką. Šiemet jo reklamai skirta 8,48 mln. litų.

Farmacijos priemonių reklamai išleista 6,23 mln. litų, skalbimo priemonių - 4,98 mln. litų.

Dėl išaugusios konkurencijos daugiau lėšų reklamai skiria telekomunikacijų bendrovės. Mobiliojo ryšio bendrovė "Bitė GSM" reklamai spaudoje išleido 1,43 mln. litų.

Anot reklamos rinkos specialistų, artėjantys Seimo rinkimai turėtų pagyvinti reklamos rinką antrąjį pusmetį.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją