Reklamos gamintojams Lietuvoje ankšta

Lietuvos reklamos agentūra "Videvita" tapo pasaulinio reklamos agentūrų tinklo TBWA nare. TBWA - vienas iš 10 didžiausių reklamos agentūrų tinklų pasaulyje ir agentūros metų apyvarta siekia 5,6 mlrd. JAV dolerių (22,4 mln. litų), tinklo atstovybės veikia 68 pasaulio šalyse, penktadienį rašo dienraštis "Lietuvos rytas".
Pasak "Videvitos" vadovo Raimundo Daubaro, prisijungimas prie TBWA agentūrai suteiks galimybę sutrumpinti kelią į pasaulio rinką.

TBWA rengia daugelio garsių gaminių - "Apple" kompiuterių, automobilių "Nissan", degtinės "Absolut" ir kitų - reklamos kampanijas. TBWA nuolat pelno aukščiausius įvertinimus Kanuose rengiamuose reklamos festivaliuose.

Kaip teigė TBWA vadovas Vidurio ir Rytų Europos šalims Christianas Laineris, daugiau nei pusę TBWA apyvartos sudaro vietinių agentūrų atliekami užsakymai.

"Videvita" - viena iš septynių pagrindinių Lietuvoje veikiančių reklamos agentūrų. Pernai "Videvitos" apyvarta siekė 6,8 mln. litų, šių metų planuojama apyvarta - 9,5 mln. litų.

"Mes ieškojome labai stiprių partnerių, kurie suteiktų galimybę vystytis dar sparčiau. Iš TBWA perimsime komunikavimo strategiją, reklamos metodologiją. Jos esmė - rasti tas produkto savybes, kurios tiksliai tuo metu atitinka rinkos poreikį", sakė R. Daubaras.

Iki šiol prie pasaulinių reklamos agentūrų tinklų jau yra prisijungusios beveik visos didžiausios Lietuvos reklamos agentūros. Per jas šalyje veikia pasauliniai reklamos tinklai "DMB & B", "Leo Burnett", "J Walter Thompson", "DDB", "Mc Cann & Ericson", "BBDO Worldwide", "Saatchi & Saatchi".

Pasak Tarptautinės reklamos asociacijos Lietuvos skyriaus vadovo Raimondo Šeštakausko, šalies agentūrų jungimasis į tarptautinius tinklus labai pozityviai veikia Lietuvos reklamos pramonę.

"Lietuvoje įsikuria vis daugiau tarptautinių pramonės koncernų, o jie labiau pasitiki gerą reputaciją turinčiomis pasaulinėmis reklamos agentūromis. Pasaulio reklamos gigantai į Lietuvą atneša patirtį, žinias, moko darbo šioje srityje etikos. Be to, tokiu būdu į šalies reklamos verslą patenka daugiau pinigų", sakė R. Šeštakauskas.

BNS
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Naujienos

Graikija sutinka su kompromisu dėl finansinės pagalbos reformų (4)

Graikija pirmadienį sutiko su kompromisu dėl naujų reformų, kurios turėtų išvesti iš aklavietės su ES ir Tarptautinio valiutos fondo (TVF) kreditoriais, bei suteikti šaliai daugiau finansinės pagalbos, pranešė pareigūnai.

Vokietijos ministras: ES ir TVF pasiekė „bendrą poziciją“ dėl Graikijos (5)

Graikijos kreditoriai – euro zona ir Tarptautinis valiutos fondas (TVF) – pasiekė „bendrą poziciją“ dėl Graikijos, kuri leis grįžti į Atėnus ir įveikti aklavietę dėl finansinės pagalbos šiai šaliai, pirmadienį pranešė Vokietijos finansų ministras Wolfgangas Schaeuble.

„Amazon“ Lenkijoje atidarys jau penktąjį logistikos centrą (4)

JAV kompanija „Amazon“ pirmadienį paskelbė šiemet Lenkijoje atidarysianti jau penktąjį logistikos centrą.

„Ryanair“ grasina nesutarus dėl „Brexit“ atsisakyti skrydžių į JK (8)

Visi skrydžiai iš Jungtinės Karalystės į Europą gali būti nutraukti 2019 metų kovo mėnesį, jei šalies vyriausybė nesugebės užtikrinti sėkmingų „Brexit“ derybų.

Prekybininkai pristatė scenarijus, kas laukia įvedus apribojimus alkoholiui (72)

Skuboti ir nepamatuoti valdžios sprendimai Lietuvos prekybos sektoriuje gali atsiliepti tiek didėjančiomis prekių kainomis, tiek nauja emigracijos banga, rašoma Lietuvos prekybos įmonių asociacijos pranešime spaudai.