Reklaminiame klipe K. Jenner užfiksuota dalyvaujanti fotosesijoje, tačiau jos dėmesį patraukia grupė protestuotojų. Ji nusprendžia prie jų prisijungti ir pabaigoje rodoma, kaip ji susiduria akis į akį su policijos pareigūnu. Modelis pasiūlo jam „Pepsi“, jis paima, atsigeria ir nusišypso.

Reklamos kūrėjai apkaltinti tuo, kad naudojasi „Black Lives Matter“ („Juodaodžių gyvybės svarbios“) judėjimu, ir išnaudoja socialinio teisingumo idėją tam, kad pardavinėtų gaiviuosius gėrimus.

Kai kas pastebėjo, kad vaizdai reklamoje itin primena nuotraukas, kuriose užfiksuota protestuotoja Ieshia Evans, sulaikyta per protestus Baton Rouge po Altono Sterlingo mirties nuo policininkų kulkų.

„Naujoje „Pepsi“ reklamoje Kendall Jenner įveikia rasizmą pavaišindama policininką „Pepsi“ – puikus būdas sumenkinti 50 metų trunkantį juodaodžių ir kitų mažumų kovą už lygias teises“, – rašo vienas vartotojas „Twitter“ svetainėje.

„Ar galite patikėti, kad Kendall Jenner išsprendė visas judėjimo „Juodaodžių gyvybės svarbios“ problemas tiesiog pavaišindama policininką „Pepsi“? Tai labai įkvepia“ – ironizuoja kitas vartotojas.

„Kitą kartą @pepsi gali sukurti reklamą, kurioje Kendall Jenner žygiuoja į Montgomerį, bet policininkai jos nesumuša lazdomis, nes ji baltaodė ir turi gaivinantį @pepsi“, – pridūrė leidiniui „New Yorker“ rašanti autorė Jia Tolentino.

Pilietinių teisių aktyvistas Deray McKesson taip pat pateikė šios reklamos komentarą, „Twitter“ svetainėje parašęs: „Ko gero, jei aš būčiau rankose turėjęs „Pepsi“, ir manęs nebūtų suėmę. Kas žino?“

Šią reklamą „Pepsi“ priskiria prie vadinamųjų „akimirkos“ kampanijų – tai „trumpi filmai apie akimirkas, kai mes nusprendžiame atleisti, pasirenkame veikti, sekti paskui savo svajonę ir niekas nebegali mūsų sulaikyti“. Bent jau taip teigiama viename iš bendrovės pateiktų aprašymų.

Pranešime CNN „Pepsi“ teigia: „Tai pasaulinė reklama, atspindinti žmones iš įvairių gyvenimo sferų, kuriuos sujungia harmonijos dvasia, ir mes manome, kad tokią žinią paskleisti yra svarbu.“

K. Jenner į kritiką kol kas nesureagavo.

„Pepsi“ reklama su K. Jenner buvo peržiūrėta daugiau nei 280 tūkst. kartų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)