Permainos – visame mieste
Didžiausiais eismo srautais pasižyminčias gatves išanalizavę Kauno miesto savivaldybės specialistai dalyje jų pritaikė paprastus, tačiau efektyvius sprendimus, kurie ne tik padidino eismo pralaidumą, bet ir sumažino avarijų tikimybę, teigiama Kauno miesto savivaldybės pranešime spaudai.
Jonavos gatvėje ties Islandijos plento nuovaža buvo įrengta papildoma eismo juosta atliekantiems dešinį posūkį į automagistralę Vilniaus kryptimi. Jeigu sankryžoje nėra pėsčiųjų, vairuotojai iš Jonavos gatvės į automagistralę A1 Vilniaus kryptimi gali sukti bet kurios šviesoforo fazės metu.
Šią vasarą eismas pakoreguotas vadinamojoje Muravos sankryžoje. Specialistų teigimu, įrengus papildomą eismo juostą Savanorių prospekte (atvažiavus nuo Karmėlavos pusės) sankryžos pralaidumas padidėjo tiek Savanorių, tiek ir Pramonės prospektų kryptimis. Sankryžos pralaidumas iš Pramonės prospekto Karmėlavos kryptimi padidėjo įrengus saugumo salelę bei lentelę su žalia rodykle.
„Toje pačioje sankryžoje įrengus saugumo salelę bei papildomą šviesoforo sekciją, atsirado galimybė organizuoti nepertraukiamą eismą iš Pramonės prospekto Karmėlavos kryptimi“, - sakė savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Vilius Šiliauskas.
Dėmesys – ir saugumui, ir pralaidumui
Tuo pačiu principu buvo pertvarkyta atkarpa Savanorių prospekte, kuomet įrengus papildomas juostas vairuotojams tapo paprasčiau atlikti kairiuosius posūkius, o į kairę sukantys vairuotojai nebestabdo tiesiai važiuojančių automobilių srauto.
Pakoregavus eismą Karaliaus Mindaugo prospekto ir Kaunakiemio gatvių sankirtoje, tiesiai senamiesčio link galima važiuoti ne dvejomis, kaip buvo anksčiau, o trejomis eismo juostomis. Ši naujovė palengvino automobilių eismą piko metu.
„Tobulindamas eismą, miestas dirba dviem kryptimis. Pirma – tai eismo saugumas. Ir antra – pralaidumo didinimas, kad savo tikslą norintys pasiekti vairuotojai eisme sugaištų kuo mažiau brangaus laiko“, - pabrėžė savivaldybės Eismo saugumo komisijos pirmininkas Rimantas Mikaitis.