Šeštadienio rytą į portalo „Kas vyksta Kaune“ redakciją kreipėsi skaitytojas, pasipiktinęs prekybos centre „Akropolis“ vykdomais prekių išpardavimais.

Pasak kauniečio, daugelyje parduotuvių prieš pat „Jamam“ dienas prekybos centre buvo masiškai pakeltos kainos, o tai įrodo kainų etiketės esančios ant prekių, kur mažesnė kaina tiesiog uždengta didesnės.

„Aiškiai matosi buvusi kaina ir dabar esanti, kuri gaunasi su 20 proc. nuolaida tampa tokio paties dydžio kaip ankstesnė. Tipiniai lietuviai iš mažosios raidės“, – laiške teigė skaitytojas.

Pasak jo, paklausus pardavėjų, kodėl taip yra, šios tikslaus atsakymo nesuteikė. Vaikinui buvo paaiškinta, jog taip pigiai vežti rūbų nėra tikslo, mat čia ne Ispanija ar Anglija.

„Manau juokinga. Kaina pakilo per naktį ir logistikos kainos kilo 20 proc. pagal juos“, – pardavėjų paaiškinimo nesuprato skaitytojas.

„Bershka“, „Stradivarius“ ir kitų populiarių prekės ženklų drabužių parduotuves valdo „Aprangos“ grupė.

„Aprangos“ grupės komunikacijos vadybininkė Milda Januškevičienė situaciją DELFI pakomentavo taip:

„Aprangos“ grupė gali patikinti, kad elgiamės sąžiningai savo klientų atžvilgiu ir kainų prieš akcijas niekada nedidiname. Visos akcijų metu siūlomos nuolaidos taikomos reguliarioms tinklo parduotuvėse galiojančioms kainoms.

Atskirus mažmeninių kainų skirtumus skirtingose šalyse dažniausiai lemia pirkimo kaina, pridėtinės vertės ar kiti mokesčių dydžiai, prekių kainų grupavimo ar apvalinimo skirtumai, taikomi franšizės mokesčiai, specifiniai logistikos kaštai. Prekių kainos yra skaičiuojamos kiekvieno prekių gavimo ar kiekvieno naujo sezono metu“.

Ragina kreiptis į „Akropolio“ administraciją

Kauno „Akropolio“ valdytoja Brigita Kuodytė teigė, kad jeigu pirkėjai turi faktų, jog kainos buvo pakeltos, turėtų apie tai pranešti ir situacija bus išaiškinta.

„Jamam“ nuolaidų diena yra mūsų ir mūsų operatorių įsipareigojimas pirkėjams - jie žino, kad čia nuolaidos bus didžiajai daugumai prekių. Kasmet rudens „Jamam“ „Akropoliuose“ aplanko daugiau nei 250 000 pirkėjų ir tai, matyt, yra geriausias įrodymas, kad žmonės vertina šia akciją ir ji yra jiems naudinga“, - komentavo B. Kuodytė.

Pasak jos, jeigu pirkėjai turi faktų, kad kainos buvo padidintos, reikėtų kreiptis į „Akropolio“ administraciją: „Iš operatorių tikimės ir reikalaujame, kad nuolaidos būtų sąžiningos ir neturime pagrindo jais abejoti.

Per kiekvieną „Jamam“ mūsų darbuotojai taip pat seka, kaip laikomasi paskelbtų nuolaidų. Jei pirkėjai turi faktų, kad kažkas iš pas mus veikiančių nuomininkų neteisingai skelbė nuolaidas ar kainas, kviečiame juos kreiptis tiesiai į mus, kad galėtume išsiaiškinti situaciją ir, informacijai pasitvirtinus, imtis reikiamų veiksmų.“