Šiemet lenktynėse bus galima sunaudoti tik 100 kg degalų. Taigi, sportininkai turės įvertinti tai, jog kuro turės pakakti ne tik įveikti visai varžybų distancijai, bet ir sugrįžimui į techninio aptarnavimo zoną.
Federacija taip pat paskelbė, jog gautą 5 sek. baudą sportininkai galės atlikti prieš suplanuotą sustojimą.

Tai reiškia, kad teisėjams skyrus minėtąją baudą, lenktynininkas turės galimybę pasukti į techninio aptarnavimo zoną, kur prastovėjus sustojimo vietoje 5 sekundės galės būti aptarnautas komandos mechanikų. To nebus galima padaryti jei sportininkui bus skirta 10 sek. bauda. Ją bei suplanuotą sustojimą lenktynininkas privalės atlikti atskirai.

Pagal naująsias taisykles nuo šiol F-1 komandų mechanikai turės būti su šalmais ne tik lenktynių, bet ir kvalifikacinių važiavimų metu.

Dėl sunkesnių naujųjų „Pirelli“ padangų buvo nuspręsta padidinti minimalų automobilio svorį vienu kilogramu – iki 691 kg.

Taisyklių pakeitimus dar turi patvirtinti visos F-1 komandos bei F-1 komisija.