„Maskvos, Kijevo, Londono kryptimis keliaujantys keleiviai galės išskristi ryte ir, sutvarkę vienos dienos reikalus, grįžti vakare. Visomis minėtomis kryptimis pradėjome skraidyti 2 kartus per dieną. Šie skrydžiai trunka iki 2,5 valandos, o jais keliauja iki 30 proc. verslo. Maskvos ir Kijevo kryptimis verslo keleivių skrenda dar daugiau“, - sako „flyLAL“ vadovas Tadas Pukšta.

Pasak bendrovės, stebint keliavimo tendencijas tikėtina, kad apie 35 tūkst. verslo ir privačių kelionių truks ne ilgiau nei 1 dieną, nes, naudojantis „flyLAL“ paslaugomis, bus galima išvengti išlaidų viešbučiams. Tokiu būdų keleivis kelionės metu viešbučiui galės sutaupyti apie 150 eurų.

Anot T. Pukštos, be jau minėtų krypčių padidintas skrydžių dažnis į populiarius miestus, kur skrendama poilsio ir pažintiniais tikslais: į Paryžių ir Milaną „flyLAL“ skrenda kiekvieną dieną, išskyrus šeštadienį.

Planuojama, kad per 2008 m. „flyLAL“ paslaugomis turėtų pasinaudoti dvigubai daugiau keleivių nei 2007 m. – šiemet Lietuvos bendrovė tikisi milijono keleivių. Skrydžių bendrovė įsigis dvigubai daugiau lėktuvų, t.y. 2008 m. keleiviai bus skraidinami 16 Lietuvos kompanijos orlaivių.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją