Reklamos gamintojams Lietuvoje ankšta

Lietuvos reklamos agentūra "Videvita" tapo pasaulinio reklamos agentūrų tinklo TBWA nare. TBWA - vienas iš 10 didžiausių reklamos agentūrų tinklų pasaulyje ir agentūros metų apyvarta siekia 5,6 mlrd. JAV dolerių (22,4 mln. litų), tinklo atstovybės veikia 68 pasaulio šalyse, penktadienį rašo dienraštis "Lietuvos rytas".
Pasak "Videvitos" vadovo Raimundo Daubaro, prisijungimas prie TBWA agentūrai suteiks galimybę sutrumpinti kelią į pasaulio rinką.

TBWA rengia daugelio garsių gaminių - "Apple" kompiuterių, automobilių "Nissan", degtinės "Absolut" ir kitų - reklamos kampanijas. TBWA nuolat pelno aukščiausius įvertinimus Kanuose rengiamuose reklamos festivaliuose.

Kaip teigė TBWA vadovas Vidurio ir Rytų Europos šalims Christianas Laineris, daugiau nei pusę TBWA apyvartos sudaro vietinių agentūrų atliekami užsakymai.

"Videvita" - viena iš septynių pagrindinių Lietuvoje veikiančių reklamos agentūrų. Pernai "Videvitos" apyvarta siekė 6,8 mln. litų, šių metų planuojama apyvarta - 9,5 mln. litų.

"Mes ieškojome labai stiprių partnerių, kurie suteiktų galimybę vystytis dar sparčiau. Iš TBWA perimsime komunikavimo strategiją, reklamos metodologiją. Jos esmė - rasti tas produkto savybes, kurios tiksliai tuo metu atitinka rinkos poreikį", sakė R. Daubaras.

Iki šiol prie pasaulinių reklamos agentūrų tinklų jau yra prisijungusios beveik visos didžiausios Lietuvos reklamos agentūros. Per jas šalyje veikia pasauliniai reklamos tinklai "DMB & B", "Leo Burnett", "J Walter Thompson", "DDB", "Mc Cann & Ericson", "BBDO Worldwide", "Saatchi & Saatchi".

Pasak Tarptautinės reklamos asociacijos Lietuvos skyriaus vadovo Raimondo Šeštakausko, šalies agentūrų jungimasis į tarptautinius tinklus labai pozityviai veikia Lietuvos reklamos pramonę.

"Lietuvoje įsikuria vis daugiau tarptautinių pramonės koncernų, o jie labiau pasitiki gerą reputaciją turinčiomis pasaulinėmis reklamos agentūromis. Pasaulio reklamos gigantai į Lietuvą atneša patirtį, žinias, moko darbo šioje srityje etikos. Be to, tokiu būdu į šalies reklamos verslą patenka daugiau pinigų", sakė R. Šeštakauskas.

BNS
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Naujienos

Ar Londono finansinis centras išgyvens „Brexit“? (26)

Po „Brexit“ į Londono Sičio finansines aveles jau žvalgosi alkanas vilkas. Kol kas niekas nežino, kokias galimybes dirbti Europos Sąjungos (ES) bendrojoje finansų rinkoje turės Jungtinėje Karalystėje įsikūrusios įmonės.

JAV Kongresas patvirtino vyriausybės išlaidas vienai savaitei, kad turėtų laiko priimti pagrindinį įstatymą (1)

JAV Kongreso Atstovų Rūmai paskelbė dokumentą dėl vyriausybės išlaidų finansavimo vieną savaitę, kuris leis nestabdyti vyriausybės darbo, kol bus rengiamas pagrindinis įstatymas dėl jos finansavimo, ketvirtadienį rašo JAV verslo dienraštis „The Wall Street Journal“.

„Boso valanda su S. Jovaišu”: B. Vanagas apie tai, kas jam padeda atsitiesti po nesėkmių (9)

Laidos „Boso valanda su S. Jovaišu” svečias lenktynininkas Benediktas Vanagas lietuviams labiausiai žinomas iš Dakaro lenktynių.

D.Vilytė apie baseinų konkursus: tiekėjoms galioja nekaltumo prezumpcija, bet teisėsauga turi tarti žodį (5)

Sostinės savivaldybei nusprendus kreiptis į teisėsaugą dėl potencialių Lazdynų bei Fabijoniškių baseinų konkursų laimėtojų, šios teigia savivaldybės veiksmų nesureikšminančios. Tuo tarpu Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) vadovė Diana Vilytė sako, kad šiuo atveju galioja nekaltumo prezumpcija, nors oficialiai savo išvadas turės pateikti teisėsauga.

Vilniaus vystymo kompanijos vadovas A. Velutis traukiasi iš pareigų (8)

Sostinės savivaldybės nekilnojamojo turto projektus prižiūrinčios Vilniaus vystymo kompanijos (VVK) vadovas Andrius Velutis traukiasi iš pareigų.