„Kurier Willenski“ už lietuvių juodinimą – žurnalistų etikos sargų kirtis

 (191)
skaito laikraštį, skaityti
© Corbis

Lenkų kalba Lietuvoje leidžiamam dienraščiui „Kurier Willenski” lietuvių tautos juodinimas atsirūgo. Lietuvos žurnalistų ir leidėjų etikos komisija (LŽLEK) pirmadienį nusprendė, kad dienraščio publikacija „Koks lenkui atrodė lietuvis tarpukario laikotarpiu” pažeidė Lietuvos žurnalistų ir leidėjų etikos kodekso straipsnį, kuriuo draudžiama kurstyti tautinę nesantaiką bei šaipytis iš žmogaus tautybės.

Anot LŽLEK pirmininkės Editos Žiobienės, nei leidinio redaktorius Robertas Mickevičius, nei straipsnį rašęs žurnalistas Jan Sinkevič į komisijos posėdį neatvyko. Pasak jos, publikacijos autorius į kvietimą sureagavo labai piktai.

LŽLEK sprendimas turi būti paskelbtas artimiausiame dienraščio numeryje.

DELFI primena, kad minėtoje publikacijoje rašoma, jog lietuviams svetimi tokie jausmai kaip nesavanaudiškumas, dėkingumas ar draugiškumas. Tačiau valstietiškam lietuvių mentalitetui priskiriamas godumas ir savanaudiškumas.

„Lenkas yra toks lietuvis, kuris niekad gyvenime žąsų neganė, o lietuvis yra toks lenkas, kuris žąsis ganė arba dar tebegano“, - rašoma straipsnyje.

„Kurier Willenski” kasmet iš Lenkijos senato gauna 120 000 litų dotaciją, už kurią perka popierių bei dengia dalį spausdinimo išlaidų. 4000 litų „Kurier Wilenski” kas mėnesį skiria ir Vilniaus miesto savivaldybė, už tai leidinyje gaunanti keturis puslapius reklaminio ploto.

www.DELFI.lt
 
191
Vardas
Komentavimo taisyklės ir atsakomybė

Media

Uždaromas seniausias Italijos laikraštis (2)

2014 liepos mėn. 30 d. 14:50
Laikraštis L'Unita, Silvio Bersluconi
AOP nuotr.
Seniausias Italijos laikraštis "L'Unita" nuo rugpjūčio 1 dienos nutraukia savo veiklą. Apie tai teigiama leidinio pareiškime, publikuotame jo tinklapyje.

LRT radijas Vilniuje - nauju dažniu (4)

2014 liepos mėn. 30 d. 11:06
Nuo šio penktadienio, rugpjūčio 1-osios, LRT radijas bus transliuojamas vienu – 89,0 MHz – dažniu.

Didžiausias reklamos apimčių šuolis – lauko reklamoje

2014 liepos mėn. 30 d. 10:13
Didžiausias reklamos apimčių šuolis – lauko reklamoje
A.Solomino nuotr.
Šių metų pirmąjį pusmetį Lietuvos reklamos apimtys, lyginant su 2013 m. duomenimis, paaugo 3,5 proc. 2014 m. sausio-birželio mėn. daugėjo reklamos apimtys lauko, radijo, televizijos kanaluose, nežymiai augo kino ir žurnalų reklama. Tai parodė rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovės TNS LT atliktas reklamos rinkos tyrimas.

Euro naujienos - su DELFI (5)

2014 liepos mėn. 28 d. 10:08
Pirmieji sužinokite svarbiausias euro aktualijas, naudokitės patogia skaičiuokle, skaitykite ekspertų atsakymus į jūsų užduotus klausimus – visa tai ir dar daugiau rasite naujojo DELFI euro projekto rubrikoje.

Žiniasklaidos įmones valdo ir valdančiųjų, ir opozicijos atstovai (8)

2014 liepos mėn. 25 d. 14:06
Tarp žiniasklaidos priemones valdančių politikų išlieka ir valdančiosios koalicijos, ir opozicijoje esančių partijų atstovai, rodo 2013-ųjų metų duomenys apie žiniasklaidos priemonių valdymą.