Reklamos gamintojams Lietuvoje ankšta

Lietuvos reklamos agentūra "Videvita" tapo pasaulinio reklamos agentūrų tinklo TBWA nare. TBWA - vienas iš 10 didžiausių reklamos agentūrų tinklų pasaulyje ir agentūros metų apyvarta siekia 5,6 mlrd. JAV dolerių (22,4 mln. litų), tinklo atstovybės veikia 68 pasaulio šalyse, penktadienį rašo dienraštis "Lietuvos rytas".
Pasak "Videvitos" vadovo Raimundo Daubaro, prisijungimas prie TBWA agentūrai suteiks galimybę sutrumpinti kelią į pasaulio rinką.

TBWA rengia daugelio garsių gaminių - "Apple" kompiuterių, automobilių "Nissan", degtinės "Absolut" ir kitų - reklamos kampanijas. TBWA nuolat pelno aukščiausius įvertinimus Kanuose rengiamuose reklamos festivaliuose.

Kaip teigė TBWA vadovas Vidurio ir Rytų Europos šalims Christianas Laineris, daugiau nei pusę TBWA apyvartos sudaro vietinių agentūrų atliekami užsakymai.

"Videvita" - viena iš septynių pagrindinių Lietuvoje veikiančių reklamos agentūrų. Pernai "Videvitos" apyvarta siekė 6,8 mln. litų, šių metų planuojama apyvarta - 9,5 mln. litų.

"Mes ieškojome labai stiprių partnerių, kurie suteiktų galimybę vystytis dar sparčiau. Iš TBWA perimsime komunikavimo strategiją, reklamos metodologiją. Jos esmė - rasti tas produkto savybes, kurios tiksliai tuo metu atitinka rinkos poreikį", sakė R. Daubaras.

Iki šiol prie pasaulinių reklamos agentūrų tinklų jau yra prisijungusios beveik visos didžiausios Lietuvos reklamos agentūros. Per jas šalyje veikia pasauliniai reklamos tinklai "DMB & B", "Leo Burnett", "J Walter Thompson", "DDB", "Mc Cann & Ericson", "BBDO Worldwide", "Saatchi & Saatchi".

Pasak Tarptautinės reklamos asociacijos Lietuvos skyriaus vadovo Raimondo Šeštakausko, šalies agentūrų jungimasis į tarptautinius tinklus labai pozityviai veikia Lietuvos reklamos pramonę.

"Lietuvoje įsikuria vis daugiau tarptautinių pramonės koncernų, o jie labiau pasitiki gerą reputaciją turinčiomis pasaulinėmis reklamos agentūromis. Pasaulio reklamos gigantai į Lietuvą atneša patirtį, žinias, moko darbo šioje srityje etikos. Be to, tokiu būdu į šalies reklamos verslą patenka daugiau pinigų", sakė R. Šeštakauskas.

BNS
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Naujienos

Lietuva pakilo pagal talentų konkurencingumo indeksą

Pagal talentų konkurencingumo indeksą, vertinantį šalių pastangas pritraukti talentų bei šalyje egzistuojančias kompetencijas, Lietuva pakilo per dvi pozicijas ir užima 33 vietą tarp 118 vertinamų šalių. Lietuvos pakilimą labiausiai lėmė pagerėję rodikliai talentų pritraukimo ir auginimo srityse, rašoma Ūkio ministerijos išplatintame pranešime spaudai.

Nuo liepos - naujas atliekų tvarkymo mokestis Vilniuje (9)

Didžioji dalis Vilniaus daugiabučių gyventojų nuo liepos kitaip mokės už atliekų tvarkymą - mokestis bus skaičiuojamas pagal naudojamų konteinerių kiekį arba grynąjį atliekų svorį. Teigiama, atliekų tvarkymas jiems atpigs, tačiau su sąlyga, jei žmonės rūšiuos atliekas.

ECB bazinės palūkanų normos nekeičia

Ketvirtadienį Europos centrinis bankas (ECB), kaip ir prognozuota, vėl paliko galioti bazinę palūkanų normą ties rekordiškai žema 0 proc. riba, skelbia BBC, remdamasis ECB pranešimu spaudai.

A. Maldeikienė dėl G. Kildišienės džipo kreipiasi į Lietuvos banką (840)

Seimo narė Aušra Maldeikienė teigia, kad jei „Agrokoncernas“ automobilius išperkamosios nuomos būdu pardavinėja nuolat, gali būti, kad jis nesilaiko Vartojimo kredito įstatymo reikalavimų.

Naujovės nuo vasario: ką svarbu žinoti bankų ir kredito unijų klientams (4)

Nuo vasario 1 d. Lietuvoje veikiantys bankai bei kredito unijos, įgyvendindami Mokėjimų įstatymo nuostatas, teiks su pagrindine mokėjimo sąskaita susietą būtiniausių mokėjimo paslaugų krepšelį, rašoma Lietuvos bankų asociacijos pranešime spaudai.