„Aš vėl buvau VMI ir šį kartą jie patobulėjo. Iš pradžių nelaiminga ir sena konsultantė, žiūrėdama į monitoriuje matomas mano deklaracijas vis kartojo „nieko čia nesuprantu“. Pagalvojau, gaila. O vėliau ji tiesiog pasiėmė skambantį telefoną ir paliko sėdintį klientą. Ji nuėjo paplepėti už kolonos. Net mano vaikas gudriau slėptis moka, kai daro tai, kas negalima. Vis tik niekas taip ne***** kaip VMI“, – savo feisbuko paskyroje besidalydamas už kolonos besislepiančios darbuotojos nuotrauka rašė T. Augucevičius.

DELFI vyras papasakojo ir visą istoriją: „Aš ėjau dėl savo deklaracijų, nes gavau elektroninį laišką, kad yra kažkokie neatitikimai. Nesu skaičių žmogus ir labai visų tų dalykų nemėgstu. Man ėjimas į VMI yra kažkas baisaus.“

T. Augucevičius teigė, jog nuėjus jautėsi taip, lyg niekas jam nepadės išspręsti problemos. „Kol ji ten žiūrėjo ir kapstėsi po mano failus kompiuteryje – vis kartojo, kad nieko nesupranta, o vėliau aš išėjau ir sulaukiau skambučio, jog palikau pasą, o man nespėjus nieko atsakyti – ji numetė ragelį. Taigi, grįžau į VMI ir pamačiau laukiantį žmogų bei pats atsitojau į eilę. Tuo tarpu darbuotoja užlindusi už tos kolonos šnekėjo gana ilgai ir tikrai ne darbiniais reikalais, nes pokalbis buvo tikrai labai neformalus, jai labai kažkas faina buvo“, – juokėsi jis.

VMI darbuotoja

Vyro nuostabai, pakalbėjusi telefonu, darbuotoja grįžo į darbo vietą, surinko kitą numerį telefone ir vėl nuėjo už kolonos pašnekėti: „Na, žodžiu, susitvarkė reikalus ir grįžo pas mus, o į mane pažiūrėjo tokiu nelabai patenkintu žvilgsniu, kad visgi atėjau to paso pasiimti.“

T. Augucevičius juokėsi, kad gal vieta už kolonos yra būtent ta zona, kurios nefiksuoja patalpoje esančios filmavimo kameros, tad darbuotojos ten eina pasikalbėti telefonu: „Aš pats esu dirbęs parduotuvėje, tai žinau aptarnavimo tvarką ir standartus, ir kaip yra, kai žmonės slapstosi nuo kamerų bei žino, kur jos veikia, ir kur ne. Tai man tik labai juokinga pasirodė laukti jos išlendant iš už tos kolonos.“

Paklaustas, ar visgi sulaukė pagalbos, kurios reikėjo, T. Augucevičius teigė, jog tai paaiškės ateityje: „Pagalba buvo tokia, kad ji man kažką piktai kartojo: „Čia turi būt nulis, čia turi būt nulis“. Spaudė ten tuos nulius, supildė deklaraciją ir man paklausus, ar dabar jau nebegausiu tų laiškų, kad čia kažkas ne taip, ji atsakė, jog gal ir gausiu, gal ir negausiu. Tad pagalba buvo tokia, kad ji kažką padarė ir tiek,o aš dabar sėdėsiu ir lauksiu, kol vėl ateis koks laiškas ir reikės eiti pas kitą VMI darbuotoją, matyt.“

"Atsiprašome p. Timūro Augucevičiaus už tokį Vilniaus VMI darbuotojos elgesį. Tai tikrai nesuderinama su Mokesčių mokėtojų aptarnavimo standartu ir valstybės tarnautojo elgesio kodeksu, kuriais VMI darbuotojai privalo vadovautis. Pagal jį, AVMI specialistė turėjo atsiliepti telefonu (tarnybiniu), atsiprašyti, jog šiuo metu negali kalbėti ir sutelkti visą dėmesį į p. Augucevičiaus situacijos sprendimą. Vilniaus AVMI imsis visų būtinų veiksmų, kad p. Augucevičiui būtų suteikta profesionali pagalba ir konsultacijos, padedant jam savo mokestines pareigas įvykdyti teisingai ir laiku", - po šio įvykio situaciją komentavo Vilniaus AVMI viršininkė Edita Glumbakienė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (167)