Nors komandoms pirmųjų bandymų metu labiau rūpėjo ne greitis, o technikos patikimumas, sirgaliai bei pilotai atkreipė dėmesį į lėtokus automobilius.

„Palyginti su praėjusiais metais, praradome 20-30 proc. prispaudžiamosios jėgos. Dabar dar ir padangos yra kietesnės“, – pasakojo „Sauber“ pilotas Adrianas Sutilas.

„Gaila, kadangi dabar F-1 yra truputį per lėta. Kalbant apie variklius, jie labai galingi. Taigi, galios tikrai nestokojame. Tačiau kalbant apie aerodinamiką, turėtume pasitempti, kadangi F-1 automobiliai turėtų būti greiti ir posūkiuose“.

„Padangos dabar yra per kietos. Nesuprantu, kodėl jie turi būti tokie konservatyvūs? Manau, kad situacija su padangomis galėtų būti geresnė“.

Lėtesni F-1 automobiliai užkliuvo ir „Ferrari“ pilotui Fernandui Alonso, tiesa, ispano teigimu juos yra malonu pilotuoti.

„Žvelgiant iš fizinės pusės, naujuosius automobilius pilotuoti yra lengviau. Mažesnės išcentrinės jėgos, mažesni greičiai posūkiuose. Tačiau iš kitos pusės atsirado daugiau parametrų, kuriuos reguliuojame automobilyje. Padaugėjo mygtukų ant vairo. Dabar tiesiog sunkiau yra važiuoti greitai ir tuo pačiu viską reguliuoti. Dabar tiesiog yra kitaip“, – pasakojo „Ferrari“ lenktynininkas F. Alonso.

„Kalbant apie emocijas pilotuojant automobilį, viskas tas pats kaip ir anksčiau. Jei važiuoju kartingu, esu 20 sek. arba puse minutės lėtesnis nei važiuodamas F-1 automobiliu. Tačiau man vis tiek malonu tai daryti ir patirti tas pačias emocijas. Kol gali važiuoti ant ribos, iš emocinės pusės niekas nesikeičia. Šį automobilį tikrai malonu pilotuoti“.

Apie naujuosius automobilius, jų greitį bei iškilusius sunkumus nuomonę išsakė ir „Williams“ pilotas Felipe Massa. Brazilo teigimu, 2014 m. automobilius pilotuoti yra sunkiau, o tai prideda papildomo įdomumo.

„Naujieji automobiliai yra stipriai lėtesni už tuos, kuriuos pilotavome pernai“, – pasakojo F. Massa.

„Kai važiuoji ant ribos, stengiesi automobilyje išnaudoti viską. Taigi kai automobilį pilotuoti sudėtinga, jis neatrodo lėtas. Tačiau kai viskas pasidaro lengva ir atsiranda geras sukibimas, pajauti greičio stoką“.

A. Sutilas dabartinio automobilių greičio nesureikšmina teigdamas, jog su laiku pastarieji pagreitės keturiomis sekundėmis.

„Tai tik laiko klausimas. Esame jau matę kaip būna įsigaliojus naujoms taisyklėms. Komandos darys viską, kad rezultatai būtų vis geresni ir geresni. Taigi, manau, kad iki sezono pabaigos naujieji automobiliai pagreitės keturiomis sekundėmis. Bus žengtas didelis žingsnis ir F-1 vėl bus greita“.