Neaiški dviejų „Lietuvos ryto” žurnalų ateitis

 (71)
Teigiama, jog UAB „Lietuvos rytas” atsisako žurnalų „MM” ir „Kompiuterija”. Šiuo metu bendrovė nebepriima šių leidinių kitų metų prenumeratos.
© DELFI (J.Markevičiaus nuotr.)
Kaip teigė „Verslo žinių” kalbintas bendrovės direktorius Vidmantas Strimaitis, tokių sprendimų kol kas nevadina leidinių uždarymu, nes nori pasilikti erdvės ateityje ir galbūt tęsti leidybą.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Medija

Belgijos karališkajai šeimai nepatiko karaliaus atvaizdo naudojimas „Burger King“ reklamoje

Amerikiečių greitojo maisto restoranų tinklas „Burger King“ apie savo atėjimą į Belgijos rinką paskelbė humoristine reklama, kurioje tenka rinktis ne belgų karalių, o kompanijos talismaną, tačiau tai nepatiko šalies karališkajai šeimai, pranešė britų transliuotojas BBC.

Alkoholio reklamos draudimas: lietuvių gamintojų laukia sunkūs laikai? (31)

Šalies gamintojai nuogąstauja, kad visiškai uždraudus alkoholio reklamą, jie atsidurs nelygiavertėje padėtyje su užsienio gamintojais, kurių reklama liks pasiekiama per kitų šalių žiniasklaidos kanalus ir socialinius tinklus, rašoma pranešime spaudai.

Žiniasklaidos asociacijos priešinasi valdžios siekiui viešinti jų komercinius duomenis (18)

Žiniasklaidos priemones atstovaujančios transliuotojų, internetinės žiniasklaidos asociacijos priešinasi Kultūros ministerijos siekiams įpareigoti viešinti jų komercinę informaciją, numatyti prievolę žiniasklaidos kontrolės institucijoms ginti juridinių asmenų pažeistą dalykinę reputaciją.

Lygių galimybių kontrolierė: pažinčių svetainės reklama žemina moteris atnaujinta (4)

Lygių galimybių kontrolierė pripažino, kad interneto pažinčių svetainės filrtas.lt reklama deklaruoja moters priklausomybę nuo vyro, nepagarbų požiūrį į moterį ir formuoja nuostatas, kad ji nėra lygiavertė vyrui.

„Samsung“ tęs perėmimų ir susijungimų politiką (2)

Pietų Korėjos bendrovė „Samsung Electronics“ toliau ieškos susijungimo ir perėmimo galimybių, pareiškė technologijų milžinės vadovas, nes įmonė siekia pagerinti pasiūlą siūlydama vartotojams naują programinę įrangą ir paslaugas, informuoja „Reuters“.