Interviu dienraščiui „Lietuvos rytas” 34-erių vadovas, kuris rūpinasi ir Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostų sujungimo reikalais, nurodė, jog airiai yra atvirai pasakę, kad valstybė padarė klaidą leisdama jiems skraidyti į Vilnių.

„Jie nebekalba atskirai apie Vilniaus ar Kauno oro uostą, o šneka apie skrydžius bendrai iš Lietuvos ir sako, kad jiems reikia tokių pat įkainių tiek Kaune, tiek Vilniuje, antraip nutrauks skrydžius iš Kauno. Tai Kaunui reikštų bankrotą. Kadangi jie tą žino, tai ir piktnaudžiauja”, - teigė G. Almantas.

Jis atskleidžia komplikuotus santykius su „Ryanair” - nuolatinėms deryboms su šia viena oro bendrove kiekvieną savaitę tenka skirti šešias valandas.

Gediminas Almantas
Vadovas nurodo, kad Vilniaus ir Kauno oro uostai yra per arti vienas kito – jei tai būtų privatus verslas, vieną jų tektų uždaryti. Dabar tenka ieškoti išeičių.

Pasak jo, tiek „Wizz Air“, tiek „Ryanair“ turi sutartis Vilniaus oro uoste, kurios dar galios trejus metus. Jų negalima nei pakeisti, nei nutraukti ir jos yra labai nenaudingos oro uostui.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (279)