Startavo naujas portalas moterims COSMOPOLITAN.LT

 (54)
Cosmopolitan.lt
Cosmopolitan.lt

Lietuvos interneto rinkai pristatytas naujas portalas moterims COSMOPOLITAN.LT. Vienas žinomiausių pasaulyje prekių ženklų Lietuvos auditorijai puikiai pažįstamas dėl žurnalo, leidžiamo Lietuvoje jau 14 metų.

Dideliam ištikimų COSMOPOLITAN žurnalo skaitytojų ratui naujasis portalas neabejotinai patiks dėl formato, įvaizdžio ir, žinoma, turinio. COSMOPOLITAN.LT redakcija kasdien skaitytojoms pateiks naujų straipsnių, fotoreportažų, vaizdo siužetų. Pagrindinės temos portale – tai, kas įdomiausia 18-35 metų žavioms veiklioms moterims: meilė, grožis, vyrai, mada, karjera, sveikata ir kitos.

„Naujasis COSMOPOLITAN.LT neabejotinai bus populiariausias jaunų moterų laisvalaikio portalas Lietuvoje. Čia jos ras ne tik sau aktualių teminių straipsnių, bet ir smagių konkursų, pirmos sužinos apie naujausio žurnalo numerio žvaigždes, temas. Taip pat atnaujinome ir COSMOPOLITAN profilį „Facebook“ socialiniame tinkle – facebook.com/cosmoLT, kad skaitytojos gautų portalo ir žurnalo pranešimus viename profilyje“, - teigia DELFI portalo direktorius Aleksandras Česnavičius.

„COSMO - tai ne vien žurnalas. Jis - kaip geriausia draugė, su kuria šimtai milijonų moterų visame pasaulyje gali šnekėtis absoliučiai apie viską. COSMO drįsta atvirai kalbėti apie tai, ką kiti išvis linkę nutylėti. Įkvepia merginas bei moteris pasitikėti savimi. Ragina netūnoti savo kiaute, nebijoti būti savimi, turėti ir ginti savo nuomonę, būti nepriklausomas ir išskirtines. Dėl naujo portalo ryšys tarp skaitytojų ir COSMO taps dar tvirtesnis bei artimesnis,“ – įsitikinusi lietuviškojo COSMOPOLITAN žurnalo redaktorė Violeta Sorkinienė.

Netrukus COSMOPOLITAN.LT portalą bus galima patogiai skaityti ir mobiliuosiuose įrenginiuose.

Šviežias COSMOPOLITAN.LT – tai bendras UAB DELFI ir UAB „Ekspress leidyba“ projektas. Abi bendrovės priklauso Estijos žiniasklaidos koncernui AS „Ekspress Grupp“. DELFI grupė leidžia populiariausią Lietuvoje naujienų portalą trimis kalbomis DELFI.lt, Grynas.lt, 5braškės.lt, Klubas.lt.

UAB „Ekspress leidyba“ leidžia 9 pavadinimų žurnalus ir jų priedus, iš jų populiariausi „Cosmopolitan“, „Panelė“, „Moteris“„Mano namai“, „Tavo vaikas“, žurnalai vaikams „Naminukas“ ir „Penki“.

www.DELFI.lt
 
54
Vardas
Komentavimo taisyklės ir atsakomybė

Media

Užsipuolė radijo stotį „Echo Moskvy“ (18)

2014 spalio mėn. 31 d. 21:15
Žiniasklaidos priežiūros įstaiga „Roskomnadzor“ Rusijoje perspėjo vieną savo kritiniais reportažais apie prezidento Vladimiro Putino vyriausybę pagarsėjusią radijo stotį dėl pokalbių laidos apie konfliktą Ukrainoje, pranešama šio radijo tinklalapyje penktadienį.

Prancūzų satyriniam žurnalui atsirūgo juodaodės ministrės palyginimas su beždžione (11)

2014 spalio mėn. 30 d. 20:25
Prancūzijos ultradešiniųjų pažiūrų satyrinis žurnalas „Minute“ ketvirtadienį buvo nubaustas 10 tūkst. eurų bauda dėl juodaodės ministrės Christiane Taubira palyginimo su beždžione.

Reklamos apimtys augo 4,5 proc. (1)

2014 spalio mėn. 29 d. 10:12
Rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad 2014 m. sausio-rugsėjo mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje paaugo 4,5 proc., lyginant su 2013 m. analogišku laikotarpiu.

Populiariausios Lietuvos Y kartos medijos – TV ir internetas (4)

2014 spalio mėn. 28 d. 10:54
Vadinamoji Millenium arba Y karta (18-34 m.) Lietuvoje, kuriai bene daugiausiai dėmesio skiria tiek gamintojai, tiek reklamdaviai, su medija kanalais praleidžia daugiau laiko nei vidutinis gyventojas – 7 val. 50 min. Iš beveik 8 valandų, praleistų su įvairiais medija kanalais, 3 val. 41 min. Y karta skiria televizijai ir 3 val. 14 min. internetui.

V. Žukienė. Jeigu turi šautuvą, juo reikia šaudyti (10)

2014 spalio mėn. 28 d. 08:10
Tam, ką šiandien įvardijame propagandiniu karu, Rusija ruošėsi iš anksto. Dar 1989 m. priimta „Europos konvencija dėl Televizijos be sienų“ retransliavimo srityje siekė užtikrinti, kad ES valstybių narių televizija turėtų kuo didesnę auditoriją, todėl dokumente skatinama teisės aktus sutvarkyti taip, kad visų ES valstybių TV programos be kliūčių būtų platinamos visoje ES teritorijoje.