„Kai girdime, kad esame netinkami Vilniaus oro uostui, mes visiškai nesutinkame. Manome, kad būtent Vilniaus oro uostas turėtų į verslą pažiūrėti kitaip. Būtent Vilniaus oro uostas turi keisti savo verslo strategiją, nes kiti oro uostai tai jau daro“, - kalbėjo portugalas.

D. de Carvalho pabrėžė, kad „Wizz air“ iš Vilniaus nenorėtų pasitraukti, bet tuo pačiu, jo nuomone, ir Vilnius nenori paleisti pigių skrydžių bendrovės. Ne vienerius metus aviacijoje pradirbęs pigių skrydžių bendrovės atstovas patarė išmokti oro uostui užsidirbti ne tik iš oro bendrovių.

„Atsimenu, kai vaikystėje važiuodavome su mokykla į ekskursijas, autobuso vairuotojas visada sustodavo tame pačiame restorane, kur mes valgydavome. Žinote, kas nutikdavo vairuotojui? Jį restoranas kaskart pavaišindavo nemokamu maistu. Jis restoranui atveždavo klientų – už tai gaudavo maisto“, - pasakojo „Wizz air“ komunikacijos vadovas.

Būtent „nemokamo maisto“ - nuolaidų ir tikisi pigių skrydžių bendrovės už kuo didesnį atvežamų keleivių skaičių.

„Jei oro uostas skundžiasi, kad nepakankamai uždirba iš skrydžių, tai tegu pradeda galvoti apie ne iš aviacijos gaunamas pajamas, - patarė svečias. - Duokite oro bendrovei nemokamo maisto ir nepamirškite keleiviui įteikti meniu“.

D. de Carvalho pabrėžė, kad jei oro uostas susikuria malonią ir klientui patrauklią aplinką, klientas sutiks už jame praleistą laiką susimokėti.

DELFI primena, kad 2014 m. „Wizz air” žada iš ir į Vilnių keleiviams pasiūlyti apie 830 tūkst. vietų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (79)