Kasdien matomas vaizdas – dviratininkas prie sankryžos sustoja, sulaukia žalio šviesoforo signalo ir leidžiasi per gatvę, o kartais iš tolo matydami, kad dega leidžiamas signalas, jie nė nestabtelėję visu greičiu išlekia į sankryžą ar pėsčiųjų perėją.

Lietuvos kelių policijos tarnybos duomenimis, toks gatvės kirtimas ant dviračio – viena priežasčių, kodėl įvyksta skaudūs eismo įvykiai. Nuo šių metų pradžios iki rugsėjo dviratininkai jų sukėlė net 93. Keturi eismo dalyviai žuvo, 93 buvo sužeisti. Dažniausiai tai būna patys dviratininkai.

DELFI nusprendė atlikti eksperimentą. Stebėjome dvi judrias Vilniaus sankryžas. Nors iš pradžių svarstėme, ar pažeidėjų pavyks užfiksuoti, šie nuogąstavimai kaipmat dingo atvykus į vietą. Vos per pusvalandį pavyko užfiksuoti 28 asmenis, galimai pažeidusius kelių eismo taisykles. Dviratį per gatvę persivarė tik du asmenys.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (425)