Pasak pranešimo, visi produktai yra natūralūs ir sukurti taip, kad tiktų ir šunims ir jų šeimininkams. Dėl šios savybės unikalios ir mišrios (angl. “crossbreed”) „Shoo“ higienos priemonės buvo pastebėtos vieno populiariausių laikraščių Australijoje “Daily Mail”, didžiausio pasaulyje tentencijų portalo „Trend Hunter“ ir skaitomiausio dizaino tinklaraščio “The Dieline”.

„Shoo“ prekinis ženklas prekyboje atsirado vos antroje 2016 metų pusėje, didžioji dalis produktų yra eksportuojami į Europą, JAV ir Australiją. Lietuviško startuolio klientais jau tapo didžiosios šunų prekių prenumeravimo platformos PawPost (JK), Patasbox (Ispanija), Olly‘s Box (Australija), PfotchenBox (Vokietija), PetPack (JAV) ir kitos.

Prekyba vyksta ir Lietuvoje prekybos tinkluose „Maxima“, „Senukai“, specializuotuose augintiniams skirtose parduotuvėse.

Nuo kitų metų pradžios „Shoo“ planuoja plėtrą Jungtinėje Karalystėje, kur jau susitarta dėl bendradarbiavimo su didžiausia Europoje šunų priežiūros platforma „DogBuddy” ir nacionalinių distributoriumi, kuris užsiims produktų sklaida didžiuosiuose šalies prekybos tinkluose, tokiuose kaip “Waitrose”, “TK Maxx”, “Pets at Home”, “Holland & Barrett” ir kituose.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)