Tragedija Rygoje: akistata su mirtį sėjusiais griuvėsiais

 (1)
Rimtį saugantys policininkai ir aptvertos tragedija pažymėto rajono gatvės. Tyliai gatvėmis keliaujantys žmonės ir akistata su mirtį sėjusiais griuvėsiai. Tokį vaizdą sekmadienio popietę Rygoje išvydęs DELFI skaitytojas sutiko pasidalinti keletu minčių.
© Skaitytojo nuotr.

„Vilniaus Naujamiesčio rajoną primenanti Rygos Priedainės gatvė sekmadienį buvo tyli. Net prie nuosavų namų sulojantys šunys skambėjo kažkaip dusliau nei įprasta. Policijos automobiliai, perimetru apsupę tragišką rajono vietą nepraleidžia net taksi vairuotojų, kurie supratingai stojasi šalikėsė ir nerimastingai laukia klientų, kurie kažkodėl nepasirodo.

Šalia taksi stoja paprasti automobiliai ir gėlėmis nešimi rygiečiai tyliai keliauja prie nelaimės vietos padėti gėlių ar uždegti žvakutę. Nuosavų namų rajoną įrėmina daugiabučių pastatai. Daugelis jų - naujos statybos. Tvarkingai sutvarkytos kiemo teritorijos liudija, kad čia daugiausiai gyvena jaunos, dirbančios šeimos.

Ir dar kartą labiausiai stebina tyla. Tyla minios žmonių, televizijos reporterių, net teritorijoje dirbančių gelbėtojų. Nėra jokio aido. O pastatą apsupę policijos pareigūnai labiau primena ne saugančius pareigūnus, o garbės sargyboje stovinčius karius“, - DELFI rašė jis.

Rygoje įvykusi tragedija sukėlė didžiulį atgarsį Lietuvoje. Į DELFI kreipėsi skaitytojai, sunerimę dėl kai kurių pastatų šalyje būklės, kiti, jaučiantys užuojautą broliams, nuvažiavo jų palaikyti į tragedijos vietą. Būtent taip pasielgė Algirdas Šidlauskas, su DELFI taip pat pasidalijęs įspūdžiais.

„Artėdami prie Rygos, atkreipiame dėmesį, kad miestas „apmiręs“ – šeštadienį vakare sostinės gatvėse neįprasta matyti tiek nedaug automobilių. Ir pėstieji, ir transporto priemonės juda iš lėto. Negirdime jokios muzikos: ir degalinėse, ir prekybos centruose – nė garso. Mieste tvyro nejauki tyla, kurią kartkartėmis pertraukia su įjungtomis garsinėmis sirenomis lekiantys specialiųjų tarnybų automobiliai“, - rašė jis.

Įvertink šį straipsnį
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Piliečių naujienos

Turistams padedantis vyras turi pasiūlymą, ką reikia pakeisti Kaune (8)

Į portalą „Kas vyksta Kaune“ parašė miesto gyventojas Dainius. Jis turi idėją, kaip svetingiau pasitikti Kauno svečius, važiuojančius iš oro uosto viešuoju transportu bei kaip sudaryti geresnį pirmąjį įspūdį turistams apie Laikinąją sostinę.

Vilnietę nustebino pirmą kartą išvystas žiedas (37)

„Pirmą kartą gyvenime išvydau tokį vaizdą“, – pasakojo DELFI skaitytoja Rūta, su portalu pasidalijusi pasivaikščiojimo Vilniaus r. metu užfiksuotomis nuotraukomis. Moteris nufotografavo žydintį lazdyną.

Londone gyvenanti lietuvė: belieka džiaugtis, kad tuo metu buvau kitur (15)

Sveiki, esu Karolina Tišikaitė, žurnalistikos studentė Roehamptono universitete. Šiandien aplankiau vietą, kur užvakar įvyko teroristinė ataka. Norėjau pasidalinti, kaip mano nuomone Londono žmonės reaguoja į šiuos baisius įvykius. Nuotraukos fotografuotos vakar, apie 15 val. dienos (Anglijos laiku).

Moteris ne juokais pratrūko: kviečiu visus kauniečius pasivažinėti „linksmaisiais kalneliais“ (19)

Anksčiau dažną Kauno miesto gyventoją neramindavo duobėtos gatvės. Šiuo metu ši opi dilema beveik išspręsta – gatvių remonto darbai jau kurį laiką įgavę pagreitį. Tačiau, kaip sakoma, „bėda po vieną nevaikšto“. Taip nutiko ir šiuo atveju. Portalo „Kas vyksta Kaune“ redakciją pasiekė skaitytojos Agnės žinia apie prastą automobilių stovėjimo aikštelės, esančios greta parduotuvės „Trys berželiai“, (Taikos pr. 113) būklę.

Liko sužavėta: taip turėtų dirbti kiekvienas valstybei tarnaujantis žmogus... (10)

Į Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentą atkeliavo padėka Kauno apskrities priešgaisrinės gelbėjimo valdybos 4-osios komandos ugniagesiams gelbėtojams. Ją atsiuntė Kaune į nelaimę patekusi vairuotoja Laura Radzevičiūtė: „Noriu pasidžiaugti Kauno ugniagesių darbu, operatyvumu, gebėjimu padėti žmogui ištikus nelaimei ir, svarbiausia, ne biurokratiniu, o žmogišku ir atsakingu požiūriu į atliekamą darbą ir į besikreipiantį žmogų.“