Per šį incidentą nuo bėgių nulėkė trys iš penkių traukinio vagonų, o į ligoninę buvo išvežti 30 nukentėjusiųjų. Pranešama, kad keturių žmonių, įskaitant traukinio mašinistą, būklė yra kritinė.

Geležinkelių bendrovė „Metrolink“ nurodė, kad žmonių žūties tikriausiai padėjo išvengti stiprius smūgius specialiai pritaikyti atlaikyti keleiviniai vagonai, kurie buvo įsigyti po kito pražūtingo traukinių susidūrimo, įvykusio prieš dešimtmetį.

Vagonai ir lokomotyvas per šią avariją buvo nedaug apgadinti.

Policija rado sunaikinto pikapo „Ford F-450“ vairuotoją, kuris klaidžiojo už maždaug pusantro kilometro nuo perėjos, kurioje paliko savo automobilį, sakė Oksnardo policijos departamento viršininko pavaduotojas Jasonas Benitesas.

54 metų vairuotojas Jose Alejandro Sanchezas-Ramirezas buvo trumpam paguldytas į ligoninę, o vėliau suimtas dėl įtariamo pabėgimo iš avarijos vietos, nurodė J.Benitesas.

J.A.Sanchezas-Ramirezas pasakojo policijai, kad važiuodamas pikapu, kuris tempė daržovių prikrautą priekabą, jis norėjo už pervažos pasukti į dešinę, bet pasuko per anksti ir įstrigo ant bėgių.

Policija nurodė patikrinusi vairuotojo blaivumą, taip pat ar jis nevartojo narkotikų, bet tyrimo rezultatų neatskleidė.

Traukinyje buvo iš viso 48 keleiviai ir trys įgulos nariai, kurie visi daugiau ar mažiau nukentėjo.

Mašinistas pamatė ant bėgių paliktą mašiną ir įjungė stabdžius, bet traukinys nespėjo sustoti, sakė Oksnardi ugniagesių brigados vadas Sergio Martinezas.

Lokomotyvas stūmė traukinį iš galo, o kai kurie ekspertai kritikavo tokią konfigūraciją, dėl kurios keleiviai atsiduria pavojingesnėje padėtyje.

Po 2005 metais įvykusios traukinio katastrofos, per kurią žuvo 11 žmonių, o dar 180 buvo sužeisti, „Metrolink“ daug investavo į didesnio saugumo keleivinius vagonus.