„Delfi“ skaitytojai taip pat dažnai kreipiasi į redakciją piktindamiesi vienais ar kitais prekybininkų sprendimais, populiariausius iš kurių ir apžvelgsime. Tiesa, ne visi jie priskirtini pažeidimams ar neleistinoms praktikoms, tačiau užtikrintai daugelis gali paploninti pirkėjo piniginę.

Tarnyba: būna techninių klaidų

Skaitytoją Domą (vardas pakeistas, redakcijai žinomas) suerzino, jog produkto kilogramo kaina po preke įrašyta labai smulkiomis raidėmis.

„Pagrindinio prekės rodiklio – kainos už vieną kilogramą, litrą, metrą, be didinamojo stiklo niekaip neįžiūrėsi. O dar jei lentyna aukšta. Nežinodamas kainos už mato vienetą (kg, l), pirkėjas (reklamos vartotojas) negali teisingai įsivaizduoti prekės tikrosios vertės, palyginti jos su kitomis parduotuvėmis, teisingai planuoti savo biudžetą“, – sako Domas.

Jis turi pastabų ir prekių numerių kodams.

„Tas pats su prekių numerių kodais. Dažnai jie atspausdinti pačioje etiketės apačioje, kartais etiketė užkišta taip, kad iš viso kodo ženklai nematomi. Panašios prekės dedamos greta. Nepažiūrėjus (nematant) prekės kodo labai lengva apsigauti pardavėjo naudai“, – teigia vyras.

Skaitytojo nuotrauka iliustruoja kilogramo kainos įrašymą kur kas smulkesniu šriftu nei pakelio kaina. Beje, pakelio svoris taip pat įrašytas smulkiais skaičiais.