Pasak "Videvitos" vadovo Raimundo Daubaro, prisijungimas prie TBWA agentūrai suteiks galimybę sutrumpinti kelią į pasaulio rinką.

TBWA rengia daugelio garsių gaminių - "Apple" kompiuterių, automobilių "Nissan", degtinės "Absolut" ir kitų - reklamos kampanijas. TBWA nuolat pelno aukščiausius įvertinimus Kanuose rengiamuose reklamos festivaliuose.

Kaip teigė TBWA vadovas Vidurio ir Rytų Europos šalims Christianas Laineris, daugiau nei pusę TBWA apyvartos sudaro vietinių agentūrų atliekami užsakymai.

"Videvita" - viena iš septynių pagrindinių Lietuvoje veikiančių reklamos agentūrų. Pernai "Videvitos" apyvarta siekė 6,8 mln. litų, šių metų planuojama apyvarta - 9,5 mln. litų.

"Mes ieškojome labai stiprių partnerių, kurie suteiktų galimybę vystytis dar sparčiau. Iš TBWA perimsime komunikavimo strategiją, reklamos metodologiją. Jos esmė - rasti tas produkto savybes, kurios tiksliai tuo metu atitinka rinkos poreikį", sakė R. Daubaras.

Iki šiol prie pasaulinių reklamos agentūrų tinklų jau yra prisijungusios beveik visos didžiausios Lietuvos reklamos agentūros. Per jas šalyje veikia pasauliniai reklamos tinklai "DMB & B", "Leo Burnett", "J Walter Thompson", "DDB", "Mc Cann & Ericson", "BBDO Worldwide", "Saatchi & Saatchi".

Pasak Tarptautinės reklamos asociacijos Lietuvos skyriaus vadovo Raimondo Šeštakausko, šalies agentūrų jungimasis į tarptautinius tinklus labai pozityviai veikia Lietuvos reklamos pramonę.

"Lietuvoje įsikuria vis daugiau tarptautinių pramonės koncernų, o jie labiau pasitiki gerą reputaciją turinčiomis pasaulinėmis reklamos agentūromis. Pasaulio reklamos gigantai į Lietuvą atneša patirtį, žinias, moko darbo šioje srityje etikos. Be to, tokiu būdu į šalies reklamos verslą patenka daugiau pinigų", sakė R. Šeštakauskas.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją