Lotus“ komandos inžinierių išradimas gali tapti didžiausia šių metų F-1 technikos naujove

 (2)
Naujas „Lotus“ komandos, pernai dar vadintos „Renault“, inžinierių išradimas gali tapti didžiausia šių metų „Formulės-1“ technikos naujove, tvirtina sporto ekspertas Giorgio Piola. Specialisto teigimu, pernai nesėkmingai su į priekį nukreiptais išmetamaisiais vamzdžiais eksperimentavusi ekipa savo 2012 metų automobiliuose ketina sumontuoti prošvaisos balansavimo sistemą.
F-1 automobilių lenktynės
F-1 automobilių lenktynės
© LaPresse/Scanpix

Ja bu išlaikomas tinkamas automobilio priekio aukštis stabdant ir greitėjant, taip užtikrinant idealų sparno veikimo efektyvumą bei dar labiau sumažinant atstumas nuo dugno iki kelio dangos.

Sistema, kaip rašo kitas „Formulės-1“ apžvalgininkas Jamesas Allenas, pagrįsta hidraulika ir nėra automatinė – ją stabdymo ir greitėjimo metu turi įjungti pats lenktynininkas. Naujovę „Lotus“, G. Piolos teigimu, išmėgino dar lapkritį vykusių jaunųjų lenktynininkų bandymų metu.

Įtaiso poveikis iš dalies panašus į, kaip įtariama, lanksčius „Red Bull“ ir „Ferrari“ ekipų automobilių priekinius sparnus, tiesiosiose beveik prisispaudžiančius prie kelio paviršiaus, tačiau stabdant grįžtančius į įprastą padėtį.

Naujovė taip pat šiek tiek primena 2005–2006 metų šios komandos pergales „Formulės-1“ čempionatuose, kaip manoma, lėmusią masės amortizatorių sistemą.

Pabrėžiama, kad dėl šiame sezone įsigaliosiančių naujovių – uždraudus galinio difuzoriaus apipūtimą išmetamosiomis dujomis bei sumažinus nosies aukštį – automobilio priekinės dalies veikimo efektyvumas bus kaip niekada svarbus.

Galima pridurti, kad kelia abejonių, ar įtaisas atitinka taisyklėms – jis gali būti palaikytas uždraustu judančiu aerodinamikos elementu. Taigi, sezonas gali vėl prasidėti vienų komandų grasinimais užprotestuoti kitų technikos naujoves.

F-1.lt
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

F-1

Vos tik tapęs F-1 čempionu N. Rosbergas nusprendė baigti karjerą (30)

Sekmadienį pirmą kartą karjeroje „Formulės-1“ pasaulio čempionu tapęs Nico Rosbergas nusprendė pasitraukti iš didžiojo sporto. Apie savo sprendimą 31-erių metų vokietis gerbėjams pranešė feisbuke.

F-1 komandų vadovai geriausiu 2016 metų pilotu išrinko L. Hamiltoną (12)

Kasmet britų leidinio „Autosport“ rengiamuose rinkimuose F-1 komandų vadovai geriausiu 2016 m sezono pilotu išrinko „Mercedes“ atstovą Lewisą Hamiltoną.

FIA patvirtino 2017 metų „Formulės-1“ kalendorių

Vienoje įvyko FIA kasmetinė generalinė asamblėja, kurioje Pasaulinė automobilių sporto taryba patvirtino 16 čempionatų ir serijų kalendorius, kurie yra rengiami po FIA vėliava.

F-1 lenktynės Monzoje bus rengiamos dar trejus metus

F-1 komercijos teisių valdytojas Bernie Ecclestone‘as bei Italijos GP atstovai pagaliau pasirašė naują sutartį, kuris leis Monzos trasoje rengti „Formulės-1“ lenktynes dar trejus metus.

Lemiamame etape komandos neklausęs L. Hamiltonas gali būti išspirtas iš „Mercedes“ (43)

Paskutinėje Abu Dabio etapo atkarpoje Lewisas Hamiltonas smarkiai sumažino tempą, kad varžovai galėtų pavyti už jo važiavusį Nico Rosbergą ir stoti su juo į kovą. Komanda ne vieną kartą prašė Lewiso padidinti tempą, tačiau jis atsisakė tai padaryti, o po lenktynių apgailestavo, kad komanda be reikalo kišosi į šiuos reikalus, juolab, kad prieš tai pati yra sakiusi, kad pilotai patys trasoje turi išsiaiškinti, kas yra labiau vertas pasaulio čempiono titulo.