„Force India“ komandos lyderis sako, jog dabar suklysti kur kas lengviau. Taip atsitiko dėl to, kad sumažėjo prispaudžiamoji galia bolido galia, o naujosios jėgainės turi daugiau galios bei didesnį sukimo momentą.

„Tai yra šiek tiek iššūkis“, – kalbėjo N. Hulkenbergas. „Dabar sunkiau, nes negali spausti taip stipriai, kaip anksčiau. Su 2013 m. prispaudžiamąja galia galėjai spausti laisviau, nes žinojai, kad yra riba, kuri tave išsaugos.“

„Dabar jeigu truputį persistengi, prarandi visą ratą. Visgi tai galbūt buvo tik su mūsų bolidu.“

„Varikliai tiesiog puikūs, važiavimas su „Mercedes“ jėgaine – nuostabus. Jie yra geresni, nes turi daugiau galios nei ankstesni. Visgi ko pasigendu, tai – garso“, – pridūrė vokietis.

Šį sezoną N. Hulkenbergas bendroje įskaitoje užėmė devintąją vietą. 27-erių pilotas buvo vienas stabiliausių šį sezoną – jis net 15-oje etapų finišavo pirmajame dešimtuke.

Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.