Sekmadienį įveikęs 270 km aštunto greičio ruožo, Tono van Genugteno vairuojamas sunkvežimis sustojo ant paskutinės smėlio kopos, nuo kurios reikia nusileisti tiesiai į Ikikės (Čilė) bivaką, viršūnės.
Supratęs, kad bake baigėsi dyzelinas, T. Van Genugtenas išlipo lauk ir patraukė prie sunkvežimio galo pasiimti troso ir pasidairyti varžovų, kurie galėtų nutempti įstrigusią komandą į finišą. Staiga be vairuotojo likęs dykumų banginis ėmė riedėti nuokalne žemyn.
„Iš šono vaizdelis atrodė tarsi iš situacijų komedijos. Pradėjau bėgti iš paskos ir paskutinę akimirką spėjau įšokti į kabiną“, – savo nuotykius prisiminė T. Van Genugtenas.
Sunkvežimis laisva pavara nuriedėjo nuo kopos keteros į apačią, bet likus 100 m iki finišo linijos ėmė lėtėti. Tuomet iššoko kitas ekipažo narys – Antonas van Limptas – ir nešinas kelionės lapu bėgte nubėgo iki paskutinio kontrolės punkto. Teisėjas uždėjo antspaudą ir įskaitė neįprastai etapą užbaigusių olandų rezultatą, o A. van Limptas netrukus grįžo pas kolegas su kanistru dyzelino.
14-ą vietą aštuntame greičio ruože užėmusi T. Van Genugteno komanda bendroje įskaitoje žengia 12-a tarp 40 kovą tebetęsiančių sunkvežimių ekipažų.
Primename, kad 36-ą kartą vykstančio Dakaro ralio dalyviai iš viso turės nuvažiuoti per 9 tūkst. kilometrų. 13 etapų lenktynių trasa driekiasi per Argentiną, Boliviją ir Čilę, o finišas numatytas sausio 17 d. Buenos Airėse (Argentina).
Šiemet prestižiniame ralyje startavo 161 motociklininkas, 45 keturračių vairuotojai, 137 automobilių ir 63 sunkvežimių ekipažai.
Prisijunk prie tūkstančių sporto mėgėjų bendruomenės – tapk DELFI Sporto draugu „Facebook“, sužinok šviežiausias naujienas iš sporto arenų, dalinkis įžvalgomis ir komentarais!