Nuo liepos 14 d. iki rugpjūčio 18 d. lėktuvams kylant arba leidžiantis Karmėlavoje, įmonės skrydžių vadovai aptarnavo 3965 skrydžius. Palyginimui, tuo pačiu laikotarpiu pernai Kauno oro uoste buvo aptarnauta 800 skrydžių.

Skrydžių valdymo paslaugas Kaune teikė 17 skrydžių vadovų, iš kurių 6 buvo deleguoti iš sostinės - tai Vilniaus aerodromo skrydžių valdymo centro skrydžių vadovai. Jie minėtu laikotarpiu gyveno ir dirbo Kaune.

Vilniaus oro uosto rekonstrukcijos metu daugiau skrydžių aptarnauta ir Palangos bei Šiaulių oro uostuose. Palangoje minėtu laikotarpiu orlaiviai kilo ir leidosi 664 kartus, o tai yra 16 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu (557 skrydžiai).

Šiaulių oro uoste skrydžių vadovai šiuo laikotarpiu aptarnavo net 31 proc. daugiau skrydžių nei pernai tuo pačiu metu - 531 vietoj pernai buvusių 365.

Nors aptarnaujamų skrydžių skaičius Kauno, Palangos ir Šiaulių skrydžių valdymo centruose pastebimai išaugo, neįvyko nė vienas incidentas ne tik į Kauno, bet ir Palangos bei Šiaulių skrydžių valdymo centrų atsakomybes zonas patenkančioje oro erdvėje.

VĮ „Oro navigacija“ laikinasis vadovas Mindaugas Gustys teigė, kad tokio masto projektas Lietuvoje buvo įgyvendinamas pirmą kartą. Pasak jo, atsakingas pasiruošimas leido sėkmingai perkelti Lietuvos skrydžių sostinę iš Vilniaus į Kauną, t. y. didesnio oro uosto veiklą perkelti į mažesnįjį.

Kaip jau skelbta, penktadienį Vilniaus oro uostas atnaujino veiklą, jame po tako rekonstrukcijos leidosi ir kilo pirmieji lėktuvai. Kauno oro uostas nuo šeštadienio turėtų grįžti prie įprasto darbo ritmo.

Vilniaus oro uosto tako rekonstrukcijos darbai buvo pradėti liepos 14 dieną ir truko iki rugpjūčio 17 d. 23.59 val. Per 35 dienas vykusius darbus buvo iš esmės atnaujintas pats takas ir jo prieigos: sustiprinta grunto dalis aplink taką, pakeistos lietaus vandens surinkimo ir drenažo sistemos, visiškai atnaujinti elektros tiekimo tinklai, paklota nauja asfalto danga ir įrengta moderni LED signalinių žiburių sistema.

Pagrindinis rekonstrukcijos tikslas - užtikrinti skrydžių saugumą.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (22)