„Lietuvos geležinkeliai“ šiuo metu naudoja Europos Sąjungos reikalavimų neatitinkančią radijo ryšio sistemą, kuria traukinių tvarkdariai bendrauja su kiekvieno traukinio mašinistu.

„Šiuo metu naudojame senovišką sistemą. Nelabai gerai, kad mes ją naudojame, nes sistema neatitinka darniųjų Europos standartų, dėl to mūsų jau prašė nebenaudoti“, – DELFI sakė „Lietuvos geležinkelių“ Geležinkelių infrastruktūros direkcijos Ryšių skyriaus viršininkas Laisvydas Rudžianskas.

Bendrovės „Nortel“ pranešime spaudai rašoma, kad pagal sutartį GSM-R radijo ryšio sistema bus įdiegta ilgesniame nei 1563 kilometrų ruože (beveik 88 proc. Lietuvos geležinkelių).

Tai pirmasis GSM-R sistemos diegimo projektas Baltijos šalyse. Projekto vykdymą iš dalies finansuos ES Sanglaudos fondas.

„Sukursime modernią ir visiškai patikimą bevielę geležinkelių komunikacijų sistemą. Ji bus taikoma greitaeigiams vietiniams bei tarptautiniams traukiniams“, – bendrovės pranešime spaudai cituojamas „Nortel“ Rytų Europos rinkos prezidentas Sorin Lupu.

Anot pranešimo, „Nortel“ yra sudariusi valstybines GSM-R diegimo sutartis su Austrija, Prancūzija, Vokietija ir Jungtine Karalyste, taip pat sutartis Alžyre, Kinijoje, Čekijoje, Italijoje, Indijoje, Slovakijoje, Ispanijoje, o nuo šiol ir Lietuvoje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją