„Kurier Willenski“ už lietuvių juodinimą – žurnalistų etikos sargų kirtis

 (191)
skaito laikraštį, skaityti
© Corbis

Lenkų kalba Lietuvoje leidžiamam dienraščiui „Kurier Willenski” lietuvių tautos juodinimas atsirūgo. Lietuvos žurnalistų ir leidėjų etikos komisija (LŽLEK) pirmadienį nusprendė, kad dienraščio publikacija „Koks lenkui atrodė lietuvis tarpukario laikotarpiu” pažeidė Lietuvos žurnalistų ir leidėjų etikos kodekso straipsnį, kuriuo draudžiama kurstyti tautinę nesantaiką bei šaipytis iš žmogaus tautybės.

Anot LŽLEK pirmininkės Editos Žiobienės, nei leidinio redaktorius Robertas Mickevičius, nei straipsnį rašęs žurnalistas Jan Sinkevič į komisijos posėdį neatvyko. Pasak jos, publikacijos autorius į kvietimą sureagavo labai piktai.

LŽLEK sprendimas turi būti paskelbtas artimiausiame dienraščio numeryje.

DELFI primena, kad minėtoje publikacijoje rašoma, jog lietuviams svetimi tokie jausmai kaip nesavanaudiškumas, dėkingumas ar draugiškumas. Tačiau valstietiškam lietuvių mentalitetui priskiriamas godumas ir savanaudiškumas.

„Lenkas yra toks lietuvis, kuris niekad gyvenime žąsų neganė, o lietuvis yra toks lenkas, kuris žąsis ganė arba dar tebegano“, - rašoma straipsnyje.

„Kurier Willenski” kasmet iš Lenkijos senato gauna 120 000 litų dotaciją, už kurią perka popierių bei dengia dalį spausdinimo išlaidų. 4000 litų „Kurier Wilenski” kas mėnesį skiria ir Vilniaus miesto savivaldybė, už tai leidinyje gaunanti keturis puslapius reklaminio ploto.

www.DELFI.lt
 
191
Vardas
Komentavimo taisyklės ir atsakomybė

Media

LRT pasiruošė darbui karo sąlygomis daugės informacijos rusų ir lenkų kalbomis, keisis net „Duokim garo“  (187)

2014 balandžio mėn. 15 d. 15:47
Antradienį Lietuvos nacionalinio radijo ir televizijos (LRT) taryba diskutavo apie šalies informacinės erdvės stiprinimą: ruošiamasi kitaip informuoti kitakalbius piliečius. Siūloma ir žadama daugiau žinių rusų ir lenkų kalbomis, o populiariąją „Duokim garo“ papildyti tautinių mažumų kolektyvų pasirodymais.

Nusprendė patys bausti transliuojančius rusišką propagandą (433)

2014 balandžio mėn. 15 d. 10:24
Nusprendė patys bausti transliuojančius rusišką propagandą
DELFI (A.Sarcevičiaus nuotr.)
25 buitinės elektronikos parduotuves valdantis prekybos tinklas „Avitela“ nusprendė sustabdyti „Viasat“ palydovinės televizijos paslaugų pardavimą.

Žinomų žmonių sėkmės istorijos padės mokiniams apsispręsti, kur stoti (2)

2014 balandžio mėn. 11 d. 09:43
Žinių radijas
Bendrovės nuotr.
Penktadienį startuoja naujas „Žinių radijo” projektas „Sumaniausia klasė”, kurio metu radijo komanda su žinomais visuomenės veikėjais lankysis mokyklose, kurių mokiniai panoro įrodyti, kad jie yra patys sumaniausi. Kaip teigia laidos – projekto rengėjai, jų tikslas padėti vaikams nuspręsti, kokiu keliu jiems žengti ateityje.

Gimdo naują televizijos kanalą (177)

2014 balandžio mėn. 10 d. 12:47
Lietuvos, Latvijos ir Estijos nacionaliniai transliuotojai svarsto idėją kurti naują kanalą rusų kalba, kaip atsvarą šalyse transliuojamiems Maskvos finansuojamiems kanalams.

A. Kasparavičius. Visiškas atmetimas, arba kodėl Lietuvoje neprigyja geros idėjos (12)

2014 balandžio mėn. 14 d. 07:00
Jau esu kalbėjęs apie tai, kodėl Lietuvoje reikalingi RsV tolerancijai populiarinti. Didžiajai mūsų visuomenės daliai sunkiai gebant priimti „diversity“ apraiškas, tam tikra komunikacinė veikla šalyje yra žymiai sudėtingiau vystoma. Tad su kokiomis problemomis mes, komunikacijos specialistai, šiandien susiduriame?