„Su žmona buvome svečiuose ir pamatėme, kaip „iPad“ naudojasi 1,5 metų vaikas. Šis vaizdas mūsų nebepaleido, grįžę namo apie tai iki nakties kalbėjome ir nusprendėme kurti savo verslą“, - pasakojo „Pepi Play“ bendraįkūrėjas Adas Griškevičius per progreso konferenciją „Login“.

Tam jau buvo suburta tinkama komanda, jis – dizaineris, jo sutuoktinė – iliustruotoja, be to, pora turėjo mažamečių vaikų, kurie tapo komandos nariais.

Pasak jo, labai įdomiu buvo idėjų paieškos etapas, kai jie stebėjo, kokius žaidimus pasirenka draugų vaikai, kokias knygeles jie skaito.

„Mūsų tikslas buvo, kad žaidimai duotų naudą, kažko išmokytų ar išspręstų kokią problemą“, - sakė A. Griškevičius.

Dėl to nugalėjo higienos mokanti tema, o vaikai per žaidimus įveikdavo ir psichologinį barjerą.

„Pavyzdžiui, vaikai, kurie nemėgdavo valytis dantų, vėliau patys tėvų vakare prašydavo greičiau eiti valytis dantų“, - sakė jis.

Ruošiant žaidimus labai padėjo ir vaikų patirtis: sukūrus vieną ar kitą žaidimo dalį, ji buvo duodama pabandyti vaikams. A. Griškevičius atvirauja, kad tuomet poros vaikui buvo treji ir išbandžius žaidimą namų sąlygomis, tėvams pavykdavo pastebėti, kas atlikta gerai, o kas – nelabai.

„Nusprendėme nenaudoti kalbos, personažai reaguoja emocijomis, padėka yra šypsena ar koks emocinis šūksnis“, - pasakojo jaunasis verslininkas.

Tiesa, verslo nepavyko sukurti taip greitai, kaip tikėtasi: darbus pavyko padaryti ne per 3 mėnesius, kaip planuota, o per pusmetį.

Sukūrę aplikaciją jie nusprendė ją padaryti mokamą, bet pirmąsias 3 dienas leido ją siųstis nemokamai, tad per pirmąsias tris dienas užfiksuota apie 200 tūkst. atsisiuntimų.

Didelė atsisiuntimų dalis buvo iš Arabų šalių ir tai mus nustebino, bet vėliau pasidomėję sužinojome, kad šiose šalyse yra ypatingai svarbi higiena, kai prieš kiekvieną valgį reikia plauti rankas, taip pat rankas ir veidą reikia nusiplauti prieš maldą“, - pasakojo A. Griškevičius.

Pasak jo, tai, kad mokamą aplikaciją pasiūlyta atsisiųsti nemokamai, suvaidino reikšmingą vaidmenį ir tapo verslo tramplynu, žinia apie aplikaciją plito iš lūpų į lūpas.

Dabar gausiausi atsisiuntimai fiksuojami iš JAV, taip pat žaidimas yra paklausus Skandinavijos šalyse, Rusijoje ir kitose valstybėse: skaičiuojama, kad iš viso žaidimai yra atsisiunčiami į daugiau nei 40 šalių.

Šiuo metu fiksuojama apie 4 mln. atsisiuntimų: tiek mokamos, tek nemokamos aplikacijos.

A. Griškevičius pasakoja, kad Kinija yra specifinė rinka: kai tik aplikacija siūloma nemokamai, atsisiuntimai iš Kinijos šoka į pirmą vietą, bet kai nemokamo atsisiuntimo akcija baigiasi, Kinijos vartotojų labai sumažėja.

„Iš įdomesnių nutikimų: negalėjome atsiginti klausimų, kodėl žaidime tualetinį popierių reikia mesti ne į klozetą. Mes tiesiog negalėjome atsiginti šių klausimų, nors jų nesitikėjome: taip padarėme, nes iš pradžių mums taip buvo paprasčiau, be to, turbūt ne vienas matėte užrašus kavinėse taip daryti. Bet naujojoje versijoje šią situaciją išsprendėme kitaip“, - kalbėjo pranešėjas.

Pasakodamas apie žaidimų vaikučiams kūrybinį procesą, A. Griškevičius sako, kad svarbu ne tik atsakomybė, nuoširdumas, etika, bet ir kūrybiškumas, tai yra, atkreipti dėmesį į tai, kas įdomu būtent vaikams.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (19)