Su portalu DELFI Audrey Sanshwe pasidalijo savo įspūdžiais iš Vilniaus oro uosto.

„Balandžio 20 d. turėjau „Wizzair“ skrydį iš Vilniaus į Lutoną (Londoną). Darbo ir asmeniniais reikalais nemažai keliauju lėktuvais tiek Europoje, tiek Amerikoje, tiek Azijoje. Vilniuje lankausi jau antrą kartą, bet ta netvarka ir sumaištis, kurią mačiau tokiame mažame oro uoste, įveikė net mano kelionių užgrūdintą nervų sistemą“, – teigė ji.

Susimokėjo, kad spėtų į skrydį

Moteris pasakojo, kad į Vilniaus oro uostą atvyko tik su rankiniu bagažu.

„Į skrydžius registruojuosi internetu, todėl net nemaniau, kad teks susidurti su tokiu prastu oro uosto darbo organizavimu: vos įžengusi į išvykimo salę, kaktomuša susidūriau su gero šimto metrų ilgio, per visą salės ilgį išsirangiusia žmonių eile – visi jie laukė saugumo patikros“, – prisiminė keleivė.

Kai A. Sanshwe eilėje pralaukė pusvalandį, suprato – esant tokiam eilės judėjimo greičiui, ji į lėktuvą niekaip nespės. Moteris pradėjo ieškoti pagalbos.

„Kreipiausi į savo reiso registracijos darbuotojus. Jie tik abejingai atsakė, kad niekuo negali padėti ir pasiūlė susimokėti papildomus 6 eurus už greitąją saugumo patikrą, – toliau skundėsi į Londoną skridusi keleivė. – Kituose oro uostuose, kilus tokiai sumaiščiai, oro uosto saugumo darbuotojai patys kviečia keleivius pagal jų lėktuvų pakilimo laiką ir stengiasi kuo greičiau sureguliuoti keleivių srautus nemažindami saugumo reikalavimų“.

Išsigandusi, kad nespės į lėktuvą, A. Sanshwe susimokėjo 6 eurus ir nuskubėjo į patikrą, kurioje ši vykdoma skubos tvarka.

„Tokių besiblaškančių ir dėl prasto oro uosto darbo vėluojančių keleivių toje eilėje taip pat buvo nemažai, tad ir ten prastovėjau dar gerų 20 minučių ir jau girdėdama pranešimus apie laipinimo pabaigą uždususi nubėgau prie uždaromų vartų“, – savo pasakojimą baigė Lietuvą aplankiusi viešnia.

Oro uostas: vykdomi pertvarkymo darbai

Lietuvos oro uostų Komunikacijos ir rinkodaros skyriaus vadovė Indrė Baltrušaitienė teigė, kad balandžio 20 d. Vilniaus oro uoste susidarė ilgos eilės dėl to, kad šiuo metu uoste vykdomi greitosios aviacinio saugumo keleivių patikros posto pertvarkymo darbai.

„Atnaujinimo darbais siekiama pagerinti teikiamos paslaugos kokybę, atitikti keleivių poreikius ir efektyviai išnaudoti aviacinio saugumo patikros postus. Numatoma, kad darbai truks iki liepos mėnesio“, – aiškino oro uostų atstovė.

Pasak jos, informacija apie planus atlikti buvo išplatinta internete ir keleiviams rekomenduojama į Vilniaus oro uostą atvykti kiek anksčiau nei įprasta, kad jie spėtų praeiti aviacinio saugumo patikrą ir patekti į reikiamą lėktuvą.

„Pradėję vykdyti pertvarkymo darbus nedelsiant ėmėmės priemonių išspręsti eilių klausimą – įrengti papildomi aviacijos patikros postai bei įtraukti darbuotojai, kurie reguliuoja srautus ir gali iškart pagelbėti keleiviams, – patvirtino I. Baltrušaitienė . – Vilniaus oro uostas atsiprašo, kad susidarė tokia nemaloni situacija ir dar kartą rekomenduoja keleiviams į skrydį atvykti likus maždaug 2 valandoms iki pakils lėktuvas. Taip pat atsiprašome keleivės iš kitos valstybės, kuriai teko susidaryti tokį įspūdį apie mūsų valstybės oro vartus. Tikimės, kad ji apsilankys dar ne kartą ir galės įvertinti mūsų paslaugas jau atnaujinus patikros postus. Visų kitų keleivių prašome kantrybės ir supratimo“.

Lietuvos oro uostų komunikacijos vadovės teigimu, įprastai Vilniaus oro uoste keleivių eilės prie saugumo patikros nesusidaro. Aviacijos saugumo patikra oro uoste vykdoma penkiuose įprastuose postuose, taip pat papildomame greitosios patikros uoste.

„Visi šie postai veikia pagal esamą keleivių poreikį. Didžiausias pikas, kai atidaromi visi postai, kaip tik ir vyksta minėtuoju laiku – anksti ryte, nuo 4 iki 6 valandų. Tokiu metu veikia visi saugumo patikros postai. Bet kokiu atveju mes stengiamės, kad keleiviai nelauktų ilgiau nei 20 minučių“, – aiškino ji.

Paklausta, kiek Vilniaus oro uosto keleiviams vidutiniškai tenka laukti prie saugumo patikros, I. Baltrušaitienė teigė, kad tai priklauso nuo keleto dalykų – nuo keleivių kiekio, tuo metu vykstančių skrydžių kiekio, patikroje dirbančių darbuotojų skaičiaus, keleivių geranoriškumo ir sutikimo nusiimti signalą galinčius skleisti daiktus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (534)