„Prieš „Jamam“ akciją ėjome pasidairyti į parduotuves „Akropolyje“, pastebėjau, kad kai kuriose parduotuvėse savaitę prieš „Jamam“ pasidarė striuka, sunku pasakyti, kodėl, gal daug ką išpirko. Buvome užėję į šiek tiek brangesnę drabužių parduotuvę, priėjo pardavėjas ir klausė, kuo padėti: mes jam ir pasakėme, kad atėjome pasižiūrėti prekių prieš „Jamam“ ir nusipirksime pigiau. Pardavėjas mums pasiūlė pastebėti: neva geriausios prekės prieš akciją yra išimamos, o po akcijos grįžta į lentynas. Dėl to ir pradėjome stebėti: „Massimo Dutti“ ir „Pietro Filipi“ sumenkęs asortimentas krito į akis“, - dėstė Jolanta (vardas ir pavardė DELFI žinomi).

Pasak jos, po „Jamam“ akcijos kai kuriose parduotuvėse sudominusios prekės vėl atsirado lentynose.

„Po „Jamam“ akcijos pamačiau prekes, kurių pasigedau per išpardavimą, pavyzdžiui, „Massimo Dutti“ parduotuvėje. Buvome nustebę, kai 9 val. Ryto išpardavimo dieną „Maximoje“ jau nedarome ir dalies knygų, kurioms buvo taikoma 40 proc. nuolaida. Kai užsukome praėjus kelioms darbo dienoms po „Jamam“, knygų buvo jau kiek ir kokių nori“, - kalbėjo Jolanta.

Prekybininkai - pasipiktinę

Rimantas Perveneckas, "Aprangos" vadovas
„Aprangos“ grupės, kuri atstovauja ir „Massimo Dutti“ prekės ženklui Lietuvoje, generalinis direktorius Rimantas Perveneckas sako, kad prekių asortimentas per akcijas nemažėja.

„Didesnę nesąmonę man sunku įsivaizduoti: kad mes išiminėjame prekes iš „Massimo Dutti“ prieš „Jamam“ išpardavimą - to tikrai būti negali. Jeigu tokių faktų turėčiau, tokie žmonės tikrai nedirbtų mūsų kompanijoje. Nežinau, ar kiti prekybininkai taip daro, bet už „Aprangą“ aš galiu garantuoti: tokių dalykų mes nedarome. Bet kuris prekybininkas nori parduoti prekes, kokia logika dalyvauti akcijoje ir išimti prekes? Kad išpirktų prasčiausias prekes? Aš netikiu, kad taip galėjo būti, mes taip nedarome, jeigu sužinočiau, kad tai vyko, tikrai nubausčiau darbuotojus“, - kategoriškas buvo R. Perveneckas.

Pasak jo, lapkričio pabaigoje prekybos tinklai dar neturėjo naujos pavasario kolekcijos, tad naujo sezono prekės „Jamam“ negalėjo dalyvauti, tačiau net joms ir esant parduotuvėse, šios prekės negalėtų būti išimamos iš asortimento.

„Tai būtų grubus pažeidimas. Bet kuri bendrovė gali nusistatyti savo dalyvavimo „Jamam“ akcijoje politiką. Apie „Aprangos“ tinklą aš žinau, nes tai buvo derinta ir su manimi, tad galiu tvirtinti, kad akcija taikyta visoms prekėms, nors mes daugeliui tarptautinių prekės ženklų prekių nuolaidoms turėjome gauti sutikimą. Šiemet pas mus pirmą kartą akcijoje dalyvavo „Promod“ su fiksuota nuolaida, nors anksčiau nesutikdavo“, - kalbėjo R. Perveneckas.

Maxima Lt“ Komunikacijos vadovė Renata Saulytė sako, kad bendrovė akcijas organizuoja ar prie jų prisijungia tam, kad didintų pardavimus.

„Todėl „Maxima“ niekada nemažino ir nemažina nei knygų, nei kitų prekių asortimento prieš akcijas. Priešingai prieš kiekvieną akciją asortimentas yra padidinamas. Kalbant apie knygas, vis tik knygų kiekiai, kuriuos galime užsisakyti akcijai yra riboti. Tarkime, iš viso prekiaujame maždaug 2500 skirtingų pavadinimų knygomis, tačiau akcijai kiekius padidinti galime tik maždaug 100 knygų pozicijų. Taip yra todėl, kad visų pirma yra riboti leidinių kiekiai, tenka derinti su leidėjais, kokį maksimalų knygų kiekį akcijai jie gali pasiūlyti, parduotuvėje patalpinti ir išdėlioti taip pat galime ribotą knygų kiekį“, - dėstė ji.

R. Saulytė sako, kad knygų kiekis akcijai yra kruopščiai planuojamas ir jai atrenkamos pačios perkamiausios knygos ir jų kiekiai padidinami.

„Deja, neturime galimybių panašiai akcijai iš esmės padidinti visų knygų, kuriomis prekiaujame, kiekių, todėl gali būti, kad kai kurios pozicijos knygų jau „Jamam“ akcijos pradžioje buvo išpirktos“, - sakė R. Saulytė.

Prekybos centrus valdančios bendrovės „Akropolis LT“ Nuomos skyriaus vadovė Virginija Semsienė sako, kad kokias nuolaidas ir kokioms prekių grupėms per „Jamam“ pasiūlyti sprendžia pačios parduotuvės.

„Nėra taisyklių, kurios numatytų kokius nors specialius parduotuvių įsipareigojimus per „Jamam“, tačiau iš visų „Jamam“ akcijos dalyvių reikalaujame ir tikimės sąžiningumo pirkėjų atžvilgiu, tai yra, kad nuolaidos būtų realios, - sakė ji. - Nuomos sutartis taip pat apibrėžia tam tikrus reikalavimus parduotuvių asortimentui, tad vienas ar kitas prekes prieš akciją pašalinti iš lentynų parduotuvės negali, tačiau jos turi teisę taikyti nuolaidas tik tam tikroms, pažymėtoms prekėms."

Pasak jos, prieš nuolaidų akcijas „Jamam“ ir jų metu, prekybos ir pramogų centrų „Akropolis“ darbuotojai tikrina, kad prekės parduodamos su nuolaida būtų tinkamai pažymėtos, o nuolaidos atitiktų įsipareigojimą pirkėjams.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (470)