Lotus“ komandos inžinierių išradimas gali tapti didžiausia šių metų F-1 technikos naujove

 (2)
Naujas „Lotus“ komandos, pernai dar vadintos „Renault“, inžinierių išradimas gali tapti didžiausia šių metų „Formulės-1“ technikos naujove, tvirtina sporto ekspertas Giorgio Piola. Specialisto teigimu, pernai nesėkmingai su į priekį nukreiptais išmetamaisiais vamzdžiais eksperimentavusi ekipa savo 2012 metų automobiliuose ketina sumontuoti prošvaisos balansavimo sistemą.
F-1 automobilių lenktynės
F-1 automobilių lenktynės
© LaPresse/Scanpix

Ja bu išlaikomas tinkamas automobilio priekio aukštis stabdant ir greitėjant, taip užtikrinant idealų sparno veikimo efektyvumą bei dar labiau sumažinant atstumas nuo dugno iki kelio dangos.

Sistema, kaip rašo kitas „Formulės-1“ apžvalgininkas Jamesas Allenas, pagrįsta hidraulika ir nėra automatinė – ją stabdymo ir greitėjimo metu turi įjungti pats lenktynininkas. Naujovę „Lotus“, G. Piolos teigimu, išmėgino dar lapkritį vykusių jaunųjų lenktynininkų bandymų metu.

Įtaiso poveikis iš dalies panašus į, kaip įtariama, lanksčius „Red Bull“ ir „Ferrari“ ekipų automobilių priekinius sparnus, tiesiosiose beveik prisispaudžiančius prie kelio paviršiaus, tačiau stabdant grįžtančius į įprastą padėtį.

Naujovė taip pat šiek tiek primena 2005–2006 metų šios komandos pergales „Formulės-1“ čempionatuose, kaip manoma, lėmusią masės amortizatorių sistemą.

Pabrėžiama, kad dėl šiame sezone įsigaliosiančių naujovių – uždraudus galinio difuzoriaus apipūtimą išmetamosiomis dujomis bei sumažinus nosies aukštį – automobilio priekinės dalies veikimo efektyvumas bus kaip niekada svarbus.

Galima pridurti, kad kelia abejonių, ar įtaisas atitinka taisyklėms – jis gali būti palaikytas uždraustu judančiu aerodinamikos elementu. Taigi, sezonas gali vėl prasidėti vienų komandų grasinimais užprotestuoti kitų technikos naujoves.

F-1.lt
Naujienų prenumerata
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

F-1

„Formulės-1“ Monako GP lenktynėse gali būti pagerintas trasos rekordas

Kadangi Monake bus naudojamos ultraminkštos „Pirelli“ padangos, ne vienas „Formulės-1“ pilotas turės galimybę pagerinti trasos rekordą. Tokia yra vieno iš „Mercedes“ ekipos vadovų Paddy Lowe'o nuomonė.

F-1 čempionas: dėl avarijos Ispanijoje kaltas L. Hamiltonas (8)

Daugkartinis F-1 čempionas Jackie Stewartas mano, kad dėl avarijos Ispanijos GP lenktynių metu buvo kaltas Lewisas Hamiltonas, kuriam derėtų gerai apgalvoti savo veiksmus pirmame varžybų rate.

Bandymus Barselonoje geriausiai baigė M. Verstappenas

Maxas Verstappenas užfiksavo geriausią rezultatą tarp visų dalyvių paskutinę F-1 bandymų dieną Barselonos trasoje. „Red Bull“ pilotas dar prieš pietų pertrauką, naudodamas minkštos sudėties „Pirelli“ padangas, vieną trasos ratą įveikė per 1 min. 23,267 sek.

„Williams“ Barselonoje išmėgino neįprastus sparnus (1)

Pirmą F-1 bandymų dieną Barselonos trasoje „Williams“ komanda ant savo automobilio išmėgino neįprastos išvaizdos priekinį ir galinį sparnus.

S. Vettelis buvo greičiausias pirmą bandymų dieną Barselonoje vokiečio komentaras

Sebastianas Vettelis buvo greičiausias pirmą F-1 bandymų dieną Barselonos trasoje, Ispanijoje. Vokietis, naudodamas minkštos sudėties padangas, vieną ratą įveikė per 1 min. 23,220 sek. ir buvo greičiausias tarp visų dalyvių.