Startavo naujas portalas moterims COSMOPOLITAN.LT

 (54)
Cosmopolitan.lt
Cosmopolitan.lt

Lietuvos interneto rinkai pristatytas naujas portalas moterims COSMOPOLITAN.LT. Vienas žinomiausių pasaulyje prekių ženklų Lietuvos auditorijai puikiai pažįstamas dėl žurnalo, leidžiamo Lietuvoje jau 14 metų.

Dideliam ištikimų COSMOPOLITAN žurnalo skaitytojų ratui naujasis portalas neabejotinai patiks dėl formato, įvaizdžio ir, žinoma, turinio. COSMOPOLITAN.LT redakcija kasdien skaitytojoms pateiks naujų straipsnių, fotoreportažų, vaizdo siužetų. Pagrindinės temos portale – tai, kas įdomiausia 18-35 metų žavioms veiklioms moterims: meilė, grožis, vyrai, mada, karjera, sveikata ir kitos.

„Naujasis COSMOPOLITAN.LT neabejotinai bus populiariausias jaunų moterų laisvalaikio portalas Lietuvoje. Čia jos ras ne tik sau aktualių teminių straipsnių, bet ir smagių konkursų, pirmos sužinos apie naujausio žurnalo numerio žvaigždes, temas. Taip pat atnaujinome ir COSMOPOLITAN profilį „Facebook“ socialiniame tinkle – facebook.com/cosmoLT, kad skaitytojos gautų portalo ir žurnalo pranešimus viename profilyje“, - teigia DELFI portalo direktorius Aleksandras Česnavičius.

„COSMO - tai ne vien žurnalas. Jis - kaip geriausia draugė, su kuria šimtai milijonų moterų visame pasaulyje gali šnekėtis absoliučiai apie viską. COSMO drįsta atvirai kalbėti apie tai, ką kiti išvis linkę nutylėti. Įkvepia merginas bei moteris pasitikėti savimi. Ragina netūnoti savo kiaute, nebijoti būti savimi, turėti ir ginti savo nuomonę, būti nepriklausomas ir išskirtines. Dėl naujo portalo ryšys tarp skaitytojų ir COSMO taps dar tvirtesnis bei artimesnis,“ – įsitikinusi lietuviškojo COSMOPOLITAN žurnalo redaktorė Violeta Sorkinienė.

Netrukus COSMOPOLITAN.LT portalą bus galima patogiai skaityti ir mobiliuosiuose įrenginiuose.

Šviežias COSMOPOLITAN.LT – tai bendras UAB DELFI ir UAB „Ekspress leidyba“ projektas. Abi bendrovės priklauso Estijos žiniasklaidos koncernui AS „Ekspress Grupp“. DELFI grupė leidžia populiariausią Lietuvoje naujienų portalą trimis kalbomis DELFI.lt, Grynas.lt, 5braškės.lt, Klubas.lt.

UAB „Ekspress leidyba“ leidžia 9 pavadinimų žurnalus ir jų priedus, iš jų populiariausi „Cosmopolitan“, „Panelė“, „Moteris“„Mano namai“, „Tavo vaikas“, žurnalai vaikams „Naminukas“ ir „Penki“.

www.DELFI.lt
 
54
Registruoti (0) Anonimiški (54)
Parašykite savo komentarą
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Media

Rusijos televizijos kanalai dėl B. Nemcovo nužudymo keičia savo programas (30)

2015 vasario mėn. 28 d. 15:30
Rusijos federaliniai televizijos kanalai keičia kai kurias savo laidas dėl opozicijos politiko Boriso Nemcovo nužudymo.

Ką daryti norint, kad apie jus rašytų naujienų portalai? (31)

2015 vasario mėn. 28 d. 11:00
Laiku ir tinkamoje žiniasklaidos priemonėje pasirodžiusi informacija apie įmonės veiklą, jos rezultatus ar planus gali verslui atnešti daug naudos. Tačiau, matyt, ne visiems aišku, ką ir kaip reiktų daryti, norint sulaukti žurnalistų dėmesio. Didelė Lietuvos bendrovių dalis šį uždavinį vis dar bando spręsti siųsdamos redakcijoms pranešimus spaudai, bet jie, pasak DELFI vyriausiosios redaktorės Monikos Garbačiauskaitės-Budrienės, yra atgyvena, todėl reikia ieškoti naujų būdų, padedančių atsidurti žiniasklaidos akiratyje.

LRT žada transliuoti Rusijos propagandos demaskavimui skirtą laidą (57)

2015 vasario mėn. 25 d. 15:17
Reaguodamas į didinamą Kremliaus remiamos žiniasklaidos informacinį spaudimą, nacionalinis transliuotojas žada naujų laidų rusakalbiams, o rudenį tikisi turėti ir laidą, skirtą atskleisti propagandos šaltinius bei jų veikimo principus.

Kokį interneto vartotoją turėsime rytoj? (1)

2015 vasario mėn. 24 d. 14:14
Tarptautinės telekomunikacijų sąjungos (ITU) paskelbti interneto tyrimo rezultatai rodo, kad internetas tampa neatsiejama gyvenimo dalimi – 2014 m. pabaigoje net 3 mlrd. planetos gyventojų turėjo interneto prieigą (2013 m. pabaigoje tokių buvo 2,7 mlrd.). Spėjama, kad 2015 m. prieigą prie interneto turės ne mažiau nei 75 proc. Europos gyventojų. Kas atsitiko, kad žmonės taip stipriai tapo priklausomi nuo interneto, komentuoja reklamos agentūros „Adnet media“ vadovas Linas Šiautkulis.

DELFI kilstelėjo lankomumo kartelę: sausį pasiektas visų laikų rekordas (34)

2015 vasario mėn. 25 d. 09:52
Šiemet sausį DELFI pasiekė naują visų laikų lankomumo rekordą: pirmąjį metų mėnesį tinklalapį skaitė daugiau nei 1,22 mln. lankytojų.