„Problemą užčiuopėme ne tik remdamiesi skaičiais, bet ir girdėdami klientus. Populiariausios mūsų įkrovimo prieigos Vilniuje buvo virtusios stovėjimo aikštelėmis“, – „Delfi“ komentuoja „Ignitis“ elektrinio mobilumo departamento vadovas Eimantas Balta.

Pasak jo, kiekvieną mėnesį auga elektromobilių registracijų skaičius, todėl natūralu, kad didėja ir įkrovimo prieigų poreikis.

„Per trejus paskutinius praėjusių metų mėnesius įkrovimo sesijų, kurios truko ilgiau nei 3 val., skaičius išties išraiškingas. Įsivaizduokite: beveik kasdien pusdieniui įkrovimo stotelė buvo paverčiama stovėjimo aikštele.

Tačiau jos paskirtis ne tokia“, – aiškina E. Balta.

Nuo gegužės 1 dienos dešimtyje populiariausių „Ignitis ON“ elektromobilių įkrovimo vietų Vilniuje pradėtas bandomasis projektas.