Prieš Didžiosios Britanijos GP įvykusiame posėdyje minėtoji grupė, kurią sudaro kelių komandų, FIA ir FOM atstovai, pateikė šiuos pakeitimus:

- Labiau apriboti komandos pagalbą sportininkams ir informaciją iš, ypač lenktynių pradžioje. Dalį draudimų ketinama įgyvendinti prieš šių metų Belgijos GP. Šiuo žingsniu norima perleisti „visą automobilio kontrolę į piloto rankas“.

- Pakoreguoti baudas, skiriamas už jėgainių ir kitų su ja susijusių elementų keitimą. Pakeitimus jau kitą savaitę gali patvirtinti Pasaulio autosporto taryba.

- Pakoreguoti išmetimo sistemą, kad varikliai skleistų didesnį garsą.

- Naujiems variklių gamintojams pirmais metais leisti panaudoti po 5 variklius per sezoną. Ši sąlyga šiemet bus pritaikyta „Honda“. Tad už papildomo motoro keitimą „McLaren“ pilotai nebus baudžiami.

- Suteikti įgaliojimus FIA ir FOM, kad būtų peržiūrėtos jėgainių kūrimo ir tobulinimo išlaidos, tobulinimo taškų sistema.

- Nuo 2016 metų leisti komandoms pasirinkti, kokias padangas jos naudos varžybų savaitgalio metu.

- Kvalifikacijos ir lenktynių formato keitimas 2016 metams.

- Naujas reglamentas 2017 metais, kad F-1 automobiliai atrodytų agresyviau – platesnis rėmas ir padangos, nauji sparnai, nauja dugno forma ir stipriai padidinta prispaudžiamoji jėga.

Dalį pagalbų pilotams Tarptautinė automobilių federacija (FIA) šiemet gali uždrausti pasinaudodama dabar galiojančiomis taisyklėmis. Tuo tarpu kitiems draudimams įsigalioti prireiks visų čempionate dalyvaujančių komandų pritarimo.

Pasibaigus posėdžiui beveik jokios informacijos nebuvo pateikta apie galimus kvalifikacijos ir lenktynių formatų pasikeitimus, kurie įsigaliotų jau nuo kitų metų. Praėjusią savaitę FIA prezidentas Jeanas Todtas buvo užsiminę, kad šeštadieniais gali būti rengiamos sprinto lenktynės, o sekmadieniais – pagrindinės varžybos.

Ateityje neplanuojama atsisakyti V6 variklio formato. Tiesa, kad padidinti jų skleidžiamą garsą, ketinama keisti išmetimo sistemą. Taip pat planuojama didinti degalų srovės tekėjimo limito padidinimą.