Įvykus sandoriui susikurs didžiausia reklamos agentūra pasaulyje, dėl susijungimo galėsianti veiklos kaštus sumažinti maždaug 30 mln. dolerių per metus.

Jau anksčiau įsigijusi porą kitų reklamos agentūrų ("J. Walter Thompson" ir "Ogilvy & Mather"), WPP pareiškė, kad pastarasis sandoris užtikrins jai vietą pirmame trejetuke visų pagrindinių geografinių regionų reklamos rinkose.

Bendros grupės įplaukos 1999-aisiais buvo 5,2 mlrd. dolerių, o pelnas prieš atskaičiuojant mokesčius - 704 mln. dolerių.

Derybos tarp WPP ir "Young & Rubicam" buvo nutrūkusios dėl nesutarimų, kiek kiekvienai bendrovei atiteks naujosios bendrovės akcijų, tačiau vėliau nesutarimai buvo išspręsti - "Young & Rubicam" bus prijungta prie WPP padalinio.

WPP vykdomasis direktorius seras Martinas Sorrelas (Martinas Sorelas) sakė, kad abi agentūros papildys viena kitą tiek klientų, tiek funkciniu, tiek geografiniu aspektais.

"Abi organizacijos yra labai panašios. Remdamiesi ta pačia filosofija ir kultūra teikiame klientams integruotus sprendimus, kad patenkintume jų rinkodaros reikmes", sakė M. Sorrelas.

WPP akcijos paskelbus sandorį Londone atpigo 2,01 procento.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją