Šimto metų jubiliejus tapo puikia proga "DaimlerChrysler" koncernui pasimaudyti savo įžymiausio automobilio šlovės spinduliuose ir laikinai pamiršti finansines problemas, griūte užgriuvusias Vokietijos ir Jungtinių Amerikos Valstijų pramonės milžinės veiklą užjūryje.

Gruodžio 22 d. 1900 metais pirmasis "Mercedes" markės automobilis nuriedėjo nuo konvejerio. Gotlibas Daimleris (Gottlieb Daimler) ir Karlas Bencas (Karl Benz) gamino automobilius jau keletą metų, tačiau jų parduodama produkcija turėjo išradėjo ir konstruktoriaus vardus, nes taip buvo įprasta tais laikais.

Amžių sandūroje iškilo naujas vardas - Mersedes (Mercedes), įkūnijęs tėvo meilę dukrai, bet apie tai kiek vėliau. Nuo tada pasaulyje buvo parduota 19 milijonų "Mercedes" markės lengvųjų automobilių, autobusų ir sunkvežimių. Pusė jų vis dar rieda pasaulio keliais. Šiandien šis pavadinimas puikuojasi ant 13 lengvųjų automobilių ir 122 jų modelių versijų, neskaitant tų, kuriuos pagamino "Chrysler" padalinys.

Pasak kompanijos metraščių, tikroji "Mercedes" istorija prasidėjo 1889 metais, kai Vienoje gyvenusiam verslininkui ir automobilių entuziastui Emiliui Jelinekui (Emil Jellinek) gimė dukrytė, pakrikštyta ispanišku Mersedes (Mercedes) vardu. Tarnaudamas Nicoje generaliniu konsulu austras užsisakė savo pirmąjį "Daimler" automobilį, stulbinusį turtingus prašmatnaus miesto gyventojus.