Tačiau tai yra pirmas kompanijos orlaivis, ant kurio sparnų instaliuoti specialūs papildomi elementai (angl.
winglets
), gerinantys lėktuvo aerodinamines savybes ir taip mažinantys degalų sąnaudas ir oro taršą.

Jis naudojamas užsakomiesiems „flyLAL“ skrydžiams į Egiptą, Turkiją, Tailandą ir kitas šalis, bendradarbiaujant su Lietuvos kelionių organizatoriais „Tez Tour“ bei „Novaturu“. Bendrovė skraidina šių kompanijų klientus iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos.

„Being 757“ yra JAV kompanijos „Boeing Commercial Airplanes“ trumpų ir vidutinių nuotolių siauraliemenis komercinis oro laineris. Keleivius skraidinantis nuo 1983 m., jis buvo sukurtas pakeisti senstelėjusius, bet talpius „Boeing 727“.

Prieš ketverius metus šių orlaivių gamyba buvo nutraukta. Jų ir prailgintų „Boeing 757-300“ vietą rinkoje užėmė „Boeing 737-800/900“ bei „Airbus 321“.

Tačiau ir šiandien šį lėktuvą naudoja daugelis kompanijų – juo gabenami keleiviai, kroviniai, skraido valstybių vadovai, kariškiai.

„Boeing 757-200“ ilgis yra 47,32 m, aukštis – 13,56 m, sparnų mojis – 38,05 m, kreiserinis greitis – 800 km/val., maksimalus skrydžio nuotolis – 7200 km, skrydžio aukštis – 11300 m.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją