Nuomonės formuotojų kultūra gyventojų akimis


Nuomonės formuotojų arba influencerių specialybė jau dažnai tampa ir verslu, o jų rekomendacijomis pasikliauna dažnas socialinių tinklų turinį stebintis žmogus. Tiesa, dalis socialinių tinklų vartotojų į nuomonės formuotojų specialybę žiūri vis dar kritiškai. Kaip dažnai gyventojai pasitiki ir susigundo įsigyti nuomonės formuotojų reklamuojamas ar pristatomas prekes – buvo klausiama pačių jų.

„Nelabai. Ta influencerių kultūra – nežinau, ar man ji yra prie širdies. Tiesą sakant, ne prie širdies“, – pripažino vyras.

„Ne, nepasitikiu“, – tvirtai atsakė mergina.

O štai kai kurie gyventojai pasidalijo itin svarbiomis įžvalgomis.

„Ne, aš turiu savo nuomonę. Man nereikia tų pasiūlymų ir apskritai ne tiek daug man reikia mano amžiuje visko, ką siūlo reklama. Reikia mažinti tai. Reikia grįžti ir gyventi paprastai, veiksmingai ir daugiau padėti žmonėms“, – kalbėjo moteris.

Šaltinis
Temos
Projektas „Pamokos kitu kampu“. Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ dovanoja „Delfi Plius“ prenumeratas visoms Lietuvos mokykloms.
Projektas „Pamokos kitu kampu“
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją