Siekiant išsaugoti senąjį telefono numerį – techniniai trukdžiai

 (60)
Į DELFI kreipėsi pasipiktinusi „Labas“ išankstine mokėjimo paslauga už mobilųjį ryšį anksčiau besinaudojusi skaitytoja. Mergina sakė, kad šiuo metu nori pakeisti mobiliojo ryšio operatorių ir pasilikti senąjį numerį, tačiau šis procesas vilkinamas – jau tris dienas numeris neperkeliamas. Mobiliojo ryšio operatoriaus „Bitė“ atstovai tikina, kad tokia situacija galėjo susiklostyti dėl vartotojo duomenyse įsivėlusios klaidos.
© Shutterstock nuotr.

Pasipiktinusi DELFI skaitytoja Jurgina DELFI rašė, kad nori pakeisti mobiliojo ryšio operatorių, tačiau jai nepavyksta išsaugoti senojo telefono numerio. „Turiu teisę išeit iš operatoriau, bet 3 dienas nepadaro savo darbo ir neperkelia mano numerio. Ar labai sudėtingas darbas jiems perkelti numerį, ar piktybiškai laiko, kad toliau mokėčiau?“, - rašė ji.

Mergina piktinosi, kad neveikė ir internetinė paslaugos svetainė, reikiama pagalba nesuteikiama konsultacijoms skirtu telefonu. „Tik vieną kartą pavyko „Labas“ internete viską suvesti. Kai permetė į langą, kur reikia į telefoną atsiųstą kodą suvest, atsiuntė man virš 15 kodų ir iš jų nei vienas netinka. Ir jokios pagalbos negaliu sulaukti iš jų, kažkoks kenkimas tiktai. jų numeryje 1501 niekas nieko nežino, elektroniniu paštu taip pat nepadeda. Pikčiausia, kad niekas nieko negali paaiškint, bendrauju kaip su siena ir jokios pagalbos“, - rašė ji.

Merginos manymu, numeris jai gali būti nekeičiamas tyčia. „Atrodo labai keistai dalykas, kaip tyčia taip daroma. Jei jau išeini, turi kuo sunkiau padaryt. Nežinau, ko jie tikisi (...)“, - piktinosi Jurgita.

DELFI susisiekė su bendrovės „Bitė“, kuri teikia „Labas“ paslaugas, viešųjų ryšių atstove Lina Bielske. Ji patikino, kad dedamos ypatingos pastangos, kad kiekvienas - tiek mūsų, tiek kitų operatorių klientas - kaip galima greičiau galėtų pasinaudotų teise ir galimybe keisti ryšio tiekėją. „Tačiau pasitaiko, kad išankstinio mokėjimo kortelių naudotojai, registruodami savo numerį perkėlimui, neteisingai pateikia duomenis. Jeigu duomenys apie asmenį tarp dviejų operatorių nesutampa, perkėlimas neįvyksta ir turi būti atliekamas dar kartelį. Gali būti, kad šis minimas atvejis būtent toks ir yra. Negalime patikrinti tikslios priežasties, nes nežinome kliento numerio“, - sakė ji.

L. Bielskė patvirtino, kad skaitytojos išsakyta pastaba apie sutrikimus internetinėje „Labas“ svetainėje yra teisinga. „Iš tiesų, internetinio puslapio Labas.lt registracijoje, pirmą kartą nuo sistemos veikimo pradžios, buvo sutrikimų. Nuo trečiadienio 16 val. iki penktadienio 10 val. puslapio registravimo sistema neveikė. Atsiprašome “Labas” vartotojų, jeigu būtent tuo metu norėjote ja pasinaudoti. Šiuo metu puslapis sklandžiai veikia“, - sakė ji.

Įvertink šį straipsnį
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Piliečių naujienos

Neįgaliesiems skirtoje automobilių stovėjimo vietoje – nemaloni staigmena (6)

DELFI skaitytojas Kazys atsiuntė DELFI redakcijai nuotraukų ir laišką, kuriame piktinasi vangiu Klaipėdos aplinkotvarkos įmonių požiūriu į negaliųjų poreikius. Jis užfiksavo, kaip mašinų stovėjimo aikštelėje neįgaliesiems skirta vieta yra užversta sniegu.

Kirpėja prisipažino: džiaugiuosi, kad turiu padedantį išgyventi vyrą (234)

Esu profesionali kirpėja. Mūsų kirpykloje vyriškas kirpimas kainuoja 6 eurus. Tačiau penkiolikos vyrų per dieną neįmanoma apkirpti, nes jų tiek neateina.

Žioplas ar įžūlus? Vairuotojui kilo klausimų (9)

„Nesupratau, ar tragiškai žioplas, ar išskirtinai įžūlus“, – stebėjosi DELFI skaitytojas Valdas, sostinėje užfiksavęs jam nesuprantamą kito vairuotojo elgesį. Vyras nufilmavo, kaip drąsiai automobilis įrieda į gatvę, degant raudonam šviesoforo signalui.

Autobuso vairuotojo poelgis įsiminė ilgam (5)

Skaičiau DELFI straipsnius ir panorau pasidalinti viena tikrai įdomia situacija. Ji įvyko seniau – 2016 m. vasaros viduryje. Buvo penktadienio rytas, kai aš, atsikėlęs 5 val., ruošiausi važiuoti į darbą. Kadangi dar buvau nepilnametis, buvo sunku jį susirasti…

Kaune sulaikymo operaciją nufilmavęs liudininkas: juos išlupo iš automobilio (37)

Kaune atsitiktinai sulaikymo operaciją nufilmavęs vyras iškart pamanė, kad čia ne eilinės muštynės, o rimtas policijos darbas. Filmuota medžiaga pasidalinęs DELFI skaitytojas nurodė, kad viskas vyko labai greitai.