"Tai bendras mūsų ir "Tetra Pak" įmonės darbas, konkursuose nugalėjęs labai garsių pasaulinių agentūrų kūrinius. Paradoksalu tai, kad "Mū" prekinis ženklas gyvena ilgiau už patį produktą - paties pieno jau nebėra, o jo reklama ir toliau pelno apdovanojimus", - teigia reklamą kūrusios agentūros "Brand Sellers DDB Vilnius" vadovas Mikaelis Feigelovičius.

Tai jau trečiasis tarptautinis apdovanojimas, atitenkantis šiai reklamai. Iki šiol nė viena mūsų šalyje sukurta reklamos kampanija nebuvo pelniusi tokio tarptautinio pripažinimo.

Pernai "Mū" reklamos kampanija tapo Slovėnijoje vykusio tarptautinio reklamos konkurso "Golden Drum" nugalėtoja. Šiemet Baltijos šalių reklamos festivalyje "Golden Hammer" klipų kategorijoje apdovanojimus laimėjo du "Brand Sellers DDB Vilnius" darbai - "Mū" pieno ir akių lašų "Visine" reklamos.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją