Startavo naujas portalas moterims COSMOPOLITAN.LT

 (54)
Cosmopolitan.lt
Cosmopolitan.lt

Lietuvos interneto rinkai pristatytas naujas portalas moterims COSMOPOLITAN.LT. Vienas žinomiausių pasaulyje prekių ženklų Lietuvos auditorijai puikiai pažįstamas dėl žurnalo, leidžiamo Lietuvoje jau 14 metų.

Dideliam ištikimų COSMOPOLITAN žurnalo skaitytojų ratui naujasis portalas neabejotinai patiks dėl formato, įvaizdžio ir, žinoma, turinio. COSMOPOLITAN.LT redakcija kasdien skaitytojoms pateiks naujų straipsnių, fotoreportažų, vaizdo siužetų. Pagrindinės temos portale – tai, kas įdomiausia 18-35 metų žavioms veiklioms moterims: meilė, grožis, vyrai, mada, karjera, sveikata ir kitos.

„Naujasis COSMOPOLITAN.LT neabejotinai bus populiariausias jaunų moterų laisvalaikio portalas Lietuvoje. Čia jos ras ne tik sau aktualių teminių straipsnių, bet ir smagių konkursų, pirmos sužinos apie naujausio žurnalo numerio žvaigždes, temas. Taip pat atnaujinome ir COSMOPOLITAN profilį „Facebook“ socialiniame tinkle – facebook.com/cosmoLT, kad skaitytojos gautų portalo ir žurnalo pranešimus viename profilyje“, - teigia DELFI portalo direktorius Aleksandras Česnavičius.

„COSMO - tai ne vien žurnalas. Jis - kaip geriausia draugė, su kuria šimtai milijonų moterų visame pasaulyje gali šnekėtis absoliučiai apie viską. COSMO drįsta atvirai kalbėti apie tai, ką kiti išvis linkę nutylėti. Įkvepia merginas bei moteris pasitikėti savimi. Ragina netūnoti savo kiaute, nebijoti būti savimi, turėti ir ginti savo nuomonę, būti nepriklausomas ir išskirtines. Dėl naujo portalo ryšys tarp skaitytojų ir COSMO taps dar tvirtesnis bei artimesnis,“ – įsitikinusi lietuviškojo COSMOPOLITAN žurnalo redaktorė Violeta Sorkinienė.

Netrukus COSMOPOLITAN.LT portalą bus galima patogiai skaityti ir mobiliuosiuose įrenginiuose.

Šviežias COSMOPOLITAN.LT – tai bendras UAB DELFI ir UAB „Ekspress leidyba“ projektas. Abi bendrovės priklauso Estijos žiniasklaidos koncernui AS „Ekspress Grupp“. DELFI grupė leidžia populiariausią Lietuvoje naujienų portalą trimis kalbomis DELFI.lt, Grynas.lt, 5braškės.lt, Klubas.lt.

UAB „Ekspress leidyba“ leidžia 9 pavadinimų žurnalus ir jų priedus, iš jų populiariausi „Cosmopolitan“, „Panelė“, „Moteris“„Mano namai“, „Tavo vaikas“, žurnalai vaikams „Naminukas“ ir „Penki“.

www.DELFI.lt
 
54
Vardas
Komentavimo taisyklės ir atsakomybė

Media

LRT pasiruošė darbui karo sąlygomis daugės informacijos rusų ir lenkų kalbomis, keisis net „Duokim garo“  (187)

2014 balandžio mėn. 15 d. 15:47
Antradienį Lietuvos nacionalinio radijo ir televizijos (LRT) taryba diskutavo apie šalies informacinės erdvės stiprinimą: ruošiamasi kitaip informuoti kitakalbius piliečius. Siūloma ir žadama daugiau žinių rusų ir lenkų kalbomis, o populiariąją „Duokim garo“ papildyti tautinių mažumų kolektyvų pasirodymais.

Nusprendė patys bausti transliuojančius rusišką propagandą (433)

2014 balandžio mėn. 15 d. 10:24
Nusprendė patys bausti transliuojančius rusišką propagandą
DELFI (A.Sarcevičiaus nuotr.)
25 buitinės elektronikos parduotuves valdantis prekybos tinklas „Avitela“ nusprendė sustabdyti „Viasat“ palydovinės televizijos paslaugų pardavimą.

Žinomų žmonių sėkmės istorijos padės mokiniams apsispręsti, kur stoti (2)

2014 balandžio mėn. 11 d. 09:43
Žinių radijas
Bendrovės nuotr.
Penktadienį startuoja naujas „Žinių radijo” projektas „Sumaniausia klasė”, kurio metu radijo komanda su žinomais visuomenės veikėjais lankysis mokyklose, kurių mokiniai panoro įrodyti, kad jie yra patys sumaniausi. Kaip teigia laidos – projekto rengėjai, jų tikslas padėti vaikams nuspręsti, kokiu keliu jiems žengti ateityje.

Gimdo naują televizijos kanalą (177)

2014 balandžio mėn. 10 d. 12:47
Lietuvos, Latvijos ir Estijos nacionaliniai transliuotojai svarsto idėją kurti naują kanalą rusų kalba, kaip atsvarą šalyse transliuojamiems Maskvos finansuojamiems kanalams.

A. Kasparavičius. Visiškas atmetimas, arba kodėl Lietuvoje neprigyja geros idėjos (12)

2014 balandžio mėn. 14 d. 07:00
Jau esu kalbėjęs apie tai, kodėl Lietuvoje reikalingi RsV tolerancijai populiarinti. Didžiajai mūsų visuomenės daliai sunkiai gebant priimti „diversity“ apraiškas, tam tikra komunikacinė veikla šalyje yra žymiai sudėtingiau vystoma. Tad su kokiomis problemomis mes, komunikacijos specialistai, šiandien susiduriame?