Austro teigimu, neįmanoma tiesiog imti ir padidinti jų garso vien dėl to, jog žmonės yra juo nepatenkinti.

„Diskusijos apie variklių garsus yra absurdiškos. Dabar to negali pakeisti“, – kalbėjo „Mercedes“ akcininkas ir buvęs F-1 pilotas N. Lauda.

„Prieš penkerius metus visos šalys sutiko, kad nori turbo variklių. Štai kodėl dabar priešais išmetimo sistemą mes turime sumontavę turbokompresorių. Naujų variklių garsas yra kitoks. Kiekvienas vaikas tai supranta. Išėmus turbiną tai jau nebebus hibridinis variklis. Taigi turime su tuo susitaikyti ir prie to priprasti.“

„Mercedes“ ekipos vadovas Toto Wolffas išreiškė kiek švelnesnę nuomonę apie naujuosius variklius.

„Nesu didelis inžinierius“, – sakė T. Wolffas .

„Į visa tai bus atsižvelgta. Jei bus nuspręsta, kad turime imtis tam tikrų veiksmų, turėsime apie tai atsargiai pagalvoti.“

„Manau, kad padidinti variklių garsą yra įmanoma. Ar tai būtų teisingas žingsnis, nežinau. V8 varikliai skleidė fantastišką garsą. Stebėjau lenktynes Melburne iš arti ir galiu jus užtikrinti, kad šiuolaikinė F-1 vis dar yra autosporto viršūne, ne GP2. Naudoti V6 variklius buvo teisingas sprendimas.“