„Kurier Willenski“ už lietuvių juodinimą – žurnalistų etikos sargų kirtis

 (191)
Lenkų kalba Lietuvoje leidžiamam dienraščiui „Kurier Willenski” lietuvių tautos juodinimas atsirūgo. Lietuvos žurnalistų ir leidėjų etikos komisija (LŽLEK) pirmadienį nusprendė, kad dienraščio publikacija „Koks lenkui atrodė lietuvis tarpukario laikotarpiu” pažeidė Lietuvos žurnalistų ir leidėjų etikos kodekso straipsnį, kuriuo draudžiama kurstyti tautinę nesantaiką bei šaipytis iš žmogaus tautybės.
skaito laikraštį, skaityti
© Corbis

Anot LŽLEK pirmininkės Editos Žiobienės, nei leidinio redaktorius Robertas Mickevičius, nei straipsnį rašęs žurnalistas Jan Sinkevič į komisijos posėdį neatvyko. Pasak jos, publikacijos autorius į kvietimą sureagavo labai piktai.

LŽLEK sprendimas turi būti paskelbtas artimiausiame dienraščio numeryje.

DELFI primena, kad minėtoje publikacijoje rašoma, jog lietuviams svetimi tokie jausmai kaip nesavanaudiškumas, dėkingumas ar draugiškumas. Tačiau valstietiškam lietuvių mentalitetui priskiriamas godumas ir savanaudiškumas.

„Lenkas yra toks lietuvis, kuris niekad gyvenime žąsų neganė, o lietuvis yra toks lenkas, kuris žąsis ganė arba dar tebegano“, - rašoma straipsnyje.

„Kurier Willenski” kasmet iš Lenkijos senato gauna 120 000 litų dotaciją, už kurią perka popierių bei dengia dalį spausdinimo išlaidų. 4000 litų „Kurier Wilenski” kas mėnesį skiria ir Vilniaus miesto savivaldybė, už tai leidinyje gaunanti keturis puslapius reklaminio ploto.

www.DELFI.lt
Registruoti (0) Anonimiški (191)
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Media

Vyriausybė nepritaria siūlymui vaikų literatūrą apmokestinti 5 proc. PVM (4)

Vyriausybė ketina nepritarti Seimo narės siūlymui iki 5 proc. sumažinti pridėtinės vertės mokestį (PVM) vaikų literatūrai, taip skatinant jos leidybą bei atpiginant vaikiškas knygas.

DELFI - skaitomiausias naujienų portalas mobiliuosiuose (18)

Pagrindinis naujienų portalas DELFI yra lyderiu pagal pagrindinius skaitomumo parametrus tiek kompiuteriuose, tiek mobiliuosiuose įrenginiuose.

Nuotraukos korekcija atsėjo šimtus tūkstančių (4)

Dėl klaidinančios reklamos, kurioje modelis šypsosi pafotošopinta ir dirbtinai balta šypsena, „Procter & Gamble“ dantų pasta „Crest“ Kinijoje buvo nuskausminta 963 tūkst. JAV dolerių bauda. Atrodo, kad dabar kinai, norintys reklamuoti dantų pastą, turės ieškoti ne gražiausio modelio, kurio dantis galima padailinti programa „Photoshop“, bet dailiausių ir natūraliai balčiausių dantų. Jeigu tokie griežti reklamos reikalavimai būtų taikomi ir Lietuvoje, garsusis ponas Bebras greičiausiai jau seniai sėdėtų už grotų.

Žurnalistų etikos inspektore tapo G. Ramanauskaitė-Tiumenevienė (7)

Seimas antradienį naujienų agentūros ELTA generalinę direktorę Gražiną Ramanauskaitę-Tiumenevienę paskyrė žurnalistų etikos inspektore.

Pristatyta analogų Lietuvoje neturinti inovacija (5)

Reklamos agentūra „Retail Media“ šiemetinėje „Adrenalinas / Sinergija, kurianti vertę“ konferencijoje pristatė Lietovoje iki šiol nenaudotą žvilgsnių fiksavimo sistemą. Konferencijos dalyviai savo akimis galėjo įsitikinti kaip realiai veikia vartotojų elgsenos stebėjimo sistema.