„Nissan“: jau greitai vairuotojas pats spręs, ar nori vairuoti, ar tai už jį darys automobilis

Su sparčiai ne tik pasaulyje, bet ir Europoje populiarėjančių „Nissan“ automobilių Europos tyrimų ir plėtros padalinio viceprezidentu Davidu Mossu kalbėjomės apie rinkoje debiutavusius naujus modelius ir kompanijos ateities perspektyvas.
Nissan Pulsar Nismo koncepcija
© AFP/Scanpix

- Šiais metais „Nissan" pristatė ne vieną puikiai įvertintą modelį - naujos kartos „Qashqai", „X-Trail", atnaujintą „Juke". Sakykite, kokią svarbą modelių gamoje užima Paryžiaus automobilių parodoje debiutavęs „Pulsar" hečbekas?

- Šis modelis kompanijai yra itin svarbus, nes su juo „Nissan" sugrįžta į šiuo metu dominuojančią C segmento automobilių rinką. Iš jos pasitraukėme prieš daug metų, o paskutinis Europoje pardavinėtas C segmento hečbekas buvo „Nissan Almera".

Šis automobilis itin daug išvaizdos bruožų ir technologijų perėmė iš naujojo „Qashqai" modelio, kurias įdiegėme labiau tradiciniame C segmente. Tuo labiau, kad nemaža dalis pirkėjų vis dar renkasi tradicinius hečbekus, o ne šiuo metu itin sparčiai populiarėjančius SUV automobilius. Tad visas šias savybės apjungėme stilingame ir itin erdviame hečbeko modelyje, kuris vien ant galinės sėdynės siūlo apie 10 cm daugiau vietos nei vidutiniškai kiti šios klasės automobiliai.

- Kokių tikitės šio automobilio pardavimų?

- Mes neskelbiame planuojamų pardavimų skaičiaus, bet esame visiškai įsitikinę šio automobilio sėkme ir jau dabar sulaukėme itin gerų atsiliepimų. Taip pat neabejoju, kad „Qashqai" populiarumas (pirmosios kartos „Qasqai" automobilis buvo populiariausias kompaktinis SUV modelis) taip pat paskatins didesnę pirkėjų dalį atkreipti dėmesį ir į „Pulsar". Labai tikimės, kad rinkoje „Pulsar" bus didelis netikėtumas, kurį lydės sėkmė.

Davidas Mossas
Davidas Mossas
© J.Paplaičio nuotr.

- Ar bus dar kuriama naujų modelių, naudojant naujojo „Pulsar" platformą?

- Šis modelis turi daug bendrų technologinių sprendimų su „Juke" automobiliu. Tačiau, pavyzdžiui, čia sumontuotos lengvos ir kompaktiškos sėdynės yra tokios pačios kaip ir naujajame „Qashqai". Žinoma, mes nuolatos kuriame naujus modelius, o „Pulsar" atveju bus atlikta žvalgyba, stebint pirkėjų reakciją. Turiu pabrėžti, kad kompanija nuolatos stebi kokie yra besikeičiantys pirkėjų poreikiai.

- Ar pasirodys nauji elektra varomi arba hibridiniai modeliai?

- Mūsų elektromobilių strategija yra orientuota į „Leaf", taip pat „NV 200" modelius - tai elektromobiliai, į kuriuos panašius mūsų konkurentai dar tik galvoja sukurti, o mes juos jau turime savo gamoje. Pernai mes atnaujinome „Leaf" modelį, kuriuo dabar galima įveikti 17 procentų didesnį atstumą, tad galime patenkinti dar didesnės dalies pirkėjų poreikius.

Kalbant apie hibridinius modelius, šiuo metu mes taip pat turime tokius automobilius (jie parduodami JAV rinkoje), o ateityje bus pristatyta daugiau naujų iš tinklo įkraunamų modelių. Tačiau visgi šiuo metu mūsų pagrindinis akcentas yra elektromobiliai. Bet kokiu atveju galite neabejoti, kad nauji modeliai jus tikrai nustebins!

- „Nissan" yra sudariusi aljansą su „Renault" kompaniją. Ar „Nissan" gamoje turės mažą automobilį, pavyzdžiui, tokį kaip galiniais ratais varomą „Renault Twingo"?

- Šiuo metu mūsų mažiausias automobilis yra „Micra", tačiau kol kas A segmente neturime modelio ir vis dar esame neapsisprendę dėl būtinybės turėti jį savo gamoje. Vietoje to, mes stengiamės panaikinti ribas tarp segmentų, siekdami suteikti daugiau vertės automobiliams ir neapsiribodami tam tikro dydžio automobiliais. Taip, mes bendradarbiaujame su „Renault", bet mūsų bendradarbiavimas nėra pagrįstas tik prekinio ženklo pakeitimu - kalbame apie naujas technologijas, inžinerinius sprendimus. Mes tiriame pirkėjų poreikius ir kuriame tokius automobilius, kurių jiems reikia. Noriu priminti, kad per paskutinius 12 mėnesių mes pristatėme 12 naujų modelių.

- Kokiomis technologijomis žadate nustebinti ateityje?

- Be kuriamų naujų automobilių, mūsų viena pagrindinių krypčių - autonominio valdymo automobiliai, kurių nereikia vairuoti. Tai mums yra ypatingai svarbu. Mes esame paskelbę, kad jau 2020 metais vairuotojas galės pats nuspręsti ar pats norės vairuoti, ar tai už jį darys automobilis. Mes planuojame, kad 2018 metais automobiliai savarankiškai galės važiuoti spūstyse, taip pat be vairuotojo įsikišimo ar net jam nesant automobilyje, stovėjimo aikštelėje rasti laisvą vietą ir ten sustoti. O, kaip žinote, daug šių technologijų - automatinis automobilio stabdymas ir statymas, nematomų zonų stebėjimas vaizdo kameromis, jau yra įdiegta šiuolaikiniuose automobiliuose. Tad galite neabejoti, kad netolimoje ateityje automobiliuose pasirodys tokios technologijos, kurios dar visai neseniai atrodė neįmanomos.

www.DELFI.lt
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Naujienos

„Nissan Safety Shield“ technologija įvertinta prestižiniu apdovanojimu

Aktyvaus automobilio saugumo technologija „Nissan Safety Shield“ pelnė didžiausio automobilininkams skirto leidinio Didžiojoje Britanijoje – „Auto Express“ apdovanojimą „Už geriausią saugumo sprendimą“. Konkurso žiuri komisija įvertino plačios apsaugos galimybės, kurias „Safety Shield“ siūlo tiek vairuotojui, tiek keleiviams.

„Safety Shield“ sistema padeda „Nissan Pulsar“ vairuotojui išvengti pavojų

Naujasis „Nissan Pulsar“ yra aprūpintas daugybe technologijų, kurios padidina automobiliu važiuojančių žmonių saugumą ir vairuotojui suteikia daugiau pasitikėjimo.

„Nissan Pulsar“ saugumo technologijos pritaikytos povandeniniame robote

Naujojo „Nissan Pulsar“ vairuotojų džiaugsmas – aplinkos stebėjimo monitorius, leidžiantis automobiliu saugiai manevruoti ankštose erdvėse, rado pritaikymą vandenynų dugno tyrinėjimui. Ši technologija leis nuotoliniu būdu valdomiems robotams tyrinėti vandenynų dugną, ieškant gamtinių išteklių. Ji taip pat suteiks autonominio valdymo galimybę.

Apklausa: ką rinktumėtes – mechaninę ar automatinę pavarų dėžę? (7)

Dalyvaukite apklausoje ir laimėkite galimybę visą savaitę važinėtis naujuoju „Nissan Pulsar“!

Kaip pasirinkti: dyzelinas ar benzinas? (113)

Taip, kai kuriems vairuotojams šis klausimas paliečia beveik religinius įsitikinimus. Vieniems dyzeliniai varikliai tarška, smirda, „netraukia“. Kitiems kliūva benzininiai, nes jie neekonomiški, neturi stipraus sukimo momento charakteristikos.