Lotus“ komandos inžinierių išradimas gali tapti didžiausia šių metų F-1 technikos naujove

 (2)
Naujas „Lotus“ komandos, pernai dar vadintos „Renault“, inžinierių išradimas gali tapti didžiausia šių metų „Formulės-1“ technikos naujove, tvirtina sporto ekspertas Giorgio Piola. Specialisto teigimu, pernai nesėkmingai su į priekį nukreiptais išmetamaisiais vamzdžiais eksperimentavusi ekipa savo 2012 metų automobiliuose ketina sumontuoti prošvaisos balansavimo sistemą.
F-1 automobilių lenktynės
F-1 automobilių lenktynės
© LaPresse/Scanpix

Ja bu išlaikomas tinkamas automobilio priekio aukštis stabdant ir greitėjant, taip užtikrinant idealų sparno veikimo efektyvumą bei dar labiau sumažinant atstumas nuo dugno iki kelio dangos.

Sistema, kaip rašo kitas „Formulės-1“ apžvalgininkas Jamesas Allenas, pagrįsta hidraulika ir nėra automatinė – ją stabdymo ir greitėjimo metu turi įjungti pats lenktynininkas. Naujovę „Lotus“, G. Piolos teigimu, išmėgino dar lapkritį vykusių jaunųjų lenktynininkų bandymų metu.

Įtaiso poveikis iš dalies panašus į, kaip įtariama, lanksčius „Red Bull“ ir „Ferrari“ ekipų automobilių priekinius sparnus, tiesiosiose beveik prisispaudžiančius prie kelio paviršiaus, tačiau stabdant grįžtančius į įprastą padėtį.

Naujovė taip pat šiek tiek primena 2005–2006 metų šios komandos pergales „Formulės-1“ čempionatuose, kaip manoma, lėmusią masės amortizatorių sistemą.

Pabrėžiama, kad dėl šiame sezone įsigaliosiančių naujovių – uždraudus galinio difuzoriaus apipūtimą išmetamosiomis dujomis bei sumažinus nosies aukštį – automobilio priekinės dalies veikimo efektyvumas bus kaip niekada svarbus.

Galima pridurti, kad kelia abejonių, ar įtaisas atitinka taisyklėms – jis gali būti palaikytas uždraustu judančiu aerodinamikos elementu. Taigi, sezonas gali vėl prasidėti vienų komandų grasinimais užprotestuoti kitų technikos naujoves.

F-1.lt
Naujienų prenumerata
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

F-1

D. Ricciardo: žinau, kad esu „Ferrari“ kandidatų sąraše (1)

„Red Bull“ pilotas Danielis Ricciardo mano, kad jo pavardė yra įtraukta į „Ferrari“ sąrašą pilotų, kurie galėtų užimti Kimi Raikkoneno vietą.

Paaiškėjo „Mercedes“ jėgainės strigimo Baku priežastis (1)

Lenktynių Baku metu Lewisas Hamiltonas susidūrė su jėgainės problema. Jo „Mercedes“ automobiliui trūko galios, kadangi jėgos agregato darbo režimas buvo pasirinktas neteisingai, o komanda neturėjo teisės L. Hamiltonui pranešti, kokių veiksmų pilotas turi imtis, kadangi šiame sezone galioja tam tikri radijo ryšio apribojimai.

J. Allisonas: kitąmet pamatysime gražius automobilius (1)

„Ferrari“ technikos direktorius Jamesas Allisonas yra įsitikinęs, kad pagal naujas taisykles sukurti 2017 met7 F-1 automobiliai tikrai nebus kritikuojami dėl prastos išvaizdos.

„Williams“ Azerbaidžane pagerino sustojimo rekordą

Praėjusį savaitgalį Azerbaidžane vykusiose F-1 lenktynėse „Williams“ ekipa vieną iš savo pilotų aptarnavo per rekordiškai trumpą laiką. Praėjus porai dienų po varžybų oficialiai buvo paskelbta, kad britų ekipos mechanikai ratus ant Felipe Massos automobilio pakeitė per 1,92 sek. ir taip pakartojo 2013 metų „Red Bull“ komandos pasiektą rekordą.

„Red Bull“ nusprendė nebetobulinti „aerodinaminio skydo“

„Red Bull“ komanda nusprendė toliau nebetobulinti šiemet pristatyto „aerodinaminio skydo“. Tokį sprendimą ekipa grindžia tuo, kad nebenori investuoti į projektą, kuris ateityje galbūt net nebus naudojamas.