Reklamos gamintojams Lietuvoje ankšta

Lietuvos reklamos agentūra "Videvita" tapo pasaulinio reklamos agentūrų tinklo TBWA nare. TBWA - vienas iš 10 didžiausių reklamos agentūrų tinklų pasaulyje ir agentūros metų apyvarta siekia 5,6 mlrd. JAV dolerių (22,4 mln. litų), tinklo atstovybės veikia 68 pasaulio šalyse, penktadienį rašo dienraštis "Lietuvos rytas".
Pasak "Videvitos" vadovo Raimundo Daubaro, prisijungimas prie TBWA agentūrai suteiks galimybę sutrumpinti kelią į pasaulio rinką.

TBWA rengia daugelio garsių gaminių - "Apple" kompiuterių, automobilių "Nissan", degtinės "Absolut" ir kitų - reklamos kampanijas. TBWA nuolat pelno aukščiausius įvertinimus Kanuose rengiamuose reklamos festivaliuose.

Kaip teigė TBWA vadovas Vidurio ir Rytų Europos šalims Christianas Laineris, daugiau nei pusę TBWA apyvartos sudaro vietinių agentūrų atliekami užsakymai.

"Videvita" - viena iš septynių pagrindinių Lietuvoje veikiančių reklamos agentūrų. Pernai "Videvitos" apyvarta siekė 6,8 mln. litų, šių metų planuojama apyvarta - 9,5 mln. litų.

"Mes ieškojome labai stiprių partnerių, kurie suteiktų galimybę vystytis dar sparčiau. Iš TBWA perimsime komunikavimo strategiją, reklamos metodologiją. Jos esmė - rasti tas produkto savybes, kurios tiksliai tuo metu atitinka rinkos poreikį", sakė R. Daubaras.

Iki šiol prie pasaulinių reklamos agentūrų tinklų jau yra prisijungusios beveik visos didžiausios Lietuvos reklamos agentūros. Per jas šalyje veikia pasauliniai reklamos tinklai "DMB & B", "Leo Burnett", "J Walter Thompson", "DDB", "Mc Cann & Ericson", "BBDO Worldwide", "Saatchi & Saatchi".

Pasak Tarptautinės reklamos asociacijos Lietuvos skyriaus vadovo Raimondo Šeštakausko, šalies agentūrų jungimasis į tarptautinius tinklus labai pozityviai veikia Lietuvos reklamos pramonę.

"Lietuvoje įsikuria vis daugiau tarptautinių pramonės koncernų, o jie labiau pasitiki gerą reputaciją turinčiomis pasaulinėmis reklamos agentūromis. Pasaulio reklamos gigantai į Lietuvą atneša patirtį, žinias, moko darbo šioje srityje etikos. Be to, tokiu būdu į šalies reklamos verslą patenka daugiau pinigų", sakė R. Šeštakauskas.

BNS
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Naujienos

Ekonominė euforija Vokietijoje stiprina A. Merkel pozicijas (1)

Vokietijos vartotojų nuotaikos - geriausios per daugiau nei 16 metų, ketvirtadienį skelbia „Reuters“ remdamasi rinkos tyrimų instituto GfK duomenimis.

FNTT įtaria sukčiavimą prekiaujant statybinėmis medžiagomis

Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos Šiaulių apygardos valdybos tyrėjai atskleidė sukčiavimu įtariamų verslininkų grupę, kuri vertėsi poliuretano putų gamyba ir prekyba, jomis šiltino pastatus, rašoma pranešime spaudai.

Uoste žada didinti grūdų eksportą, o ūkininkams sutaupyti milijoną

Klaipėdos Malkų įlankos terminale atidarytą galingiausią uosto grūdų elevatorių 10 metų išsinuomojusi bendrovė „Scandagra“ jau šį sezoną žada pasiūlyti ūkininkams naujovių, kurios jiems leis sutaupyti pinigų ir padidinti grūdų eksportą.

Apklausa atskleidė, kaip darbdaviai elgiasi su vaikų turinčiais darbuotojais (3)

Kas ketvirtas dirbantis Lietuvos įmonėse teigia, kad jo darbdavys susilaukusiems vaikų suteikia netgi daugiau, nei numato šalies įstatymai, nors yra ir tokių, kurie darbuotojams gaili netgi to, kas numatyta Darbo kodekse.

„Citadele“ perima greitųjų kreditų vartotojus

Latvijos kapitalo „Citadele“ bankas teigia sėkmingai viliojantis greitųjų kreditų įmonių klientus ir šiemet beveik 80 proc. padidinęs vartojimo paskolų portfelį.