Tokią informaciją savo interneto svetainėje nurodo pati įmonė, rašo laikraštis „Kommersant".

Antrąjį šių metų ketvirtį „Coca-Cola" pardavimų apimtys Rusijos rinkoje smuko 5 proc. Tuo pačiu laikotarpiu pardavimai Eurazijoje ir Afrikoje 5 proc. pakilo dėl palankių prekybinių sąlygų Artimuosiuose Rytuose, PAR ir Pakistane.

Visame pasaulyje „Coca-Cola" pardavimų apimtys, antrojo ketvirčio duomenimis, padidėjo 3 proc., o per visą pirmąjį šių metų pusmetį - 2 proc. Tiesa, bendrovės pelnas per pirmuosius šešis šių metų mėnesius smuko 3 proc. ir pasiekė 23 mlrd. JAV dolerių, o veiklos pelnas krito 2 proc. iki 5,5 mlrd. JAV dolerių.

Veiklos pelnas, lyginant su ankstesniais laikotarpiais, smuko ir dėl vykdytų verslo Rusijoje pertvarkymų - šis žingsnis įmonei šalies rinkoje sudarė 25 mln. JAV dolerių vertės nuostolių.

Savo antrinę sulčių gamybos bendrovę Rusijoje „Nidan soki" „Coca-Cola" parduoti susiruošė šiais metais, nes sulčių rinka Rusijoje vien 2013-aisiais metais sumenko 5 proc.

Šią bendrovę „Coca-Cola" už 276 mln. JAV dolerių įsigijo 2010 m. ir tuo metu „Nidan" buvo laikoma ketvirtąja pagal dydį sulčių gamintoja - jai priklausė 13 proc. rinkos. Visgi išlaikyti populiarumo nepavyko: jau 2011 metais jos rinkos dalis tesiekė 9 proc., o 2012-aisiais - vos 6,9 proc.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (29)