Panevėžio bendrovės "Kalnapilis" apyvarta pirmąjį pusmetį buvo 45,794 mln. litų - 2 proc. didesnė nei pernai tuo pačiu laikotarpiu, "Utenos alaus" - 35,711 mln. litų, arba 21,9 proc. didesnė, BNS pranešė "Jungtinio alaus centro" atstovė ryšiams su visuomene Rita Mikailienė.

"Utenos alaus" rezultatai šiemet geresni nei praėjusių metų, nes pernai tik kovo pabaigoje buvo pradėti gaminti nauji produktai", BNS sakė centro rinkodaros direktorius Mindaugas Šeštokas.

"Jungtinis alaus centras" platina "Utenos alaus" ir "Kalnapilio" produkciją.

Pasak M. Šeštoko, "Kalnapilio" apyvartos augimą lėmė šį pavasarį alaus rinkoje pasirodžiusios naujos alaus rūšys. Sėkmingiausiai šiuo metu parduodamas "Kalnapilis" ir "Kalnapilis in Ice".

"Esame patenkinti alaus pardavimo rezultatais", teigė M. Šeštokas.

Birželio mėnesį "Kalnapilio" apyvarta buvo 11,779 mln. litų - 15,6 proc. didesnė nei 1999-ųjų birželį, "Utenos alaus" - 6,508 mln. litų, arba 35,9 proc. mažesnė.

Utenos bendrovė prieš porą savaičių vartotojams pasiūlė "Utenos auksinį" alų skardinėse, kuris tapo labai populiarus.

"Labai džiaugiamės šiuo bandymu, nes smarkiai abejojome, ar verta pardavinėti alų skardinėse", kalbėjo M. Šeštokas.

"Utenos alus" šių metų pabaigoje galbūt pradės gaminti naują alų.

"Kalnapilis" pirmąjį šių metų pusmetį pardavė 2,194 mln. dal alaus, "Utenos alus" - 2,267 mln. dal.

Šiemet Panevėžio bendrovė užėmė 22,4 proc., Utenos - 23,2 proc. Lietuvos alaus rinkos.

Skandinavijos koncernas "Baltic Beverages Holding" (BBH) valdo 97,87 proc. "Utenos alaus" ir 86,3 proc. "Kalnapilio" akcijų.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją