Siekiant išsaugoti senąjį telefono numerį – techniniai trukdžiai

 (60)
Į DELFI kreipėsi pasipiktinusi „Labas“ išankstine mokėjimo paslauga už mobilųjį ryšį anksčiau besinaudojusi skaitytoja. Mergina sakė, kad šiuo metu nori pakeisti mobiliojo ryšio operatorių ir pasilikti senąjį numerį, tačiau šis procesas vilkinamas – jau tris dienas numeris neperkeliamas. Mobiliojo ryšio operatoriaus „Bitė“ atstovai tikina, kad tokia situacija galėjo susiklostyti dėl vartotojo duomenyse įsivėlusios klaidos.
© Shutterstock nuotr.

Pasipiktinusi DELFI skaitytoja Jurgina DELFI rašė, kad nori pakeisti mobiliojo ryšio operatorių, tačiau jai nepavyksta išsaugoti senojo telefono numerio. „Turiu teisę išeit iš operatoriau, bet 3 dienas nepadaro savo darbo ir neperkelia mano numerio. Ar labai sudėtingas darbas jiems perkelti numerį, ar piktybiškai laiko, kad toliau mokėčiau?“, - rašė ji.

Mergina piktinosi, kad neveikė ir internetinė paslaugos svetainė, reikiama pagalba nesuteikiama konsultacijoms skirtu telefonu. „Tik vieną kartą pavyko „Labas“ internete viską suvesti. Kai permetė į langą, kur reikia į telefoną atsiųstą kodą suvest, atsiuntė man virš 15 kodų ir iš jų nei vienas netinka. Ir jokios pagalbos negaliu sulaukti iš jų, kažkoks kenkimas tiktai. jų numeryje 1501 niekas nieko nežino, elektroniniu paštu taip pat nepadeda. Pikčiausia, kad niekas nieko negali paaiškint, bendrauju kaip su siena ir jokios pagalbos“, - rašė ji.

Merginos manymu, numeris jai gali būti nekeičiamas tyčia. „Atrodo labai keistai dalykas, kaip tyčia taip daroma. Jei jau išeini, turi kuo sunkiau padaryt. Nežinau, ko jie tikisi (...)“, - piktinosi Jurgita.

DELFI susisiekė su bendrovės „Bitė“, kuri teikia „Labas“ paslaugas, viešųjų ryšių atstove Lina Bielske. Ji patikino, kad dedamos ypatingos pastangos, kad kiekvienas - tiek mūsų, tiek kitų operatorių klientas - kaip galima greičiau galėtų pasinaudotų teise ir galimybe keisti ryšio tiekėją. „Tačiau pasitaiko, kad išankstinio mokėjimo kortelių naudotojai, registruodami savo numerį perkėlimui, neteisingai pateikia duomenis. Jeigu duomenys apie asmenį tarp dviejų operatorių nesutampa, perkėlimas neįvyksta ir turi būti atliekamas dar kartelį. Gali būti, kad šis minimas atvejis būtent toks ir yra. Negalime patikrinti tikslios priežasties, nes nežinome kliento numerio“, - sakė ji.

L. Bielskė patvirtino, kad skaitytojos išsakyta pastaba apie sutrikimus internetinėje „Labas“ svetainėje yra teisinga. „Iš tiesų, internetinio puslapio Labas.lt registracijoje, pirmą kartą nuo sistemos veikimo pradžios, buvo sutrikimų. Nuo trečiadienio 16 val. iki penktadienio 10 val. puslapio registravimo sistema neveikė. Atsiprašome “Labas” vartotojų, jeigu būtent tuo metu norėjote ja pasinaudoti. Šiuo metu puslapis sklandžiai veikia“, - sakė ji.

Įvertink šį straipsnį
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Piliečių naujienos

Londone gyvenanti lietuvė: belieka džiaugtis, kad tuo metu buvau kitur (13)

Sveiki, esu Karolina Tišikaitė, žurnalistikos studentė Roehamptono universitete. Šiandien aplankiau vietą, kur užvakar įvyko teroristinė ataka. Norėjau pasidalinti, kaip mano nuomone Londono žmonės reaguoja į šiuos baisius įvykius. Nuotraukos fotografuotos vakar, apie 15 val. dienos (Anglijos laiku).

Moteris ne juokais pratrūko: kviečiu visus kauniečius pasivažinėti „linksmaisiais kalneliais“ (17)

Anksčiau dažną Kauno miesto gyventoją neramindavo duobėtos gatvės. Šiuo metu ši opi dilema beveik išspręsta – gatvių remonto darbai jau kurį laiką įgavę pagreitį. Tačiau, kaip sakoma, „bėda po vieną nevaikšto“. Taip nutiko ir šiuo atveju. Portalo „Kas vyksta Kaune“ redakciją pasiekė skaitytojos Agnės žinia apie prastą automobilių stovėjimo aikštelės, esančios greta parduotuvės „Trys berželiai“, (Taikos pr. 113) būklę.

Liko sužavėta: taip turėtų dirbti kiekvienas valstybei tarnaujantis žmogus... (9)

Į Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentą atkeliavo padėka Kauno apskrities priešgaisrinės gelbėjimo valdybos 4-osios komandos ugniagesiams gelbėtojams. Ją atsiuntė Kaune į nelaimę patekusi vairuotoja Laura Radzevičiūtė: „Noriu pasidžiaugti Kauno ugniagesių darbu, operatyvumu, gebėjimu padėti žmogui ištikus nelaimei ir, svarbiausia, ne biurokratiniu, o žmogišku ir atsakingu požiūriu į atliekamą darbą ir į besikreipiantį žmogų.“

Balsuok! Mokiniai įamžino Lietuvos kraštovaizdį! (5)

Kovo pradžioje DELFI Pilietis kartu su Vilniaus kolegijos Agrotechnologijų fakultetu pakvietė moksleivius dalyvauti konkurse ir siųsti savo kūrinius. Kviečiame balsuoti už Jums labiausiai patinkantį mokinių atsiųstą darbą, kuriuo buvo siekiama atkreipti dėmesį į kraštovaizdį kaip gamtos vertybę, kurią privalome išsaugoti ateities kartoms!

Feisbuką apskriejo vaizdo įraše įamžintas Vilniaus kelininkų darbas (38)

Šią savaitė feisbuką apskriejo odontologo Artur įamžintas vaizdo įrašas – jame matyti, kaip vieną Vilniaus gatvę remontuojantys kelininkai tai daro itin originaliai. Užpildę duobes asfaltu, darbuotojai tiesiog kojomis patrypčioja, kad jis tolygiai uždengtų ertmę. Toks vaizdelis itin nustebino vilniečius – vaizdo įrašu pasidalijo beveik 3 tūkst. žmonių, o jį komentavę žmonės stebėjosi tokiu kelininkų darbu. „Grindos“ atstovai kelininkų elgesiu susirūpino, tačiau nurodė, kad suslėgti naudojamo asfalto specialia kelininkų technika nereikia.