Susitikime buvo svarstomas Vilniaus miesto susisiekimo problemų sprendimas, įvedant naują visuomeninio susisiekimo transporto rūšį – Metropoliteną.

„Metropolitenas galėtų aptarnauti didelį keleivių srautą, būtų patogus gyventojams, galėtų dažnai kursuoti, - sakė pranešime spaudai cituojamas Rimantas Pūkelis. – Racionaliai planuojamas maršrutas sudarytų sąlygas patogiai ir greitai pasiekti svarbiausius miesto objektus, darbovietes. Tai sumažintų automobilių judėjimą mieste.

Ministras Gediminas Kazlauskas pritarė Metroliteno projektui. Pasak ministro, tai aplinką mažiausiai teršianti miesto transporto priemonė. Jei susisiekimo problema nebūtų sprendžiama – darni miesto plėtra būtų neįmanoma.

Kaip informavo „Vilniaus metro” atstovai, 30 kilometrų metro perimtų apie 50 proc. keleivių pervežimų. Kasmet būtų sutaupoma apie 3 milijardus litų, sumažėtų miesto užterštumas. Vykdant tokį projektą būtų efektyviai panaudojama Europos Sąjungos parama, atsirastų naujų darbo vietų.

Susitikime buvo aptartos galimos Metropoliteno alternatyvos. Tai galėtų būti metro, tramvajus arba kombinuota – paviršiuje ir po žeme – nutiesta susisiekimo linija. Buvo aptartos galimos trasos, projekto finansavimo galimybės, teisinis reglamentavimas ir kitos svarbios sąlygos.

Aplinkos ministras palankiai įvertino „Vilniaus metro” ir „Metro sąjūdžio” siūlymui, kad Strateginiame planavimo komitete būtų svarstomas valstybei svarbaus ekonominio projekto statuso suteikimas Vilniaus miesto transporto sistemai. Kaip sakė ministras, tai svarbu tiek miesto urbanistiniu, tiek aplinkos apsaugos bei paveldo apsaugos aspektais.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją