Lotus“ komandos inžinierių išradimas gali tapti didžiausia šių metų F-1 technikos naujove

 (2)
Naujas „Lotus“ komandos, pernai dar vadintos „Renault“, inžinierių išradimas gali tapti didžiausia šių metų „Formulės-1“ technikos naujove, tvirtina sporto ekspertas Giorgio Piola. Specialisto teigimu, pernai nesėkmingai su į priekį nukreiptais išmetamaisiais vamzdžiais eksperimentavusi ekipa savo 2012 metų automobiliuose ketina sumontuoti prošvaisos balansavimo sistemą.
F-1 automobilių lenktynės
F-1 automobilių lenktynės
© LaPresse/Scanpix

Ja bu išlaikomas tinkamas automobilio priekio aukštis stabdant ir greitėjant, taip užtikrinant idealų sparno veikimo efektyvumą bei dar labiau sumažinant atstumas nuo dugno iki kelio dangos.

Sistema, kaip rašo kitas „Formulės-1“ apžvalgininkas Jamesas Allenas, pagrįsta hidraulika ir nėra automatinė – ją stabdymo ir greitėjimo metu turi įjungti pats lenktynininkas. Naujovę „Lotus“, G. Piolos teigimu, išmėgino dar lapkritį vykusių jaunųjų lenktynininkų bandymų metu.

Įtaiso poveikis iš dalies panašus į, kaip įtariama, lanksčius „Red Bull“ ir „Ferrari“ ekipų automobilių priekinius sparnus, tiesiosiose beveik prisispaudžiančius prie kelio paviršiaus, tačiau stabdant grįžtančius į įprastą padėtį.

Naujovė taip pat šiek tiek primena 2005–2006 metų šios komandos pergales „Formulės-1“ čempionatuose, kaip manoma, lėmusią masės amortizatorių sistemą.

Pabrėžiama, kad dėl šiame sezone įsigaliosiančių naujovių – uždraudus galinio difuzoriaus apipūtimą išmetamosiomis dujomis bei sumažinus nosies aukštį – automobilio priekinės dalies veikimo efektyvumas bus kaip niekada svarbus.

Galima pridurti, kad kelia abejonių, ar įtaisas atitinka taisyklėms – jis gali būti palaikytas uždraustu judančiu aerodinamikos elementu. Taigi, sezonas gali vėl prasidėti vienų komandų grasinimais užprotestuoti kitų technikos naujoves.

F-1.lt
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

F-1

S. Vettelis: miegantis J. Buttonas sutrukdė man iškovoti trečią vietą (2)

„Ferrari“ pilotas Sebastianas Vettelis mano, kad šeštadienį Vengrijoje vykusioje F-1 kvalifikacijoje jis galėjo iškovoti trečią vietą, bet pasiekti tokį rezultatą jam sutrukdė miegojęs Jensonas Buttonas.

Drama F-1 kvalifikacijoje – liūtis, avarijos, raudonos vėliavos ir greitoji pagalba avarijų momentai (9)

Vienuoliktojo šių metų „Formulės-1“ etapo Vengrijos „Grand Prix“ kvalifikacija trūko kone dvi valandas, o ją paskutinę akimirką laimėjo vokietis Nico Rosbergas iš „Mercedes“, vos 0,143 sek. aplenkęs antrą geriausią rato įveikimo rezultatą užfiksavusį komandos draugą britą Lewisą Hamiltoną.

Pailsėjęs L. Hamiltonas – greičiausias pirmoje Vengrijos treniruotėje

Vienuoliktojo šių metų etapo Vengrijos „Grand Prix“ lenktynių penktadienio pirmoje treniruotėje greičiausias buvo čempiono vardą ginantis Lewisas Hamiltonas. „Mercedes“ komandos atstovas vieną Hungaroringo trasos ratą įveikė per 1 min. 21.347, t.y. daugiau nei 3.5 sek. greičiau nei pernai.

N. Rosbergas ir L. Hamiltonas tarpusavyje konkuruos dar dvejus metus

Penktadienį Nico Rosbergas ir „Mercedes“ komanda pasirašė naują dvejų metų sutartį, kuri numato šio vokiečių lenktynininko pasirodymus už „Mercedes“ 2017-2018 metų sezonuose.

S. Vettelis: radijo ryšio taisyklės – visiškas mėšlas (2)

„Ferrari“ pilotas Sebastianas Vettelis neslėpė nepasitenkinimo šiemet galiojančiomis radijo ryšio taisyklėmis ir pavadino jas „visišku mėšlu“.