„Didžiąją darbų dalį atlikome dar praėjusių metų pabaigoje. Šiuo metu yra likę vienetiniai klientai, kuriems transliacijas iš analoginio (MMDS) signalo pervesti į skaitmeninį neįmanoma arba vėluojama dėl įvairių objektyvių priežasčių. Žmonių nepavyksta rasti namie, kad jiems įteiktume specialius TV priedus, arba mūsų specialistai negali patekti ant namų stogų, kad galėtų atlikti būtinas technines antenų reguliavimo procedūras“, – sako bendrovės VDNET pardavimų ir marketingo skyriaus vadovas Giedrius Latvėnas.

Jo teigimu, dėl šių priežasčių keliuose sostinės namuose darbai vėlavo, tačiau, apibendrinant reorganizacijos rezultatus, šiuo metu beveik 91 proc. visų buvusių „Vilsat TV“ klientų gali įvertinti skaitmeninės televizijos privalumus. „Likusius 9 proc. klientų ketiname pervesti prie skaitmeninės televizijos artimiausiu metu,“ – prognozuoja bendrovės atstovas ir primena, kad analoginis TV signalas jau yra išjungtas.

UAB „Viginta“ pardavimų ir marketingo skyriaus vadovo nuomone, turintieji skaitmeninę televiziją galėjo įvertinti, skaitmeninės TV galimybes. „Gaunamo signalo vaizdas ryškesnis, be „šešėlių“ ar blankių spalvų, geresnė ir garso kokybė, yra galimybė pasirinkti norimą kalbą, – vardija skaitmeninės televizijos privalumus G. Latvėnas. – Netrukus pirmieji Lietuvoje klientams pasiūlysime papildomą PVR (Personal video record) paslaugą, leidžiančią ir žiūrėti, ir įrašyti TV laidas vienu metu“.

Beveik dvylika metų „Vilsat TV“ klientai galėjo matyti 23 TV kanalus, o dabartiniai VDNET - net 40. Ateityje numatoma jų transliuoti dar daugiau.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją