Kaip DELFI jau skelbė, ryšys buvo nutrūkęs ketvirtadienį nuo 12.50 val. ir sukėlė nemažai rūpesčių bendrovės klientams. Sutrikus „Teo“ interneto ryšiui, neveikė kai kurių Lietuvos komercinių bankų interneto svetainės ir interneto bankininkystės sistemos, interneto skaitmeninė televizija „Gala“.
Ryšys buvo atnaujintas apie 17 val., o visas avarijos pasekmes pavyko pašalinti prieš vidurnaktį.
„Gali būti, kad kai kuriems klientams vis dar neveikia interneto ryšys. Tokiu atveju prašytume perkrauti modemą, t.y. išjungti ir vėl įjungti įrenginį. Vėl įvedus slaptažodį interneto ryšys turėtų veikti“, - rašoma penktadienį išplatintame „Teo“ pranešime spaudai.
R. Gorbačiovas, DELFI paklaustas apie kompensacijas vartotojams, sakė, kad šis klausimas yra aptartas sutartyse su klientais.