„Gerus rezultatus lėmė sėkmingi naujų produktų įvedimai ir patraukli, įtraukianti šio prekių ženklo komunikacija, skatinanti žmones dažniau susitikti ir bendrauti“, – pranešime cituojamas „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas.

Bendrovės eksportuojamos produkcijos – alaus ir gaiviųjų gėrimų – kiekis 2013 metais, lyginant su 2012-aisiais, augo 22 proc.

Bendrovė priklauso danų įmonei „Royal Unibrew“. Įmonėje, 2013 metų vidurio duomenimis, dirba 320 darbuotojų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)