Duomenys skaitmeninėje realybėje gyvuojančiam verslui gali padėti geriau veikti. „Business Insider“ pateikė keletą patarimų, kurie padės jūsų verslui pasinaudoti duomenimis, kuriuos kaip pėdsakus jūsų svetainėse palieka į jas užklydę vartotojai.

1 patarimas: viskas yra duomenys, duomenys yra viskas

Kuo daugiau dirbame, žaidžiame, bendraujame, mokomės interneto erdvėje, tuo daugiau pėdsakų paliekame. Ateitį planuojančios kompanijos naudoja šiuos duomenis tam, kad išliktų konkurencingos.

2 patarimas: suprasti duomenys suteikia progą atrasti konkurencinį pranašumą

Tik turėti duomenų nepakanka. Reikia suprasti juos, o tai reiškia, kad duomenis privalu analizuoti, lyginti juos, atlikti palyginamąją skirtingų laikotarpių duomenų analizę. Pasiremiant duomenimis, reikia planuoti tolimesnius žingsnius ir kurti strategiją. Šios žinios leis kompanijai tinkamu metu teikti tinkamus produktus ir paslaugas tiems žmonėms, kuriems jų išties reikia.

3 patarimas: skaitmeninė rinka reikalauja naujų operacijų ir verslo modelių

Sėkmingas, duomenimis pagrįsto verslo kūrimas yra daug daugiau nei dar vienas įrankis ar galimybė. Dažnai tai reikalauja pakeisti ne tik verslo modelius, bet ir kompanijų veikimo principus. Matydami, kaip kinta duomenys, turite keistis ir jūs: skaitmeniniai verslai reikalauja nuolatinio atsinaujinimo ir inovacijų.

Grynai skaitmeninės kompanijos, tokios kaip „Amazon“, „Uber“, „Facebook“ ir „Google“ turi daug veiklos privalumų palyginti su kitomis kompanijomis, tačiau naujai kurtoms kompanijos skaitmeninė kilmė negarantuoja išlikimo. Jos turi adaptuotis kaip ir visos kitos rinkoje veikiančios įmonės: tik prisiminkite, kaip „Netflix“ perėjo iš skaitmeninių juostų nuomos verslo į vaizdo reportažų transliacijų internetu verslą.

4 patarimas: sekite ateities tendencijas

Kai kažkas paklausė ledo ritulio žaidėjo Wayne'o Gretzky, kaip jis tapo geriausiu žaidėju, šis atsakė: „Aš čiuožiu ten, kur bus ritulys – ne ten, kur jis jau buvo“. Kitaip tariant, nuspėti iššūkius yra daug geriau nei tik reaguoti į juos.

Naujosios technologijos leidžia kompanijoms nuspėti vystymosi tendencijas, aptikti nepastebėtas ir pro akį praslydusias galimybes, taip pat – išvengti krizių.

5 patarimas: duomenys padeda pamatyti vartotoją

Pasaulyje, kuris kupinas informacinio triukšmo, vartotojai reikalauja dėmesio asmeniniams jų poreikiams. Jie nori būti pažinti kaip žmonės ir gauti tik jiems rūpimus pasiūlymus. Tačiau jų poreikių nustatymas jau yra peržengęs tik produktų ir paslaugų ribas: dabar vartotojai reikalauja kitos kokybės aptarnavimo. Norėdami juos pamaloninti, privalėsite atsakyti į klausimus: kaip, kada, kur ir kodėl. Atsakymus į juos rasite analizuodami savo duomenis apie vartotojus. Supratę, ko reikia kiekvienam jų asmeniškai, galite nuvesti savo verslą sėkmės link.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (39)