Leidinys remiasi Prancūzijos aviakatastrofų tyrimų biuro BEA vidine ataskaita.

Tvirtinama, kad A. Lubitzas ketino pakeisti orlaivio kursą rankiniu būdu, tačiau autopilotas toliau tęsė savo darbą ir lėktuvas sudužo, rašo gazeta.ru.

Vokiečių leidinys klausia, kas tiksliai įvyko tą akimirką? „Lubitzas staiga išsigando mirties? Puolė į paniką? Ar jis norėjo užkirsti kelią katastrofai?“ – rašoma straipsnyje.

BEA vadovas Remi Jouty netiki, kad pilotas iš tikrųjų norėjo išvengti lėktuvo katastrofos, rašoma leidinyje.

Trečiadienį dienraštis „Bild“ pranešė, kad „Germanwings“ antrasis pilotas, kaip įtariama, šių metų kovą sąmoningai sudaužęs keleivinį lainerį Prancūzijos Alpėse ir nužudęs visus 150 jame buvusių žmonių, treniravosi atlikti žemėjimo manevrą per ankstesnį skrydį.

Prokurorų nuomone, 27 metų antrasis pilotas Andreas Lubitzas kovo 24 dieną užrakino pilotų kabinos duris, kai iš jos trumpam buvo išėjęs lainerio kapitonas, ir nukreipė žemyn lėktuvą, skridusį iš Barselonos į Diuseldorfą.

„Bild“, cituodamas šaltinius, artimus tą incidentą tiriančiai Prancūzijos agentūrai BEA, nurodė, kad tarpinėje ataskaitoje, kurią planuojama paskelbti trečiadienį, bus pasakyta, jog A.Lubitzas iš anksto treniravosi mažinti skrydžio aukštį, skrisdamas tą pačią dieną iš Diuseldorfo į Barseloną.

Šaltiniai sakė dienraščiui, kad BEA ataskaitoje bus kalbama apie „valdomą žemėjimą, trukusį daug minučių ir neturėjusį jokios aeronautinės priežasties“.

„Germanvings“ valdanti Vokietijos oro vežėjų flagmanė „Lufthansa“ atsisakė komentuoti „Bild“ pranešimą, pabrėždama, kad tyrimai tebevyksta.