"Mercedes" automobilių gamintoja ketino sumontuoti naujos kartos stabdžių sistemą savo naujajame modelyje CL 55 AMG, tačiau jau gruodžio mėnesį prekyboje pasirodysiantis "Porsche" modelis "911 Turbo" turės keraminius stabdžius PCCB, kurie, pirkėjui pageidaujant, už papildomą 15 tūkstančių markių sumą (apie 6,6 tūkstančio JAV dolerių) bus sumontuoti jo automobilyje.

Sportinių automobilių ekspertai tikina, jog nuo kitos vasaros naujosios kartos stabdžių sistemą galima bus montuoti ir senesniuosiuose modeliuose, tokiuose kaip "Turbo" ir "911 GT3".

Bendrovė ketina pagaminti apie tūkstantį atskirų keraminių stabdžių komplektų pageidausiantiems turėti juos savo kiek anksčiau įsigytuose "Porsche" automobiliuose.

Pasak "Porsche" vadovų, PCCB anglies pluošto diskai, apdoroti tūkstančio laipsnių temperatūroje, siūlo klientui daugiau privalumų nei įprastinė stabdžių sistema.

Jie staigiau veikia, taip iki maksimumo padidindami stabdymo jėgą ir sumažindami stabdymo kelią. Nei aukšta temperatūra, nei drėgmė neturi įtakos jų veikimui.

Naujieji diskai bus montuojami prie visų keturių ratų, taigi nedidelis svoris - irgi labai didelis privalumas. PCCB yra dvigubai lengvesni nei įprastiniai lieti geležiniai stabdžiai ir leidžia sumažinti "911 Turbo" svorį net 20 kg.

PCCB stabdžių sistema yra daug patvaresnė ir jos turėtų užtekti 300 tūkstančių kilometrų. Įprastinės stabdžių trinkelės yra keičiamos vidutiniškai kas 60 tūkstančių kilometrų.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją